Bellegar schreef:Leto schreef:Bellegar schreef:Misschien ben ik een beetje vreemd, maar ik heb geen enkele moeite gehad om me in te houden. Uiteindelijk niets gekocht, wel elke keer gekeken. Eigenlijk probeer ik steam zo veel mogelijk te ontwijken. Ik heb vooral een hekel aan het hele DRM-gebeuren
Bovendien wil ik mijn games in een doosje hebben, en dan van games die ik echt graag wil hebben ook nog de collector's edition

Die tijd is jammergenoeg voorbij. Ik heb ook lang alles in doosjes blijven kopen maar uiteindelijk bezorgde mij dat meer problemen, DVD's die in drives moesten blijven zitten enz... Wat steam betreft dat valt nog allemaal best mee qua DRM en zo, de meeste spellen kan je gewoon spelen zonder online te zijn ook, als je de EA games op origin neemt daarentegen, dat is pas triest.
En je kan ook niet verwachten dat je voor 3 euro een doosje krijgt

Het gaat mij heel veel moeite kosten om dat te accepteren. Het heeft me ook al heel lang en heel veel frustraties gekost om te accepteren dat er tegenwoordig geen fatsoenlijke manuals meer in de doosjes zitten
En inderdaad, EA en Ubisoft zijn veel erger

Haha mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik vind dat het allemaal nogal lang duurt, die transitie naar digitaal, 5 jaar geleden was er al sprake van, en ondertussen hebben de nieuwe consoles nog steeds een sleuf... RAAR!!?

Amerika ligt wat dat betreft wel wat verder voor op ons europeanen, die lui geven hun creditcard overal klakkeloos op, veel meer vertrouwen in internettransacties, e.d.
Als je alleen al kijkt naar hoe weinig mensen hun xbox 360 op het internet aangesloten hebben... Zo zonde... je gebruikt dan maar de helft van je console, tis te vergelijken met een koelvriescombi waarvan je alleen het vriesvak gebruikt... vreemd. Ik denk dat het komt omdat niet iedereen even bedreven is met internet en het digitale tijdperk!
Wat betreft Steam, gebruik ik dit sinds kort weer vrij actief, het is een zeer relaxt overzicht van al mijn games die ik daar (of via humble bundle) heb gekocht.
Spellen in doosjes zullen straks ook meer waard worden ofzo... Ik weet het niet, ik heb van World of Warcraft toen alleen een doos verkocht voor bijna 150 euro :S de sleutel om het spel mee te spelen had ik al gebruikt, Nu was dat een collectors edition van de vanilla versie van het spel

maar toch. Super bizar. dus spaar die doosjes maar

.