Dus niet, daarom snap ik het niet. Ik denk dat ze hem verwarren met Kristoff van Katusha. Die is wel steeds bij de top 10 geëindigd.Flash schreef:Dan is hij de afgelopen dagen een keer geëindigd in de top 10.Xildur schreef:Ik ben gewend te werken met teams die elke dag aangepast moeten worden, dus dit is even wennen. Wie kan me uitleggen waarom J. Rodriguez van Katusha mij 5 minpunten oplevert als kluns?
Tour de France 2013
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Xildur
- Munchkin
Re: Tour de France 2013
-
Flash
- Wu Feng
Ik heb even gekeken en het kan aan mij liggen, maar ik zie geen minpunten bij jouw kluns staanXildur schreef:Dus niet, daarom snap ik het niet. Ik denk dat ze hem verwarren met Kristoff van Katusha. Die is wel steeds bij de top 10 geëindigd.Flash schreef:Dan is hij de afgelopen dagen een keer geëindigd in de top 10.Xildur schreef:Ik ben gewend te werken met teams die elke dag aangepast moeten worden, dus dit is even wennen. Wie kan me uitleggen waarom J. Rodriguez van Katusha mij 5 minpunten oplevert als kluns?
-
Flash
- Wu Feng
Ah ik snap hem al! Je hebt 5 minpunten in totaal omdat je één uitvaller hebt. Des te meer uitvallers in je team des te meer minpunten je krijgt!
-
Xildur
- Munchkin
Oooowh thx. Ik miste die minpunten al. Waarom staan die dan bij de kluns en niet bij Kessiakoff.Flash schreef:Ah ik snap hem al! Je hebt 5 minpunten in totaal omdat je één uitvaller hebt. Des te meer uitvallers in je team des te meer minpunten je krijgt!
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Oxyligen
- Regenmaker
Het staat onderaan als totaal, net als je totaal aantal punten.Xildur schreef:Oooowh thx. Ik miste die minpunten al. Waarom staan die dan bij de kluns en niet bij Kessiakoff.Flash schreef:Ah ik snap hem al! Je hebt 5 minpunten in totaal omdat je één uitvaller hebt. Des te meer uitvallers in je team des te meer minpunten je krijgt!
Denk dat jouw kluns punten gaat pakken vandaag
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
BaSL schreef:-115 punten... Grmbl.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Xildur
- Munchkin
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Goede nieuws, ik sta niet meer op de 1na laatste plaats (maar de 2na laatste).
Slechte nieuws: Bram heeft mij ingehaald....
Slechte nieuws: Bram heeft mij ingehaald....
-
lynyrdskynyrd
- Garnaal
kruis erover deze tour, Schar afgestapt met een schouderblessure.. wel knap dat hij de eerste bergetappe nog heeft uitgereden.
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Orica Greenedge heeft weer eens een leuk filmpje gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=fAl1-mBh ... e=youtu.be
Prettig gestoord die lui. Heerlijk!
http://www.youtube.com/watch?v=fAl1-mBh ... e=youtu.be
Prettig gestoord die lui. Heerlijk!
-
woozle
- Stamhoofd
Ik heb de hoop maar opgegeven om nog veel te stijgen. Mijn kluns Noval is gisteren afgestapt wat voor een heleboel minpunten heeft gezorgd 

-
Flash
- Wu Feng
Boasson Hagen zal niet meer opstappen morgen, die heeft bij de val van vandaag een schouderblad gebroken. Het heeft even geduurd, maar dat is dan ook mijn eerste uitvaller (en vast niet de laatste gezien de Alpenritten die er nog gaan komen).
-
Xildur
- Munchkin
Ik verwachtte al zoiets, zoals hij met zijn hand op zijn sleutelbeen binnen kwam.Flash schreef:Boasson Hagen zal niet meer opstappen morgen, die heeft bij de val van vandaag een schouderblad gebroken. Het heeft even geduurd, maar dat is dan ook mijn eerste uitvaller (en vast niet de laatste gezien de Alpenritten die er nog gaan komen).
-
usurper
- Geheim Genootschap
2e uitvaller voor mij. Vervelend voor hem natuurlijk.Xildur schreef:Ik verwachtte al zoiets, zoals hij met zijn hand op zijn sleutelbeen binnen kwam.Flash schreef:Boasson Hagen zal niet meer opstappen morgen, die heeft bij de val van vandaag een schouderblad gebroken. Het heeft even geduurd, maar dat is dan ook mijn eerste uitvaller (en vast niet de laatste gezien de Alpenritten die er nog gaan komen).
We live to survive our paradoxes