Veel plezier daarsyroit schreef:Roll The Dice heeft namens Selecta volgende spellen bij:
Pandemie
Hotel
Mascarade
Hanabi
Ik ben er niet bij, geen tijd door stage
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Veel plezier daarsyroit schreef:Roll The Dice heeft namens Selecta volgende spellen bij:
Pandemie
Hotel
Mascarade
Hanabi

Qué?syroit schreef:Hotel
Toch ook gefeliciteerd met je vierde plek! Vind het toch knap dat je nu al voor het derde jaar op rij zulke mooie klasseringen behaald.humske schreef:Het NK carcasonne heeft weer plaatsgevonden gisteren op de ducosim beurs.
Het was superspannend nog in de laatste ronde hoe de top er uit zou zien en uiteindelijk is het geworden:
1. Joachim Duijndam
2. Jos Verhees
3. Steven
4. ondergetekende
Wederom een nieuwe kampioen dus voor Carcassonne! Gefeliciteerd Joachim!
En alvast veel succes op het WK!
Vierde jaar zelfs, da's helemaal super!Novioron schreef:Als ik mij niet vergis, is het alweer het vierde jaar op rij dat Els succesvol is tijdens het NK Carcassonne.
Met een klein dipje in 2012.![]()
Flash schreef:Vierde jaar zelfs, da's helemaal super!Novioron schreef:Als ik mij niet vergis, is het alweer het vierde jaar op rij dat Els succesvol is tijdens het NK Carcassonne.
Jups! Toch een internationaal toernooi dit jaar. Ook wel fijn de zondag nu eens niet een toernooi te hoeven spelen in Essen.Novioron schreef:Als ik mij niet vergis, is het alweer het vierde jaar op rij dat Els succesvol is tijdens het NK Carcassonne.
Feli Els, toch knap.![]()
Nu weer over tot de orde van de dag, het EK bordspellen te Essen!

Het was een zorgwekkend rustige beurs. De belabberde PR van Ducosim begint zijn verrotte vruchten meer en meer af te werpen.Tamara_Bakker schreef:Wie is er verder nog naar Ducosim geweest? Hoe beviel het? Hoe verliep de ALV?
Er waren 334 mensen op de beurs, ongeveer gelijk aan vorige keren.cab schreef:Matige beurs, ALV niet geweest. Leek ook niet erg druk te zijn
Volgende beurs is op 25 januari met de jaarlijkse veiling. Wat moet er volgens jou nog meer voor "leuks" op het programma staan om te komen?cab schreef:Komende beurzen zal ik waarschijnlijk over slaan tenzij er echt wat leuks op het programma zal staan.
ALV liep prima, best goede opkomst en goede discussie over afgelopen jaar en begroting voor dit en volgend jaar. Michael is weer penningmeester geworden met als assistent Roland die vooral op de beurzen zal zijn. Hans en Serge zijn afgetreden omdat werk en bestuurstaken niet meer samengingen.Tamara_Bakker schreef:Wie is er verder nog naar Ducosim geweest? Hoe beviel het? Hoe verliep de ALV?
Dat vind ik geen slecht idee Patricia!aicirtap schreef:misschien anders via phoenix eens een speel-o-theek principe organiseren? dat is op spel bijvoorbeeld ook. dan ligt er gewoon een kast vol en kan je pakken wat je wilt, van nieuwe spellen tot oudjes.