Preorder Indie Boards and Cards

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Preorder Indie Boards and Cards

Bericht door syroit »

Voor enkele kickstarter spellen van Indie Board and Cards kan je nu een rechtstreekse preorder plaatsen om ze op te halen in Essen (Hal 3 - N102). Het gaat om spellen die allemaal al funded zijn op KS. Het zijn volgende spellen (en prijzen):

Extreme Danger - 35€ (Flash Point Expansion)
Dangerous Waters - 13€ (Flash Point Expansion)
Urban Structures - 13€ (Flash Point Expansion)
2nd Story - 13€ (Flash Point Expansion)
Flash Point: Fire Rescue - 30€
Coup - 13€
Resistance - 15€
Avalon - 15€
Snowdonia - 45€ (includes miniatures)
Jungfrau/Mt. Washington Expansion - 13€ (Snowdonia Expansion)
Snowdonia Miniatures - 13€
Haggis - 12€
Ross Clan Deck - 5€ (Haggis Expansion)

Betalen doe je bij het afhalen. Let op: ophalen kan enkel op donderdag!!
Het kan zijn dat er nog speciale pakketprijzen komen, die krijgje dan ook!
Pre-order link: http://eepurl.com/FmpMf

Labels:
Aras
Geheim Genootschap

Re: Preorder Indie Boards and Cards

Bericht door Aras »

Ik heb op basis van de spelregels en het bekijken van verschillende filmpjes, Snowdonia besteld. Zijn er hier mensen die het spel gespeeld hebben en kunnen vertellen wat ze van het spel vinden?
Afbeelding
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

Ik heb hem vorig jaar in Essen gekocht en ga nu bij Indie de uitbreiding er bij halen. Het is een worker placement waarbij je gezamenlijk een treinspoor moet gaan bouwen. Er moet eerst puin geruimd worden en dan sporen en stations gebouwd worden. Ik zeg wel gezamenlijk, maar het is zeker geen coöp. Iedereen speel voor zich, maar je bouwt aan het zelfde spoor. De ene speler kan bijv het puin ruimen, maar een volgende bouwt de rails enzo.
Misschien een beetje kort door de bocht, maar ik speel hem wel erg graag.
Legolias
Professor Pimpel

Bericht door Legolias »

Snowdonia is een goed spel en ook ik ga dit jaar voor de uitbreiding.
Wyckyd
Generalist

Bericht door Wyckyd »

Ik heb Snowdonia 1x gespeeld. Het is wel even pittig om alle regels goed te krijgen, maar spel gaat lekker vlot. En je zit elkaar snel dwars, door grondstoffen te pakken die iedereen wil hebben, of een contract te pakken. Dus is de positie om startspeler te worden erg gewild.
Tijdens het spel verzamel je contractkaarten, die je exra acties geven. Maar op het eind van het spel haal je daar ook heel veel bonuspunten uit, en dat is dus heel bepalend. Voelt op het eind goed als je de contracten op het eind allemaal optimaal kan benutten - "I love it when a plan comes together"

Maar goed, na één potje weet je natuurlijk nog niet alles van het spel. Maar ik wil het zeker vaker proberen.
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Ik vind snowdonia erg leuk. 2 x gespeeld en wil het zeker vaker spelen. Ik heb de uitbreiding besteld.
Afbeelding
Xildur
Munchkin

Bericht door Xildur »

Ik heb deze één keer gespeeld, op BSM.con. Geen verkeerd spel, maar niet mijn genre. Ook vind ik de balans niet prettig. Ik vind één locomotief wel erg sterk t.o.v. de rest.
Afbeelding
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Vind de Snowdonia uitbreidingen erg prijzig, sla ff over. Tijdens de kickstarter waren de uitbreidingen samen 25 dollar ongeveer 19 euro. Nu 13 euro per stuk.
Aras
Geheim Genootschap

Bericht door Aras »

