ik ben op zoek naar:
- robo rally
- smash up + alle expansions
Het ideaal plan zou zijn moest ik met de persoon af kunnen spreken in essen spiel op donderdag.
edit: Moest je niet naar essen kunnen dan wil ik het niet uit Nederland laten verzenden want dat is iets te duur voor me.
En de versies moeten wel Engels zijn aub.
robo rally en smash up
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Banemus
- Jakkiebak!
robo rally en smash up
Laatst gewijzigd door Banemus op vr 04 okt 2013, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: robo rally en smash up
Roborally en smash up, mijn favoriete Engelstalige combinatie van handelingen.Banemus schreef:ik ben op zoek naar robo rally en smash up + alle expansions
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Als het goed is kun je Smash up gewoon op Essen kopen. Als AEG weer gaat stunten dan moet je er snel bij zijn op zondag
.
Maare Robo Rally alle uitbreidingen gaat lastig worden denk ik. tenminste voor een schappelijke prijs... reken maar op rond de 70 euro voor Armed and Dangerous.
Maare Robo Rally alle uitbreidingen gaat lastig worden denk ik. tenminste voor een schappelijke prijs... reken maar op rond de 70 euro voor Armed and Dangerous.
-
Xildur
- Munchkin
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
RoboRally zijn volgens mij alle uitbreidingen iets van € 60,- tot € 80,-. Zelf moet ik alleen Armed and Dangerous nog; maar dat is puur toeval omdat ik die niet kon kopen destijds.
-
Banemus
- Jakkiebak!
Owla ik merk een misverstand, de uitbereidingen is enkel bedoelt voor smash up, niet voor roborally, daar wil ik alleen de base game
En ik zal alleen donderdag zijn in essen dus zal niet kunnen profiteren van die price drops
En ik zal alleen donderdag zijn in essen dus zal niet kunnen profiteren van die price drops
-
Banemus
- Jakkiebak!
Als ik goed reken ga ik voor 50 euro alles van smash up kunnen kopen in essen van aeg. Dus wou ik daar maximum 40 euro in totaal voor betalen voor een 2 de hands versie.Xildur schreef:Smash Up heb ik nog wel liggen, PB maar een bod om me te overtuigen.
-
Xildur
- Munchkin
Ik heb alleen het basisspel...Banemus schreef:Als ik goed reken ga ik voor 50 euro alles van smash up kunnen kopen in essen van aeg. Dus wou ik daar maximum 40 euro in totaal voor betalen voor een 2 de hands versie.Xildur schreef:Smash Up heb ik nog wel liggen, PB maar een bod om me te overtuigen.
-
16 Feet Pauly
- Critico
sowieso is de cult of culthulu niet uit hier...
-
Banemus
- Jakkiebak!
In belgie wel:16 Feet Pauly schreef:sowieso is de cult of culthulu niet uit hier...
http://www.spelshop.be/smash-up-the-obl ... u-set.html
-
16 Feet Pauly
- Critico
Oh ja inderdaad. Hmm ik vind het hele thema en kaarten een beetje knullig. als ze weer gaan stunten op zondag op Essen en de prijs is juist dan neem ik hem wel mee, maar anders kan deze uitbreiding mij gestolen worden.Banemus schreef:In belgie wel:16 Feet Pauly schreef:sowieso is de cult of culthulu niet uit hier...
http://www.spelshop.be/smash-up-the-obl ... u-set.html
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Ik heb roborally voor je te koop.Banemus schreef:Owla ik merk een misverstand, de uitbereidingen is enkel bedoelt voor smash up, niet voor roborally, daar wil ik alleen de base game
Op donderdag in Essen.
Wil je een second edition wizard of the coast? Of een AH versie? Allebei sealed.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Banemus
- Jakkiebak!
Deze thread mag gelocked worden, heb beide games gevonden.
Thx
Thx