King of Tokyo promo's
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
King of Tokyo promo's
Ik ben opzoek naar:
1 set King of Tokyo promo kaarten
1 Heidelbärger Brockenbär
1 Space Penguin
Graag een bericht of email mocht je er vanaf willen.
Ik heb vooral geld te bieden.. maar je kan ook hier even kijken:
http://boardgamegeek.com/collection/user/Ruud2009
1 set King of Tokyo promo kaarten
1 Heidelbärger Brockenbär
1 Space Penguin
Graag een bericht of email mocht je er vanaf willen.
Ik heb vooral geld te bieden.. maar je kan ook hier even kijken:
http://boardgamegeek.com/collection/user/Ruud2009
Laatste 10 gespeeld:

-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Re: King of Tokyo promo's
succes met de space penguin. Ik zag ze op ebay voor 40 euro langskomen.....
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.kezuskrijst schreef:succes met de space penguin. Ik zag ze op ebay voor 40 euro langskomen.....
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ga eens praten met bijvoorbeeld Ducosim en distributeur Selecta en organiseer een King of Tokyo toernooi. Dan komen de promo's vast naar Nederland.maxitaxi777 schreef:Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zou eigenlijk wel mooi zijn hèErwin schreef:Ga eens praten met bijvoorbeeld Ducosim en distributeur Selecta en organiseer een King of Tokyo toernooi. Dan komen de promo's vast naar Nederland.maxitaxi777 schreef:Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Bedoel je ook die extra 10 kaarten die ik er gratis bij heb gekregen toen ik het spel kocht op Spellenspektakel in Eindhoven? Of zijn dat geen promo's, maar wordt dat gezien als een uitbreiding?
-
Ruud2009
- El Capitan
WTULTC schreef:Bedoel je ook die extra 10 kaarten die ik er gratis bij heb gekregen toen ik het spel kocht op Spellenspektakel in Eindhoven? Of zijn dat geen promo's, maar wordt dat gezien als een uitbreiding?
Dat zijn deze:
http://www.boardgamegeek.com/boardgamee ... romo-cards
Laatste 10 gespeeld:

-
Ruud2009
- El Capitan
Ik vind het ook vervelend, maar het is wat het ismaxitaxi777 schreef:Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.kezuskrijst schreef:succes met de space penguin. Ik zag ze op ebay voor 40 euro langskomen.....
Laatste 10 gespeeld:

-
WTULTC
- Elfenkoning
Ja, die bedoel ik. Deze kaarten heb ik destijds gratis met Nederlandse taal op de kaarten erbij gekregen op Spellenspektakel (was bij de stand van Adriansen (misshien kunnen die nog wat voor betekenen)). Ik zie dat er voor die promo's alleen al 40 euro wordt gevraagd op bgg! Bizar veel zeg voor 10 kaartjes...Ruud2009 schreef:WTULTC schreef:Bedoel je ook die extra 10 kaarten die ik er gratis bij heb gekregen toen ik het spel kocht op Spellenspektakel in Eindhoven? Of zijn dat geen promo's, maar wordt dat gezien als een uitbreiding?
Dat zijn deze:
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Tja, dat is een kwestie van doorgeslagen 'completisme' lijkt me. Promo's die iets substantieels aan een spel toevoegen zijn volgens mij op 1 hand te tellen, maar dat weerhoudt mensen er niet van er tientallen euro's voor neer te leggen of een spel als Agricola maar helemaal links te laten liggen "omdat ze toch niet alle uitbreidingen en promo's die erbij horen kunnen krijgen"...WTULTC schreef:Ja, die bedoel ik. Deze kaarten heb ik destijds gratis met Nederlandse taal op de kaarten erbij gekregen op Spellenspektakel (was bij de stand van Adriansen (misshien kunnen die nog wat voor betekenen)). Ik zie dat er voor die promo's alleen al 40 euro wordt gevraagd op bgg! Bizar veel zeg voor 10 kaartjes...Ruud2009 schreef:WTULTC schreef:Bedoel je ook die extra 10 kaarten die ik er gratis bij heb gekregen toen ik het spel kocht op Spellenspektakel in Eindhoven? Of zijn dat geen promo's, maar wordt dat gezien als een uitbreiding?
Dat zijn deze:
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
Ruud2009
- El Capitan
Jep. Ik ben ook niet zo geneigd er veel geld voor te betalen maar completisme voel ik wel.
Laatste 10 gespeeld:

-
WTULTC
- Elfenkoning
Benader Adriaense (zie winkelstraat). Misschien hebben ze nog setjes over van Spellenspektakel (al was dat wel in oktober 2012) en kun je die voor een zacht prijsje kopen.Ruud2009 schreef:Jep. Ik ben ook niet zo geneigd er veel geld voor te betalen maar completisme voel ik wel.
-
Xildur
- Munchkin
Toch zou ik die Space Pinguin graag aan de collectie toevoegen. Wanneer komt power up ook eens in het NL uit?
-
Ruud2009
- El Capitan
Geen ideeXildur schreef:Toch zou ik die Space Pinguin graag aan de collectie toevoegen. Wanneer komt power up ook eens in het NL uit?
Laatste 10 gespeeld:

-
WTULTC
- Elfenkoning
Op de NL editie van Power up wacht ik ook. Hopelijk krijgt het spel door het winnen van de spellenprijs nu meer bekendheid bij het algemene publiek en zal daardoor als de verkoopcijfers omhoog Power up in NL verschijnen. Want engels en nederlands door elkaar gebruiken lijkt mij niet fijn.Xildur schreef:Toch zou ik die Space Pinguin graag aan de collectie toevoegen. Wanneer komt power up ook eens in het NL uit?