Bedankt voor de reakties. Hier kan ik wel wat mee. Uitbreiding sla ik ook maar eerst over, bij het basisspel zitten wel de kickstarter promo's.
Afbeelding
Bellegar
Veenboer

Bericht door Bellegar »

syroit schreef:Ik heb hem vorig jaar in Essen gekocht en ga nu bij Indie de uitbreiding er bij halen. Het is een worker placement waarbij je gezamenlijk een treinspoor moet gaan bouwen. Er moet eerst puin geruimd worden en dan sporen en stations gebouwd worden. Ik zeg wel gezamenlijk, maar het is zeker geen coöp. Iedereen speel voor zich, maar je bouwt aan het zelfde spoor. De ene speler kan bijv het puin ruimen, maar een volgende bouwt de rails enzo.
Ik heb vorig jaar aan dezelfde tafel gezeten, en was net zo enthousiast. Mijn budget zei me dat ik beter niet kon kopen, maar dit jaar ga ik voor de complete set.
En als je toch bij die stand komt, probeer dan vooral eens de muntcake, die was erg lekker vorig jaar :)
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

Bellegar schreef:
syroit schreef:Ik heb hem vorig jaar in Essen gekocht en ga nu bij Indie de uitbreiding er bij halen. Het is een worker placement waarbij je gezamenlijk een treinspoor moet gaan bouwen. Er moet eerst puin geruimd worden en dan sporen en stations gebouwd worden. Ik zeg wel gezamenlijk, maar het is zeker geen coöp. Iedereen speel voor zich, maar je bouwt aan het zelfde spoor. De ene speler kan bijv het puin ruimen, maar een volgende bouwt de rails enzo.
Ik heb vorig jaar aan dezelfde tafel gezeten, en was net zo enthousiast. Mijn budget zei me dat ik beter niet kon kopen, maar dit jaar ga ik voor de complete set.
En als je toch bij die stand komt, probeer dan vooral eens de muntcake, die was erg lekker vorig jaar :)
Dit is een reprint door Amerikanen. Voor de mint cake zullen we Suprised Stare Games moeten gaan zoeken.
Bellegar
Veenboer

Bericht door Bellegar »

syroit schreef:
Bellegar schreef:
Dit is een reprint door Amerikanen. Voor de mint cake zullen we Suprised Stare Games moeten gaan zoeken.
Dan doen we dat toch? Ik ben bang dat ik de donderdag toch wel weer met jou en je IKEA-karretje opgescheept zit :P
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

Bellegar schreef:Dan doen we dat toch? Ik ben bang dat ik de donderdag toch wel weer met jou en je IKEA-karretje opgescheept zit :P
Graag :D
syroit
Phoenix

Bericht door syroit »

Ze zoeken ook nog hulp en versterking van het demo-team:
Want to be part of our team for Essen?
We are looking for help!
Its that time of the year again, when thoughts of new games get us all excited!

I have been busy getting everything ready to make sure that Flash Point Extreme Danger, Coup & Snowdonia arrive in time for the big show and I am happy to report that everything is on track to make that happen. But now I need to find people that can help teach & play and just generally support our booth at Essen.

Ideal person would be fluent in English & German, outgoing/social and already be a fan of our past games. Supporters would be compensated with a daily meal stipend, free games and show passes plus its a great experience! I have a limited number of exhibitor passes that allow entry on Wednesday for those that can commit to supporting two full days or four half days - but even a half day would be a big help.

If you are interested please send me an email: Travis@IndieBoardsAndCards.com
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Zo een uitbreiding van Flashpoint dat zelfs duurder is dan het originele spel. Vorig jaar waren er 'nog maar' 2 uitbreidingen die ik destijds kocht. Hier laat ik het dan ook bij, want met 6 verschillende borden is er al genoeg afwisseling.

Coup is daarin tegen wel interessant.. Alleen is het niet zeker of ik naar Essen ga.
Afbeelding