Ik ben al geruime tijd opzoek naar verschillende lookout uitbreidingen van Bohnanza is er iemand die mij kan helpen?
Zoek oa nog Rabohnzel, Mutabohn, Ladybohn, Kannibohn en Dschingis Bohn
Bohnanza - Lookout uitbreidingen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
rinci
- Joker
-
Elsje07
- El Capitan
Re: Bohnanza - Lookout uitbreidingen
Allereerst welkom op het forum rinci!
Bij mijn weten zijn Rabohnzel, Mutabohn, Dschingis Bohn en Kannibohne niet meer verkrijgbaar in de gewone handel (in België), dus die zal je op de tweedehandsmarkt moeten zoeken.. De prijzen kunnen al wel eens hoog oplopen (vooral van Mutabohn & Dschingis Bohn)..
Ladybohn kan je nog kopen bij Adriaensen: http://adriaensen-speciaalzaak.be/produ ... uct=100227
Tenminste, als je de versie van Amigo nog zoekt. Want de versie van Lookout Games zal je ook tweedehands moeten zoeken..
Bij mijn weten zijn Rabohnzel, Mutabohn, Dschingis Bohn en Kannibohne niet meer verkrijgbaar in de gewone handel (in België), dus die zal je op de tweedehandsmarkt moeten zoeken.. De prijzen kunnen al wel eens hoog oplopen (vooral van Mutabohn & Dschingis Bohn)..
Ladybohn kan je nog kopen bij Adriaensen: http://adriaensen-speciaalzaak.be/produ ... uct=100227
Tenminste, als je de versie van Amigo nog zoekt. Want de versie van Lookout Games zal je ook tweedehands moeten zoeken..
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
livstrong
- PIONier
Beste Rinci,rinci schreef:Ik ben al geruime tijd opzoek naar verschillende lookout uitbreidingen van Bohnanza is er iemand die mij kan helpen?
Zoek oa nog Rabohnzel, Mutabohn, Ladybohn, Kannibohn en Dschingis Bohn
Ik heb in ieder geval bovengenoemde uitbreidingssets beschikbaar. Heb deze te koop staan op Marktplaats.nl. Mocht je nog op zoek zijn naar de sets, laat het me dan weten.
-
Elsje07
- El Capitan
En wat is je vraagprijs voor de set?
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
rober
- Standaard moderator
Haha dat zou jij wel willen weten he?Elsje07 schreef:En wat is je vraagprijs voor de set?
Ik ook trouwens
En verkoop je ook los, of enkel als set?
All is fair in love, war and Carcassonne

-
livstrong
- PIONier
Hallo Elsje07 en rober,
Momenteel staat er een bod van € 50,- wat voor mij voldoende is. Dus diegene die eventueel nog hoger biedt, kan de set overnemen. Voorkeur is dan ook om de gehele set te verkopen.
Groeten
Momenteel staat er een bod van € 50,- wat voor mij voldoende is. Dus diegene die eventueel nog hoger biedt, kan de set overnemen. Voorkeur is dan ook om de gehele set te verkopen.
Groeten
-
rober
- Standaard moderator
Ok prima,livstrong schreef:Hallo Elsje07 en rober,
Groeten
Dan gaat het even over voor mij.
Zoek maar 2 van de 6.
All is fair in love, war and Carcassonne