Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Quined Masterprint nummer 10 wordt American Rails, een spel van Tim Harrison.
Meer informatie op de BoardGameGeek pagina. Binnenkort volgt meer vanuit Quined. Het spel zal hetzelfde blijven, het uiterlijk wordt volledig aangepakt door Alexandre Roche.
American Rails
Auteur: Tim Harrison
Illustraties: Alexandre Roche
3-5 Spelers
90 Minuten
14 Jaar en ouder
Zei me niks, maar met treintjes heb je altijd direct mijn interesse, dus meteen naar BGG gesurft... Het wordt omschreven als een doorontwikkeling van het Chicago Express systeem en de meeste comments noemen het een verbetering t.o.v. CE.
Nou vind ik Chicago Expres best leuk, maar ik krijg het zelden nog gespeeld. Dus de vraag is, is de verbetering groot genoeg om ook anderen te overtuigen?
Op BGG lees ik trouwens dat er geen speelgeld bij dit spel zit en je zelf speelgeld moet regelen? Dacht eerst dat het een grap was maar volgens mij is de informatie toch serieus ... Heeft iemand dan al info of de MasterPrint wel speelgeld gaat bevatten?
maxitaxi777 schreef:Op BGG lees ik trouwens dat er geen speelgeld bij dit spel zit en je zelf speelgeld moet regelen? Dacht eerst dat het een grap was maar volgens mij is de informatie toch serieus ... Heeft iemand dan al info of de MasterPrint wel speelgeld gaat bevatten?
Daarmee worden de eerste uitgaves van Games on the Brain mee bedoeld. Het spel zat er niet eens in een doos.
Bij de Master Print uitgave van Quined zal dat anders zijn, met geld, met doos.