Alhambra 6de uitbreiding kan ik trouwens nog nergens vindenBored Gaymer schreef:Met veel aandringen ziet t ernaar uit dat we ook dit jaar weer richting Essen, maar helaas voor 1 dagje (we vertrekken dat weekend voor 22 dagen naar Orlando)....![]()
Op de wenslijst (voor alsnog):
- Alhambra: 6de uitbreiding
- Artipia spellen (Archon, New Dawn, Lap Dance)
- Quarantine
en nog een aantal Kickstarter projectjes... vrij karig lijstje nog...
Spiel releases 2013 + officiële spellenlijst
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spiel releases 2013!
Labels:
-
cab
- Burgemeester
-
cab
- Burgemeester
Mijn lijstje wordt langzaam langer, echter zullen er diverse titels waarschijnlijk Spiel niet halen of al lang voor Spiel uit zijn (kan er weer wat afvallen). Bij mijn zoektocht naar nieuwe titels zag ik net dat op bordspeler.nl ook al aan Spiel 2013 word gewerkt. Altijd handig voor de eigen lijstjes!
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Uhmm, weet het niet meer precies waar, maar heb het ergens voorbij zien komen op BGG in een reactie van een medewerker van Queen of op 1 van de Kickstarter projecten van Queen.maxitaxi777 schreef:Alhambra 6de uitbreiding kan ik trouwens nog nergens vinden. Ben wel benieuwd eigenlijk
dus heeft iemand hier meer info over? (Staat in elk geval nog niet op BGG).
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Ik had inderdaad wat meer info gevonden erover en heb de uitbreiding onlangs ook toegevoegd aan BGG
. Heel veel meer info over de inhoud (behalve de titels van de modules) is er voorlopig niet.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
In het nieuwe spel van Feld (Amerigo) werd Alhambra Gold edition als mogelijke add-on aangeboden. Maar ik denk niet dat hetzelfde is.Bored Gaymer schreef:Uhmm, weet het niet meer precies waar, maar heb het ergens voorbij zien komen op BGG in een reactie van een medewerker van Queen of op 1 van de Kickstarter projecten van Queen.maxitaxi777 schreef:Alhambra 6de uitbreiding kan ik trouwens nog nergens vinden. Ben wel benieuwd eigenlijk
dus heeft iemand hier meer info over? (Staat in elk geval nog niet op BGG).
Link: http://www.kickstarter.com/projects/101 ... ery-by-ste
Ik heb zelf nog Alhambra genoeg (big box
-
Flash
- Wu Feng
Deze release is inmiddels uitgesteld tot Spiel 2014.cab schreef:Eerste titel van NL bodem is aangekondigd:
Crash'em
Staat in dit BGG topic!
Ben benieuwd wie het uitgeeft en hoe de vormgeving zal zijn, daarnaast ook maar eens spelen om te kijken of het spel wel leuk is.
Ook maar vast aan mijn lijstje begonnen
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Officiële spellenlijst is online
De officiële lijst met alle spellen voor 2013 staat nu online:
http://www.merz-verlag-en.com/new-releases.html
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Re: Spiel releases 2013 + officiële spellenlijst
Is er trouwens (net als vorig jaar) ook al ergens een lijstje met promo's/goodies die weggegeven worden bij verschillende stands of die je krijgt bij aankoop van een spel? Misschien ga ik toch nog naar Spiel en dan moet ik me nodig gaan verdiepen in waar langs te gaan
!
-
Legolias
- Professor Pimpel
In de deze geeklist met alle geeklist over Esssen vind je alles wat je maar zou willen weten: http://boardgamegeek.com/geeklist/16210 ... n-of-listsmaxitaxi777 schreef:Is er trouwens (net als vorig jaar) ook al ergens een lijstje met promo's/goodies die weggegeven worden bij verschillende stands of die je krijgt bij aankoop van een spel? Misschien ga ik toch nog naar Spiel en dan moet ik me nodig gaan verdiepen in waar langs te gaan!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Oja ik zie het, dankje
! En leert jullie ervaring van vorige jaren dat er zondag nog wat is? Of zijn alle goodies weg en de nieuwe releases uitverkocht? Wil bijv toch graag dingen afhalen en preorders van bijv Indie Cards and Boards kunnen alleen donderdag.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Deze is specifiek over freebies en promo'sLegolias schreef:In de deze geeklist met alle geeklist over Esssen vind je alles wat je maar zou willen weten: http://boardgamegeek.com/geeklist/16210 ... n-of-listsmaxitaxi777 schreef:Is er trouwens (net als vorig jaar) ook al ergens een lijstje met promo's/goodies die weggegeven worden bij verschillende stands of die je krijgt bij aankoop van een spel? Misschien ga ik toch nog naar Spiel en dan moet ik me nodig gaan verdiepen in waar langs te gaan!
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... s-and-othe
-
cab
- Burgemeester
Re: Officiële spellenlijst is online
Mega onhandig PDF formaat, iemand er al een meer handzame lijst van gemaakt?syroit schreef:De officiële lijst met alle spellen voor 2013 staat nu online:
-
Bellegar
- Veenboer
Promo's en goodies zijn meestal weg op zondag. De nieuwe releases zijn heel verschillend. Sommigen zijn donderdag al uitverkocht, en sommigen zijn zondag nog met hele stapels aanwezig. Mijn raad zou zijn, als je iets echt wilt hebben, zorg dan dat je er vroeg bij bent. Zo loop je niet het risico dat het al weg is.maxitaxi777 schreef:Oja ik zie het, dankje! En leert jullie ervaring van vorige jaren dat er zondag nog wat is? Of zijn alle goodies weg en de nieuwe releases uitverkocht? Wil bijv toch graag dingen afhalen en preorders van bijv Indie Cards and Boards kunnen alleen donderdag.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti