King of Tokyo promo's

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

King of Tokyo promo's

Bericht door Ruud2009 »

Ik ben opzoek naar:
1 set King of Tokyo promo kaarten
1 Heidelbärger Brockenbär
1 Space Penguin

Graag een bericht of email mocht je er vanaf willen.
Ik heb vooral geld te bieden.. maar je kan ook hier even kijken:
http://boardgamegeek.com/collection/user/Ruud2009
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
KeesK
Hazelnoot Ridder

Re: King of Tokyo promo's

Bericht door KeesK »

succes met de space penguin. Ik zag ze op ebay voor 40 euro langskomen.....
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

kezuskrijst schreef:succes met de space penguin. Ik zag ze op ebay voor 40 euro langskomen.....
Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

maxitaxi777 schreef:Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.
Ga eens praten met bijvoorbeeld Ducosim en distributeur Selecta en organiseer een King of Tokyo toernooi. Dan komen de promo's vast naar Nederland. :wink:
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Erwin schreef:
maxitaxi777 schreef:Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.
Ga eens praten met bijvoorbeeld Ducosim en distributeur Selecta en organiseer een King of Tokyo toernooi. Dan komen de promo's vast naar Nederland. :wink:
Zou eigenlijk wel mooi zijn hè :P; én een toernooi van King of Tokyo én de promo's naar Nederland. Denk alleen niet dat die organisatie iets voor mij is; ben zelfs geen lid van Ducosim.
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Bedoel je ook die extra 10 kaarten die ik er gratis bij heb gekregen toen ik het spel kocht op Spellenspektakel in Eindhoven? Of zijn dat geen promo's, maar wordt dat gezien als een uitbreiding?
Afbeelding
Ruud2009
El Capitan

Bericht door Ruud2009 »

WTULTC schreef:Bedoel je ook die extra 10 kaarten die ik er gratis bij heb gekregen toen ik het spel kocht op Spellenspektakel in Eindhoven? Of zijn dat geen promo's, maar wordt dat gezien als een uitbreiding?

Dat zijn deze:
http://www.boardgamegeek.com/boardgamee ... romo-cards
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
Ruud2009
El Capitan

Bericht door Ruud2009 »

maxitaxi777 schreef:
kezuskrijst schreef:succes met de space penguin. Ik zag ze op ebay voor 40 euro langskomen.....
Ja, ik haat die ''strategie'' van IELLO... Ze raken die promo's makkelijk kwijt (interesse zat) maar om in aanmerking te komen moet je aan één of ander evenement voor King Of Tokyo meedoen, wat heel niet in NL bestaat zover ik weet.
Ik vind het ook vervelend, maar het is wat het is :).
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Ruud2009 schreef:
WTULTC schreef:Bedoel je ook die extra 10 kaarten die ik er gratis bij heb gekregen toen ik het spel kocht op Spellenspektakel in Eindhoven? Of zijn dat geen promo's, maar wordt dat gezien als een uitbreiding?

Dat zijn deze:
Ja, die bedoel ik. Deze kaarten heb ik destijds gratis met Nederlandse taal op de kaarten erbij gekregen op Spellenspektakel (was bij de stand van Adriansen (misshien kunnen die nog wat voor betekenen)). Ik zie dat er voor die promo's alleen al 40 euro wordt gevraagd op bgg! Bizar veel zeg voor 10 kaartjes...
Afbeelding
Ugur
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints

Bericht door Ugur »

WTULTC schreef:
Ruud2009 schreef:

Dat zijn deze:
Ja, die bedoel ik. Deze kaarten heb ik destijds gratis met Nederlandse taal op de kaarten erbij gekregen op Spellenspektakel (was bij de stand van Adriansen (misshien kunnen die nog wat voor betekenen)). Ik zie dat er voor die promo's alleen al 40 euro wordt gevraagd op bgg! Bizar veel zeg voor 10 kaartjes...
Tja, dat is een kwestie van doorgeslagen 'completisme' lijkt me. Promo's die iets substantieels aan een spel toevoegen zijn volgens mij op 1 hand te tellen, maar dat weerhoudt mensen er niet van er tientallen euro's voor neer te leggen of een spel als Agricola maar helemaal links te laten liggen "omdat ze toch niet alle uitbreidingen en promo's die erbij horen kunnen krijgen"... :roll:
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
Ruud2009
El Capitan

Bericht door Ruud2009 »

Jep. Ik ben ook niet zo geneigd er veel geld voor te betalen maar completisme voel ik wel.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Ruud2009 schreef:Jep. Ik ben ook niet zo geneigd er veel geld voor te betalen maar completisme voel ik wel.
Benader Adriaense (zie winkelstraat). Misschien hebben ze nog setjes over van Spellenspektakel (al was dat wel in oktober 2012) en kun je die voor een zacht prijsje kopen.
Afbeelding
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Toch zou ik die Space Pinguin graag aan de collectie toevoegen. Wanneer komt power up ook eens in het NL uit?
Afbeelding
Ruud2009
El Capitan

Bericht door Ruud2009 »

Xildur schreef:Toch zou ik die Space Pinguin graag aan de collectie toevoegen. Wanneer komt power up ook eens in het NL uit?
Geen idee :). Maar ik heb zelf een (grote) voorkeur voor Engels.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Xildur schreef:Toch zou ik die Space Pinguin graag aan de collectie toevoegen. Wanneer komt power up ook eens in het NL uit?
Op de NL editie van Power up wacht ik ook. Hopelijk krijgt het spel door het winnen van de spellenprijs nu meer bekendheid bij het algemene publiek en zal daardoor als de verkoopcijfers omhoog Power up in NL verschijnen. Want engels en nederlands door elkaar gebruiken lijkt mij niet fijn.
Afbeelding