te koop;ave ceasar,manilla,ra (999(folie carcassonne.junior)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
johny_bordspelmania
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: johny
Re: te koop;ave ceasar,manilla,ra (999(folie carcassonne.jun
Ik zal al het geld terugstorten.
en bij voor de persoon die de promo's(had ik dubbel) krijgt zal ik versturen via dhl(ook hij krijgt zijn geld terug)
als hij mij nog even zijn adres weer toe mailt.
en bij voor de persoon die de promo's(had ik dubbel) krijgt zal ik versturen via dhl(ook hij krijgt zijn geld terug)
-
Dierik
- Erelid
Bedankt voor je reactie Jan, zo lijkt het toch nog goed te komen.johny_bordspelmania schreef:Ik zal al het geld terugstorten.
-
Yorick
- Jakkiebak!
Ja maar ondertussen heb ik nog steeds niks ontvangen?
Geen geld geen promo's.
Geen geld geen promo's.
-
Yorick
- Jakkiebak!
Nog steeds niks en ook geen reacties meer....
-
Timonneke
- Grote Dienaar
Heel vreemd dat sommigen bereid zijn hun naam zo door het slijk te halen voor een paar rotcenten.
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Als zo'n gast bij mij in mijn spellenclub zou zitten kreeg ie het ieder dag te horen. Ik denk zelfs dat ik hem zou bannen. Te triest voor woorden.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Wat niet iedereen weet is dat ik als secretaris van de spellenvereniging in Zwolle, Jan meermalen heb verzocht om dit op te lossen. Meer is hier helaas niet aan te doen en ik vind dit ook iets tussen de verkoper en koper. Daarnaast heb ik Jan IRL al een tijd niet meer gezien dus kan hem er dan moeilijk op aanspreken. Ik vind zeker dat dit opgelost moet worden maar dit is geen spellenvereniging aangelegenheid.EEMBC schreef:Als zo'n gast bij mij in mijn spellenclub zou zitten kreeg ie het ieder dag te horen. Ik denk zelfs dat ik hem zou bannen. Te triest voor woorden.
-
ravinck
- Party Animal
Ik ben het roerend met je eens, Martijn.
Je bent niet eens betrokken.
Op bgg las ik iets soortgelijks over Jan. Ik hoop dat hij het alsnog snel rechtzet.
Je bent niet eens betrokken.
Op bgg las ik iets soortgelijks over Jan. Ik hoop dat hij het alsnog snel rechtzet.

-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Is dit inmiddels netjes afgehandeld?
Ik las net een post van Johny dus hij is weer wat actiever hier... Ik neem dan wel aan dat hij zijn lopende kwesties heeft opgelost. Ik schrijf dit niet om te rellen, maar heb nog steeds interesse in een tweetal spellen die Johny hier aanbiedt, maar durf nu de gok nog niet te nemen.
In je hok Erwin!
Ik las net een post van Johny dus hij is weer wat actiever hier... Ik neem dan wel aan dat hij zijn lopende kwesties heeft opgelost. Ik schrijf dit niet om te rellen, maar heb nog steeds interesse in een tweetal spellen die Johny hier aanbiedt, maar durf nu de gok nog niet te nemen.
In je hok Erwin!
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
Yorick
- Jakkiebak!
Nou goed, ik heb het geld terug gestort gekregen. Maar het duurde meer dan 3 maanden, een hele hoop berichten waarop geen respons kwam en een heleboel irritatie. Ik zou NOOIT iets kopen van Johny. Misschien wanneer hij eerst verstuurd en daarna pas betalen. Ik heb mijn spel ook niet gehad wat ik natuurlijk wel wilde. Ik ben gewoon 3 maanden mijn geld kwijt geweest en heb verder niks gekregen. Hij is gewoon asociaal, je ziet dat hij je berichten leest maar hij kan niet even reageren. Kan niet uitdrukken hoe frustrerend.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat is erg vervelend inderdaad. Ik zit nog steeds met kadus (Ellen) verwikkeld in een probleem. Het geld van de Tovenaars en Draken uitbreiding voor het Kolonisten van Catan kaartspel heeft ze al 3x toegezegd terug te storten. Ze is door de moderators telefonisch benaderd en ik heb haar zelfs nog een keer gebeld maar ze vertikt het gewoon... Gelukkig is € 15,- geen wereldbedrag maar het is toch wel lullig als mensen je niets sturen terwijl je wel betaalt.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Ik wil vaak wat meer weten van de verkoper voordat ik iets betaal. Een adres is erg handig..
Niet dat ik met geweld mn geld zou halen, maar vriendelijk in persoon vragen is wel een mooi laatse redmiddel.
Niet dat ik met geweld mn geld zou halen, maar vriendelijk in persoon vragen is wel een mooi laatse redmiddel.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ja, ik weet alleen een plaats en deze is in België dus hier langs gaan doe ik niet zo gauw, of ik moet eens in de buurt zijn. Hopelijk komt het nog een keer goed en geeft Ellen gewoon mijn geld terug.
-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Misschien moet er een soort van ratingsysteem komen zoals bij andere 2e handsites? Zo kunnen mensen die wel te vertrouwen zijn punten (of sterren of iets anders, maakt niet uit
) krijgen van andere gebruikers op dit forum. Zulke situaties zullen dan minder voorkomen. Het is misschien geen waterdicht systeem, maar het is beter als niets
?
Ik heb al 3x gekocht bij particulieren hier op deze site en alles is altijd al netjes afgehandeld geweest. Wie een ander idee heeft, mag deze posten en dan kunnen we er samen iets aan doen
!
Ik heb al 3x gekocht bij particulieren hier op deze site en alles is altijd al netjes afgehandeld geweest. Wie een ander idee heeft, mag deze posten en dan kunnen we er samen iets aan doen
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof