Genomineerden Gouden Ludo 2013

De jury selecteerde de volgende kwaliteitsvolle spellen voor u

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bartjes!
Uitgever

Re: Genomineerden Gouden Ludo 2013

Bericht door Bartjes! »

FORUM-Fed schreef:Bij deze toch teven meegeven dat er bij ons even een persoonsverwarring was tussen Bartjes! en Bart waardoor we die eerste verkeerdelijk voor een moderator aanzagen.

Eerlijk is eerlijk: het citaat van Bartjes! staat inderdaad op de Gouden Ludo-website, al is de oorspronkelijke, volledige tekst net iets genuanceerder als het over de motivatie van de speciale prijs gaat. Maar de woorden als dusdanig staan er wel.

We hebben via PB contact genomen met Bartjes! om één en ander uit te klaren en recht te zetten en hopen dat de focus van deze verder boeiende en verrijkende disucssie niet verder afgeleid hoeft te worden van de eigenlijke inhoud.

Tot de prijs is uitgereikt, leggen we ons zelf weer even het zwijgen op.
:silent:
Ik kan niet anders dan erg blij zijn met de nette manier waarop de Forum Federatie hier nu mee om gaat en een en ander recht heeft gezet en ik ben blij dat men inziet dat het een verrijkende discussie is geworden. Top! Ik wens ze nog immer veel succes verder!

P.S. Over genuanceerdere motivatie kunnen we nog discussiëren; de focus ligt wel héél sterk op het 2-speleraspect - ook in het vignet - en er zit wat mij betreft nog steeds een verschil tussen "uitzonderlijk hoge waarderingscijfers" en "hogere waarderingscijfers dan de andere genomineerden", maar goed. Volgens mij is alles inmiddels wel gezegd. Dat er een mooie winnaar van de Gouden Ludo 2014 mag komen!
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Mooi uitgesproken. Complimenten voor jullie bereidheid om naar elkaar te luisteren. :clap:
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

FORUM-Fed schreef:Bij deze toch teven meegeven dat er bij ons even een persoonsverwarring was tussen Bartjes! en Bart waardoor we die eerste verkeerdelijk voor een moderator aanzagen.
:angel:

Fijn dat jullie achter de schermen even communiceren om elkaars standpunt beter te begrijpen. Praten werkt!

Verder wens ik de forumfederatie alle succes toe met de verdere afhandeling van de Vlaamse spellenprijs.
Afbeelding