Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
unborn chikken voice schreef:ff een vraagje om te kijken hoeveel animo er is: Wie zou er eventueel mee willen doen aan een regelmatige spellenavond in de buurt van Amersfoort, of misschien zelfs in Amersfoort?
Kijk eens op www.sameo.nl (spelvereniging Amersfoort en omstreken)
Bijeenkomsten worden gehouden in Het Klokhuis te Amersfoort.
Lijkt mij een beetje Warhammer gericht. Er worden ook wel andere spellen gespeeld als ik het goed begrijp maar om het even raar te zeggen: het schrikt me wel een beetje af.
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
Sameo is een club die begon met warhammer en nu voor 40% bordspel is geworden. Het is wel een club waar je bij moet passen en dat doet niet iedereen. maarja ga gwoon een x kijke zou ik zegge
Stefan
Voor degenen die in de buurt van Leiden wonen: Spelgroep Phoenix organiseert elke woensdagavond een spelavond in het Denksportcentrum aan de Robijnstraat 1 te Leiden. Kijk voor meer info op www.spelgroepphoenix.nl
Oh ja, "in de buurt van Leiden" blijkt bij ons een rekbaar begrip te zijn, momenteel van pakweg Rotterdam tot Amsterdam.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Woensdagavond is behalve gehaktdag ook mijn vaste RPG avond, maar ik zal zeker mijn best doen om eens langs te komen. Ik krijg nu waarschijnlijk alleen ruzie als iemand van mijn groep dit leest!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
De Struikrover schreef:Woensdagavond is behalve gehaktdag ook mijn vaste RPG avond, maar ik zal zeker mijn best doen om eens langs te komen. Ik krijg nu waarschijnlijk alleen ruzie als iemand van mijn groep dit leest!
Ja zeker wat worden wat tikken. En niet van die zachte ook maar als je me wat geld geeft vertel ik het niet door.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
Ben zelf een donateur van Phoenix en kom daar regelmatig op woensdag een spelletje spelen. Onze voorzitter Tamara heeft op dit forum her en der ook het één en ander gepost mbt de stichting.
Zelf kom ik uit Beverwijk en mijn vriendin en ik reizen dus helemaal af naar Leiden voor een spelletje. Dit wegens het gebrek van een spellenclub in de buurt. Wel heel erg gezellig altijd en de stichting bezit reeds een flink aantal spellen. Daarbij nemen de meeste mensen die langs komen ook zelf spellen mee.
Voor diegenen die in Amstelveen of Amsterdam wonen is er de non-commerciële spellenclub Tyche: http://www.warper.nl/tyche Deze is iedere maandag van 19:00 tot 23:00. Gratis deelname en borrelnootjes, wat wil een mens nog meer