En je gaat niet naar de Holiday Inn: daar heb je namelijk wel de mogelijkheid voor een combokaartje, wat behoorlijk scheelt!peter schreef:En dus WEER geen mogelijkheid tot weekendkaartjes.
Jammer betekent dat ik dit jaar zondag waarschijnlijk niet aanwezig ben
Voorverkoop entree kaarten (SpSp 2005)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
peter
- Locomotief
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Das jammer: voor ?99,- kon je het hele weekend naar het SPSP inclusief kaartjes voor het SPSP, overnachtingen en lunch en dat is niet erg duur!peter schreef:Jawel, maar dat heb ik al via weekendjeweg.nl geboekt ergens in juli.
Scheelt nog meer
-
peter
- Locomotief
tja als het goed is heb ik nu 120 euro voor het hotel betaald (waar het buffet standaard bij in zit) en dan maximaal 60 euro voor de kaartjes.
is 180 euro met zijn 2-en en dus 90 euro p.p.
Nog steeds goedkoper dan de aanbieding maar het scheelt zo inderdaad nog maar heel weinig
is 180 euro met zijn 2-en en dus 90 euro p.p.
Nog steeds goedkoper dan de aanbieding maar het scheelt zo inderdaad nog maar heel weinig
Everything i ever needed to know i learned from Gaming
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
Wim
- Jakkiebak!
Als ik het goed begrijp zit Peter niet in het Holiday-Inn, of wel? En spelen gebeurt massaal in het Holiday-Inn, maar elders niet volgens mij (of zeer beperkt, maar wat let je om d elobby van je hotel te bezetten
)
In ieder geval een mooie deal
Life is like a flower,
More sun makes it more beautiful!
More sun makes it more beautiful!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Vorige keer zat hij wel in Holiday Inn! Als dat nu niet is, kan hij mooi starten in de andere hotels. Dan verspreiden we de spelletjessfeer een beetje!Wim schreef:Als ik het goed begrijp zit Peter niet in het Holiday-Inn, of wel? En spelen gebeurt massaal in het Holiday-Inn, maar elders niet volgens mij (of zeer beperkt, maar wat let je om d elobby van je hotel te bezetten)
-
peter
- Locomotief
-
snowfalcon
- Jakkiebak!
Mijn vraag bestaat helaas nog steeds, noch via email noch hier heb ik geen eenduidig antwoord gekregen ... hmmsnowfalcon schreef:En wat wordt er gedaan met bestaande bestellingen?
Ik kon namelijk geen 2de bestelling doen, omdat ik er al een had gedaan, zei het bestelsysteem....
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
kaartbestellingen online
Ik vermoed dat Wim je hierop een antwoord kan geven.snowfalcon schreef:Mijn vraag bestaat helaas nog steeds, noch via email noch hier heb ik geen eenduidig antwoord gekregen ... hmmsnowfalcon schreef:En wat wordt er gedaan met bestaande bestellingen?
Ik kon namelijk geen 2de bestelling doen, omdat ik er al een had gedaan, zei het bestelsysteem....
-
Mathijs
- Locomotief
Hoi 'lieden',
Om alle onduidelijkheden omtrent de bestellingen weg te nemen:
1. In de bestelsoftware zat een fout die de bestelling verkeerd weergaf in de melding op het scherm en de e-mail. Het totaalbedrag klopte wel. De bestellingen zijn wel juist geregistreerd, en zullen dus ook zoals ze besteld zijn worden opgestuurd.
2. Dubbele bestellingen: Mocht je door de onduidelijkheid een tweede bestelling hebben gedaan: niets aan de hand. Zorg dat je het totaalbedrag van één van de bestellingen betaalt met vermelding van het ordernummer. Je krijgt dan nog wel op enig moment een herinnering om de andere bestelling te betalen, maar die mag je dan negeren.
@ Snowfalcon:
Je mag altijd een tweede bestelling doen, maar niet met dezelfde sessie. A-technisch betekent dit dat je je browserscherm moet sluiten en opnieuw moet starten. Dit is ter voorkoming van misbruik van het systeem.
Succes ermee en tot op het Spektakel!
Om alle onduidelijkheden omtrent de bestellingen weg te nemen:
1. In de bestelsoftware zat een fout die de bestelling verkeerd weergaf in de melding op het scherm en de e-mail. Het totaalbedrag klopte wel. De bestellingen zijn wel juist geregistreerd, en zullen dus ook zoals ze besteld zijn worden opgestuurd.
