De volgende (sub)toppers hoeven niet per se, maar mogen eventueel mijn collectie verlaten. Reden hiervoor is divers: te droog voor mijn smaak (Trajan), te lange speelduur voor mijn spelersgroep
(Rise of Empires, Brass), mijn partner vindt 't niet leuk (Cyclades) etc.
Bij interesse graag pb. Ophalen kan in Rosmalen of Waalwijk. Helaas niet op Spiel, mogelijk wel op één dag van 't Spellenspektakel. Verzenden kan uiteraard ook (verzendkosten voor koper).
- Trajan (Masterprint van Quined; 1x gespeeld)
- Rise of Empires (Phalanx, ongespeeld)
- Era of Inventions, incl. Golden Goal expansie (Masterprint van Quined; ongespeeld)
- Cyclades, incl. Hecate en Manticore promo én met stoffen zakjes voor miniaturen (Matagot, 1x gespeeld)
- Brass (WGG, folie)
- De naam van de Roos (Ravensburger, 1x gespeeld)
- Gladiator (999 Games, 1x gespeeld)
- King Arthur (Ravensburger, 1x gespeeld)
- Het Logo Bordspel (ongespeeld)
- Naar het Middelpunt der Aarde (999 Games, 1x gespeeld)
- Ostia (ongespeeld)
- Piratenbaai (Days of Wonder)
- Popstars het Bordspel (ongespeeld)
- Sudoku het Bordspel (999 Games, 1x gespeeld)
Ik heb dus een beperkt aantal mogelijkheden om gratis naar Belgie te verzenden. De spellen zouden dan rond 11 oktober worden verzonden. Wees er snel bij indien je hier interesse in hebt, want zoals gezegd is het aantal mogelijkheden gelimiteerd.
Pakketprijs voor het hele pakket: 140 euro (dat is gemiddeld zo'n 10 euro per spel).
Tijdelijk en beperkt aanbod: gratis verzending naar Belgie!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Bartjes!
- Uitgever
Tijdelijk en beperkt aanbod: gratis verzending naar Belgie!
Laatst gewijzigd door Bartjes! op do 03 okt 2013, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
-
dungeonlord
- Sojaboon
-
EdwinM
- Rooster Booster
- Persoonlijke Ondertitel: Wallaciaan
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Diverse titels aangeboden: Trajan, Cyclades, Piratenbaai
Cyclades is een fantastisch spel, maar inderdaad niet iets om met je partner te spelen
Veel te Cut-throat...
Moest je er niet vanaf geraken, ben ik mss wel geïnteresseerd in de uitbreidingen.
Veel te Cut-throat...
Moest je er niet vanaf geraken, ben ik mss wel geïnteresseerd in de uitbreidingen.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
-
Bartjes!
- Uitgever
Haha, inderdaadThe Iced One schreef:Cyclades is een fantastisch spel, maar inderdaad niet iets om met je partner te spelen![]()
Veel te Cut-throat...
Mijn partner houdt er niet van dat zij het allemaal opbouwt en dat ík het vervolgens doodleuk verover en er met de winst vandoor ga
Ik ga vanavond proberen alle pb's te beantwoorden; ben gisteren nauwelijks thuis geweest. Aan iedereen die gereageerd heeft dus; dank, antwoorden volgen vandaag.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Zelfde hierBartjes! schreef:Haha, inderdaad![]()
Mijn partner houdt er niet van dat zij het allemaal opbouwt en dat ík het vervolgens doodleuk verover en er met de winst vandoor ga
Mijn vrouw wil dit spel niet meer spelen sinds ik in ons tweede spel na een overduidelijke overwinning van mijn kant, met mijn laatste (voor mij totaal overbodige) actie haar sterkste eiland veroverde en haar zo echt hélemaal laatst liet eindigen. Het was echt een machtige move die ik deed, maar ik had er snel spijt van.
SPELHAMELS BEERSE:
-
Bartjes!
- Uitgever
Speciaal aanbod voor de zuiderburen: ik heb enkele (lees: een beperkt aantal) mogelijkheden om gratis te verzenden naar Belgie. Spellen zouden dan rond 11 oktober verzonden kunnen worden. Wees er snel bij indien je hier interesse in hebt, want zoals gezegd is het aantal gratis zendingen dat ik kan aanbieden beperkt!
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
PB !!Bartjes! schreef:Speciaal aanbod voor de zuiderburen: ik heb enkele (lees: een beperkt aantal) mogelijkheden om gratis te verzenden naar Belgie. Spellen zouden dan rond 11 oktober verzonden kunnen worden. Wees er snel bij indien je hier interesse in hebt, want zoals gezegd is het aantal gratis zendingen dat ik kan aanbieden beperkt!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Bartjes!
- Uitgever
Re: Tijdelijk en beperkt aanbod: gratis verzending naar Belg
Dank aan iedereen voor de interesse! Inmiddels is alles verkocht; hier mag dus een slotje op!