Ik ben op zoek naar El Grande Decennial (basisspel + 4 uitbreidingen).
Iemand die mij kan helpen dit spel te bemachtigen of die weet waar het nog te verkrijgen is?
El Grande Decennial
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: El Grande Decennial
Helaas niet, ik ben zelf ook al een paar maanden op zoek namelijk
.
-
El Piedro
- Rooster Booster
Ik denk zelfs dat dat zo'n klassieker is die iedereen wel wil hebben 
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Ja en niet echt bekend wanneer die back in print komt helaas... Het is wel beloofd omdat meerdere mensen ernaar op zoek zijn, maar de tijd zal het moeten leren
.
-
Zandmannetje
- Rooster Booster
Hoi
Ik was ook een tijdje op zoek tot ik op BGG iemand uit België had gevonden die bereid bleek zijn exemplaar (in folie trouwens) te verkopen. Het is, denk ik, de beste methode om nog exemplaren te vinden.
Je zult wel bereid moeten zijn om diep in de buidel te tasten aangezien het spel nergens nog verkrijgbaar is.
Hopelijk vind je er nog!
Ik was ook een tijdje op zoek tot ik op BGG iemand uit België had gevonden die bereid bleek zijn exemplaar (in folie trouwens) te verkopen. Het is, denk ik, de beste methode om nog exemplaren te vinden.
Je zult wel bereid moeten zijn om diep in de buidel te tasten aangezien het spel nergens nog verkrijgbaar is.
Hopelijk vind je er nog!
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Onlangs heb ik een gerucht opgevangen dat 999 Games een herdruk overweegt van El Grande mét uitbreidingen. Een gerucht, zeker geen officiële verklaring.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
En liet dat gerucht ook weten of alles in één doos zou komen of de uitbreidingen los? Dat laatste lijkt me financieel interessanter en zou voor mij betekenen dat ik het basisspel niet dubbel krijgBart schreef:Onlangs heb ik een gerucht opgevangen dat 999 Games een herdruk overweegt van El Grande mét uitbreidingen. Een gerucht, zeker geen officiële verklaring.

-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Geen idee.Tjoek schreef:En liet dat gerucht ook weten of alles in één doos zou komen of de uitbreidingen los? Dat laatste lijkt me financieel interessanter en zou voor mij betekenen dat ik het basisspel niet dubbel krijgBart schreef:Onlangs heb ik een gerucht opgevangen dat 999 Games een herdruk overweegt van El Grande mét uitbreidingen. Een gerucht, zeker geen officiële verklaring.
Misschien dat uitgever 999 Games zelf ons meer duidelijkheid kan schenken door dit gerucht te bevestigen, dan wel door het als een kwakkel te bestempelen.
-
Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Adriaensen Speciaalzaak Gezelschapsspellen kan die wellicht nog hebben. Ik heb het spel paar jaar geleden op Spel gekocht. Een editie later stonden er weer exemplaren in de kast van Adriaensen op Spel.
Ik weet niet of je inmiddels geslaagd ben in je zoektocht, anders kun je het bij hem proberen.
Ik weet niet of je inmiddels geslaagd ben in je zoektocht, anders kun je het bij hem proberen.
Ik haat spellen.
-
kronik
- Rooster Booster
ik waarschuw je maar, die decennial heeft een paar fout gedrukte kaarten: op een aantal kaarten ontbreekt een stuk tekst. Dezer dagen ondenkbaar dat dat niet door de uitgever opgelost zou worden, maar helaas...
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Welke dan? Is me tot nu toe niet opgevallen maar heb ook niet alle uitbreidingen reeds gespeeld.kronik schreef:ik waarschuw je maar, die decennial heeft een paar fout gedrukte kaarten: op een aantal kaarten ontbreekt een stuk tekst. Dezer dagen ondenkbaar dat dat niet door de uitgever opgelost zou worden, maar helaas...
-
ravinck
- Party Animal
Ik heb voor die misprints twee jaar geleden al uitgever Rio Grande benaderd en deze heeft me destijds vervangende kaarten opgestuurd.

-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Ook mij is niks bekend van misprints. We hebben ook nog niet alles gespeeld, maar bij het bekijken van de kaarten is me niets opgevallen.