2. Dubbele bestellingen: Mocht je door de onduidelijkheid een tweede bestelling hebben gedaan: niets aan de hand. Zorg dat je het totaalbedrag van één van de bestellingen betaalt met vermelding van het ordernummer. Je krijgt dan nog wel op enig moment een herinnering om de andere bestelling te betalen, maar die mag je dan negeren.
@ Snowfalcon:
Je mag altijd een tweede bestelling doen, maar niet met dezelfde sessie. A-technisch betekent dit dat je je browserscherm moet sluiten en opnieuw moet starten. Dit is ter voorkoming van misbruik van het systeem.
Succes ermee en tot op het Spektakel!
-
noira
- Meeple
is het ook mogelijk om tickets te kopen in een winkel, zoja is daar ergens een lijst van? Men had me gezegd dat er op de site een lijst stond en je bij de fnac terecht kon, maar die lijst vind ik dus nergens en de fnac wist van niets.
Ik ben afkomstig van België (leuven) De speelgoedwinkel waar ik vroeger mijn tickets ging halen, heeft er dit jaar geen.
Het zou leuk zijn om die toch ergens in de omgeving te kunnen kopen, vermits ik dan ook het magazine kan meenemen. toch liever het tijdschrift in de hand dan online te moeten lezen.
Als men online betaald, zijn er dan nog verzendingskosten te betalen, want daar vind ik nergens iets over..
Geen kadootje dit jaar?
Ik ben afkomstig van België (leuven) De speelgoedwinkel waar ik vroeger mijn tickets ging halen, heeft er dit jaar geen.
Het zou leuk zijn om die toch ergens in de omgeving te kunnen kopen, vermits ik dan ook het magazine kan meenemen. toch liever het tijdschrift in de hand dan online te moeten lezen.
Als men online betaald, zijn er dan nog verzendingskosten te betalen, want daar vind ik nergens iets over..
Geen kadootje dit jaar?
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Online tickets bestellen is handig en -denk ik- reeds voldoende ingeburgerd. Ik kan me voorstellen dat het versturen van tickets naar de verschillende voorverkoopadressen een heel logistiek probleem was.noira schreef:is het ook mogelijk om tickets te kopen in een winkel, zoja is daar ergens een lijst van? Men had me gezegd dat er op de site een lijst stond en je bij de fnac terecht kon, maar die lijst vind ik dus nergens en de fnac wist van niets.
Er staat inderdaad geen lijst online waar je het Spellenspektakelmagazine kan afhalen en dat is jammer... (Mathijs???)
In principe zou je ze bij de speciaalzaken moeten vinden. Indien niet, kan je de winkel er op wijzen dat ze deze gratis door 999 Games kunnen laten meesturen bij de bestellingen.
Er komen verzendkosten bij. Om deze wat te beperken plannen we met onze club een gezamenlijke ticketaankoop. Maar ik vind wel dat de kosten op de site vermeld zouden mogen worden. (Mathijs?)noira schreef:Als men online betaald, zijn er dan nog verzendingskosten te betalen, want daar vind ik nergens iets over...(
Mogelijk 'Carcassonne - De Rivier II' , maar ik weet niet of dit al ergens officieel bevestigd is. (Wim?)noira schreef:Geen kadootje dit jaar?
-
BenNevis
- Veenboer
Ja, is al officieel (tenminste in zoverre dat de 999games website officiële informatie geeft.Bart schreef: Mogelijk 'Carcassonne - De Rivier II' , maar ik weet niet of dit al ergens officieel bevestigd is. (Wim?)
http://www.999games.nl/layout/extrateks ... php?id=112[/quote]Zoals ieder jaar heeft 999 Games wel een verrassing op het Spellenspektakel. En dit jaar hebben we ook weer een leuk aardigheidje voor mensen die bij ons in de stand komen, namelijk Carcassonne De Rivier II. Voorwaarden om deze te verkrijgen in de 999 Games-stand.
-
ErwinC
- Matroos
Wel een cadeautje dus, leuk !
Maar er staat niet bij dat het gekoppeld is aan de voorverkoop. Ik vermoed dat iedereen die langs de 999 stand loopt, en daar doet wat nodig is, dit cadeutje kan krijgen.
Bijkomend krijg je 2 euro korting cadeau per kaartje *als* je je kaartjes in voorverkoop besteld.
ec
Maar er staat niet bij dat het gekoppeld is aan de voorverkoop. Ik vermoed dat iedereen die langs de 999 stand loopt, en daar doet wat nodig is, dit cadeutje kan krijgen.
Bijkomend krijg je 2 euro korting cadeau per kaartje *als* je je kaartjes in voorverkoop besteld.
ec