Ik ben komende dagen in Luik te vinden en vroeg me af of hier bordspelwinkels zijn te vinden, heeft iemand enig idee of die er zijn en zo ja waar?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bordspellenwinkel Luik/Liege
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Re: Bordspellenwinkel Luik/Liege
Ik vertoef in Manhay.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Vorige week ben ik in Luik geweest en ben ik een mooie spellenwinkel (met daarnaast een stripwinkel) gepasseerd. Jammer dat het na sluitingstijd was.
De naam van de winkel weet ik niet meer, maar hij lag in een straat achter "L'Opera", ik vermoed dat het in de "Rue de Dominicains" was.
De naam van de winkel weet ik niet meer, maar hij lag in een straat achter "L'Opera", ik vermoed dat het in de "Rue de Dominicains" was.
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Ben net terug uit Luik, was niet heel erg onder de indruk qua stad en bezichtigingen. Toch bedankt voor de tip(s)