Ik heb Ascension zelf nooit gedaan, dus ik vond het een prima spel. Maar het kan zeker niet tippen aan Legendary, en al helemaal niet aan de enorme herspeelbaarheid van Legendary.Erwin schreef:@Bartjes: Marvel is me zeer goed bevallen. Dank voor het geheugensteuntje over de uitbreiding. Het DC Deckbuilding spel vind ik vies tegenvallen, voelt als een slap aftreksel van Ascension.
@ Jorrit: die 60 euro voor een stel kaarten heb je er dan ook heel snel uit. Een grof rekensommetje leert dat je met enkel die basisdoos al 15 helden x 14 helden x 13 helden x 12 helden x 11 helden x 4 masterminds x 8 schemes x 4 henchman villains x 7 villain groups al meer dan 300 miljoen verschillende combinaties kunt maken. Laat staan wat er gebeurt als je nog 35 euro extra investeert in die eerste uitbreiding... Wat mij betreft zijn geld méér dan waard.
Met dank voor de gelukwens, Erwin! Much appreciated!Erwin schreef:Last but not least: veel plezier met wat ongetwijfeld jouw mooiste uitbreiding van het jaar zal worden.