Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
missiloon
- Munchkin
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Hier is het inmiddels een grote hit en kijken we uit naar adventure pack 2, want we zijn helaas al bijna door adventure pack 1 heen
. Hopelijk valt het spel bij jou net zo in de smaak!
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ik heb zoveel spellen verkocht dat ik ruimte over heb in mijn kast!
Ik heb dit spel dan ook maar besteld: voor 36,-
kon ik het niet laten liggen...
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
janeway
- Rooster Booster
missiloon schreef:Hier is het inmiddels een grote hit en kijken we uit naar adventure pack 2, want we zijn helaas al bijna door adventure pack 1 heen. Hopelijk valt het spel bij jou net zo in de smaak!
Zag bij de book depository dat pack 2 maar 13 euro was en dat je 3 en 4 al kunt pre ouderen voor 12 euro en een beetje ofwel nog genoeg avonturen komen eraan
-
missiloon
- Munchkin
Gelukkig wel ja ^^ Het gaat minimaal tot pack 6 geloof ik, wat ze erna gaan doen is bij mij iig nog niet bekendjaneway schreef:missiloon schreef:Hier is het inmiddels een grote hit en kijken we uit naar adventure pack 2, want we zijn helaas al bijna door adventure pack 1 heen. Hopelijk valt het spel bij jou net zo in de smaak!
Zag bij de book depository dat pack 2 maar 13 euro was en dat je 3 en 4 al kunt pre ouderen voor 12 euro en een beetje ofwel nog genoeg avonturen komen eraan
-
janeway
- Rooster Booster
Gisteren voor het eerst een senario gespeeld en moet zeggen dat ik het echt een leuk spel vind, wat opzich vrij goed het "echte" pathfinder idee ver benaderd. Binnenkort gaan we beginnen met het adventure path ben benieuwd hoe dat verder bevalt.
Verder zijn er zelf ook senarios te maken stond er in de regels dus ben ook wel benieuwd of er wat fansites van zijn/ ontstaan.
En ja daarna zien we wel weer verder
Verder zijn er zelf ook senarios te maken stond er in de regels dus ben ook wel benieuwd of er wat fansites van zijn/ ontstaan.
En ja daarna zien we wel weer verder