Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Ik bied al mijn spellen aan uitgezonderd van een paar spellen die ik wil behouden.
Spellen die ik hou
In totaal hou ik van mijn volledige collectie 10 spellen.
Ora et Labora
Peloponnes
Peloponnes Athens-Mini Expansion
Peloponnes Expansion
Peloponnes: Goat Expansion
Peloponnes: Hellas Expansion
Terra Mystica
Sid Meier's Civilization
Sid Meier's Civilization: Fame and Fortune
Trajan
7 Wonders
7 Wonders: Catan Island
7 Wonders: Manneken Pis
Fresco
Fresco: The Bishop's Favor
Le Havre
Le Havre Expansion: Essen Promo Cards
Le Havre: Le Grand Hameau
Valdora
Valdora - Special board 19
Valdora - Special board 20
Valdora Extra
Valdora: Drei Neue Werkstätten
Valdora: Sechs Sonderaufträge
Dominant Species
Diamonds Club
Hoe werkt het?
1. Bekijk de spellenkast, BGG collectie of de lijst hieronder en bepaal of er wat voor je tussen zit.
2. Doe een willekeurig bod via PB
3. Wacht af op mijn reactie.
4. Bij overeenkomst zijn de spellen af te halen in Zwolle, Spellenspeltakel (10 november) of eerstvolgende Ducosim spellenbeurs (25 januari 2014). Bezorgen is tevens mogelijk waarbij verzendkosten voor de koper zijn.
Te koop
De pakketprijs voor alle onderstaande spellen is nu 150 euro (i.p.v. 216 euro) voor 20 spellen. Dat is 7,5 euro per spel!
5 euro | Bohnanza Uitbreiding
5 euro | Bohnanza
15 euro | Brass
15 euro | Koningsburcht
2 euro | Koningsburcht: Winter Cards
5 euro | Caylus Magna Carta
5 euro | Cities
10 euro | Dakota
15 euro | Grand Cru
2 euro | Grand Cru: Heuriger und gemischter Satz
10 euro | Keltis
5 euro | Koehandel
15 euro | Kolonisten van Catan
15 euro | Kolonisten van Catan: Steden en Ridders
10 euro | League of Six
5 euro | League of Six: Loyal Retinue
2 euro | Pergamemnon: Antebellum
15 euro | Senet
15 euro | Kolonisten van Amerika
5 euro | De ruimteschepen van Catan (New)
15 euro | Sun, Sea & Sand (New)
15 euro | Tikal
10 euro | Het achtste wereldwonder
Laatst gewijzigd door Mistharfare op zo 20 okt 2013, 17:24, 25 keer totaal gewijzigd.
Ook betekent dit dat een reactie best wel een tijdje kan uitblijven aangezien ik niet elke dag ga controleren. Zal alle voorstellen proberen zo snel mogelijk te behandelen.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onhandig, vooral door het "langzamerhand" benoemen van spellen die toch niet uit je collectie gaan...
Ik zie namelijk zo 10 topspellen die ik voor een net combo-bedrag over zou willen nemen, maar voorspel dat je een paar van deze spellen gaat willen houden, omdat ze zo goed zijn!
Schiet dus voor mij niet op om een bod uit te brengen op een pakket, hetgeen ik dus ook maar niet doe
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Drekster2001 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onhandig, vooral door het "langzamerhand" benoemen van spellen die toch niet uit je collectie gaan...
Ik zie namelijk zo 10 topspellen die ik voor een net combo-bedrag over zou willen nemen, maar voorspel dat je een paar van deze spellen gaat willen houden, omdat ze zo goed zijn!
Schiet dus voor mij niet op om een bod uit te brengen op een pakket, hetgeen ik dus ook maar niet doe
Ben het wel deels met je eens; ik heb bijvoorbeeld op een pakket van 7 spellen geboden en kreeg antwoord dat mijn bod te laag was. Uiteraard wil ik best nog wat verhogen maar het is lastig inschatten of mijn bod te laag is omdat sommige spellen überhaupt niet verkocht worden of dat deze 7 spellen dat wel worden maar ik gewoon hoger moet bieden. Het kan zelfs ook nog dat een deel van deze 7 spellen in aanmerking komt voor verkoop en een ander deel niet.
Ik heb besloten alle spellen weg te doen! Behalve de lijst die hieronder is weergegeven.
Verzenden is ook mogelijk en kosten zijn voor koper. Graag zelf even uitzoeken wat het kost. Gewicht kun je vaak vinden op BGG. Verzenden kan middels Kiala (alleen in NL) en PostNL.
Ik heb een lijst met minimum bedragen voor alle spellen zodat ik makkelijk kan bepalen of ik akkoord ga met een bod.
Ik hoop dat dit het allemaal verduidelijkt? Heb nu minimum bedragen genoteerd en duidelijk voor mezelf wat ik wel en niet verkoop. Vond het zelf eerlijk gezegd ook niet handig.
Misth schreef:Ik hoop dat dit het allemaal verduidelijkt? Heb nu minimum bedragen genoteerd en duidelijk voor mezelf wat ik wel en niet verkoop. Vond het zelf eerlijk gezegd ook niet handig.
Het helpt zeker, ik denk dat het zo voor iedereen een stuk beter is . Ik heb in elk geval mijn herziene mailtje naar je verstuurd (had ook nog een aantal items over het hoofd gezien uit je BGG lijst die ik er nu dus wel bij heb staan) en ik wacht je reactie af!
Misth schreef:Ik hoop dat dit het allemaal verduidelijkt? Heb nu minimum bedragen genoteerd en duidelijk voor mezelf wat ik wel en niet verkoop. Vond het zelf eerlijk gezegd ook niet handig.
Het helpt zeker, ik denk dat het zo voor iedereen een stuk beter is . Ik heb in elk geval mijn herziene mailtje naar je verstuurd (had ook nog een aantal items over het hoofd gezien uit je BGG lijst die ik er nu dus wel bij heb staan) en ik wacht je reactie af!
Waarom vermeld je de minimum prijzen niet hier op de website dan weet iedereen waar hij/zij aan toe zijn en weten ze meteen wat ze kunnen en willen bieden!
Dan verwacht niet dat veel mensen op je spellen gaan bieden.
Maar ik hoop het wel voor je.(weet je al wat je met al dat geld gaat doen?)
Laatst gewijzigd door johny_bordspelmania op ma 09 sep 2013, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom vermeld je de minimum prijzen niet hier op de website dan weet iedereen waar hij/zij aan toe zijn en weten ze meteen wat ze kunnen en willen bieden!
Mmmhh en jij bent uitgesproken diegene die mag zeggen dat ze dan weten waar ze aan toe zijn! Noem je dit niet hypocrisie.
Het zijn niet voor niets minimum prijzen en die hou ik voor mezelf.
Laatst gewijzigd door Mistharfare op ma 09 sep 2013, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.