WK Bordspelmania II 16e finale 16
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
WK Bordspelmania II 16e finale 16
WK Bordspelmania II 16e finale 15
K2 75% [ 33 ]
PitchCar 25% [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 44
K2 75% [ 33 ]
PitchCar 25% [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 44
Laatst gewijzigd door ditterio op do 08 aug 2013, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- rober
- Standaard moderator
Re: WK Bordspelmania II 16e finale 16
Ik beklim liever een berg dan dat ik op een racebaan rijd.
Dus hier wordt het K2.
Dus hier wordt het K2.
All is fair in love, war and Carcassonne

- Robertopellizini
- Genius
Eenvoudig. K2 is een topspel. Pitchcar is leuk voor en klein tijdje, maar gaat toch vervelen.
- sinead
- Stamhoofd
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
- Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Contacteer:
Pitch Car is altijd leuk, K2 heb ik na een paar potjes wel gezien.
-
wolvers
- Professor Pimpel
Ken geen van beide
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Deze keer zit je helemaal fout, Robèr. Waar ik je in andere duels blindelings kon volgen, begin ik nu te denken dat iemand met een knots op je hoofd geslagen heeft.rober schreef:Ik beklim liever een berg dan dat ik op een racebaan rijd.
Dus hier wordt het K2.
"Liever een berg beklimmen dan op een racebaan rijden." Dat is gewoon vanuit de idee dat er in Nederland geen bergen zijn, dat dit je exotisch en spannend lijkt. Maar bergbeklimmen is intens zwoegen en aan een touw bengelen. De kick van de racebaan, dat is het echte plezier. Hard genoeg tikken om voor te komen en anderzijds niet te hard gaan, zodat je niet van de baan zoeft. Pitch Car zorgt voor die intense momenten van plezier. Dat mis je allemaal bij K2 (bij K3 ook trouwens
- rober
- Standaard moderator
Wel Bart,Bart schreef:Deze keer zit je helemaal fout, Robèr. Waar ik je in andere duels blindelings kon volgen, begin ik nu te denken dat iemand met een knots op je hoofd geslagen heeft.rober schreef:Ik beklim liever een berg dan dat ik op een racebaan rijd.
Dus hier wordt het K2.
"Liever een berg beklimmen dan op een racebaan rijden." Dat is gewoon vanuit de idee dat er in Nederland geen bergen zijn, dat dit je exotisch en spannend lijkt. Maar bergbeklimmen is intens zwoegen en aan een touw bengelen. De kick van de racebaan, dat is het echte plezier. Hard genoeg tikken om voor te komen en anderzijds niet te hard gaan, zodat je niet van de baan zoeft. Pitch Car zorgt voor die intense momenten van plezier. Dat mis je allemaal bij K2 (bij K3 ook trouwens).
Ik ben toch blij dat je ergens je eigen weg hebt kunnen kiezen.
Ik was al bang dat andere forumbezoeres gingen denken dat we een en dezelfde persoon waren met 2 accounts.
Ook al hebben we inderdaad geen bergen in Nederland (racebanen wel dan?) hang ik liever aan een touw te bungelen dan dat ik me op een racecircuit begeef, op wat voor manier dan ook voor beide.
Alhoewel, virtueel vind ik disc drivin' wel een heel leuk spelletje

- Xildur
- Munchkin
Zandvoort en Assen hebben racecircuits op de weg, Valkenswaard voor off road. Om er maar even drie te noemenrober schreef:Wel Bart,Bart schreef:Deze keer zit je helemaal fout, Robèr. Waar ik je in andere duels blindelings kon volgen, begin ik nu te denken dat iemand met een knots op je hoofd geslagen heeft.rober schreef:Ik beklim liever een berg dan dat ik op een racebaan rijd.
Dus hier wordt het K2.
"Liever een berg beklimmen dan op een racebaan rijden." Dat is gewoon vanuit de idee dat er in Nederland geen bergen zijn, dat dit je exotisch en spannend lijkt. Maar bergbeklimmen is intens zwoegen en aan een touw bengelen. De kick van de racebaan, dat is het echte plezier. Hard genoeg tikken om voor te komen en anderzijds niet te hard gaan, zodat je niet van de baan zoeft. Pitch Car zorgt voor die intense momenten van plezier. Dat mis je allemaal bij K2 (bij K3 ook trouwens).
Ik was al bang dat andere forumbezoeres gingen denken dat we een en dezelfde persoon waren met 2 accounts.
Ook al hebben we inderdaad geen bergen in Nederland (racebanen wel dan?) hang ik liever aan een touw te bungelen dan dat ik me op een racecircuit begeef, op wat voor manier dan ook voor beide.
- rober
- Standaard moderator
Weet ik sweety darling.Xildur schreef:Zandvoort en Assen hebben racecircuits op de weg, Valkenswaard voor off road. Om er maar even drie te noemenrober schreef:Wel Bart,Bart schreef:Deze keer zit je helemaal fout, Robèr. Waar ik je in andere duels blindelings kon volgen, begin ik nu te denken dat iemand met een knots op je hoofd geslagen heeft.rober schreef:Ik beklim liever een berg dan dat ik op een racebaan rijd.
Dus hier wordt het K2.
Ik ben nog uit het tijdperk dat op Zandvoort de Formule 1 werd gereden.
Ben zelf ooit nog eens bij het achteruitrijden geweest met het legendarische commentaar van een zekere AvD als de coureurs de Tarzanbocht uitkwamen.

- ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
- Contacteer:
K2 verslaat Pitchcar!