Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik was aan het rondstruinen op BGG en kwam dit spel tegen.
Gemaakt door oa. De maker van 7 wonders. Heeft het ook maar iets met 7 wonders te maken? Nee. Maar ik moet dit spel hebben om later met m'n zoontje te spelen!
Dit spel lijkt me supergrappig en ik ken wel een aantal mensen die de humor hiervan kunnen waarderen als ik ze het cadeau zou doen
Maar ik vrees dat dit spel net te duur zal worden voor een grapcadeau (ehm... cadeautje naast het echte cadeau). Zo twijfel ik ook over spellen als Ugg-tect, Angry Birds Star Wars Jenga Death Star (of zoiets) en misschien dat zelfs Catacombs in die categorie valt (Een dungeon crawler waarin je moet sjoelen?). Allemaal spellen die ik graag cadeau zou doen aan twee vrienden van mij en die ook zeker gewaardeerd zouden worden, maar door het materiaal vaak net té duur zijn voor die twee keer dat je het waarschijnlijk gaat spelen voordat de humor eraf is.
Dit wordt voor mij vermoedelijk een automatische aankoop op Essen. Naast zware & serieuze spellen hou ik van originele luchtige pret. Ben wel benieuwd hoeveel spare onderdelen je erbij krijgt.
Ik weet het nog niet hoor.
Ik heb het spel wel al een tijdje op mijn radar staan,
maar nu ik het zo in play heb gezien, denk ik toch van , neeeeh.
Wellicht best leuk voor een keer, maar dan maar bij iemand anders.
(net als BBQ )
rober schreef:Ik weet het nog niet hoor.
(net als BBQ )
(net als BBQ )
Dan koop ik hem wel
Ik zal de mensen van de paden slaan op Spiel zodat je rechtstreeks naar de goede stand kunt rennen.
(net als BBQ )
Dan koop ik hem wel
Ik zal de mensen van de paden slaan op Spiel zodat je rechtstreeks naar de goede stand kunt rennen.