Misth schreef:Even voor de goede orde. Ik wil een statement maken dat ik geen spellen verkoop aan Jan Uffels die na een akkefietje hier op bordspelmania niet tegemoet is gekomen aan een deal die hij had gesloten. Vandaar dat ik Jan even terug naar zijn hok fluit.
The Iced One bedankt voor de nette verwoording van wat ik bedoel.
Jan postte dit naar aanleiding van een irreëel bod.
Ik postte dit niet naar aanleiding van een irreeel bod, maar aan de hand wat je had geschreven.
Dus jij hoeft mij geen woorden in de mond te leggen!
Als mijn bod zo irieeel is kun je het ook gewoon niet aannemen hoor.
Ik bied wat ik er voor betalen wil en niet meer.
Als je op deze manier er voor will zorgen dat mensen meer voor je spellen bieden, door o.a. spellen aan te bieden die je toch niet verkoopt(wachten op mensen die meer of evenveel als nieuwprijs betalen zodat je zelf deze spellen nieuw kan kopen werkt niet altijd)
Niemand wil graag geld toeleggen op de prijzen, die hij voor een spel heeft betaald.
Maar als je spellen echt kwijt wil zul je je spellen goedkoper moeten verkopen.
Wat iedereen bied moet hij zelf weten en een ieder mag ook elk bod aannemen of niet.
Ik vind dat daarover in /en op dit forum helemaal niet hoort te praten.
Dit is iets tussen koper en verkoper.
Dat geklaag mag van mij een stuk minder(en ja ik weet dat nu 1 maal veel mensen zo in elkaar steken)
Ik heb ook genoeg dingen waar ik (nog) ontevreden bij was bij een koop zowel verkoop van bord en kaarspelllen, maar dat ga ik niet op dit of ander forum uitvechten!
Aan een ieder die dit wel wil doen veel plezier er mee.