[TT] D&D 4th edition speler(s) gezocht omgeving Alkmaar

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Hoogheemraad
Uno

[TT] D&D 4th edition speler(s) gezocht omgeving Alkmaar

Bericht door Hoogheemraad »

Groep van ongeveer 6 casual spelers zoekt enkele spelers om de groep te versterken. We spelen meestal 1 a 2 keer per maand, en dat al 12 jaar lang. We hebben geen vaste dag maar meestal op vrijdag- of zaterdagavond of zondagmiddag. We zijn een groep voor de gezelligheid en zijn niet echte powergamers met min-max strategieën en we hebben 2 wisselende DM's.

We zoeken enkele spelers omdat niet iedereen verplicht is om altijd mee te doen. (Soms lastig maar houdt het voor ons leuk.) Daardoor spelen we regelmatig met 3 spelers en een DM en dat is voor het mooie net even te weinig. We geven meestal enkele maanden van tevoren onze beschikbaarheid door en plannen dan dagen met goede aanwezigheidsgraad.

In eerste instantie kunnen we kijken of het klikt en hebben we gewoon vrijblijvende speelsessies. Ervaring is niet echt nodig alleen een beetje fantasie!

We spelen deze campaign nog 4de editie Dungeons and Dragons. Waarschijnlijk gaan we in 2013 overstappen op Pathfinder.
Barad_the_dwarf
Professor Pimpel
Persoonlijke Ondertitel: BGG Admin
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: [TT] D&D 4th edition speler(s) gezocht omgeving Alkmaar

Bericht door Barad_the_dwarf »

Of D&D next...
nightwing
Meeple

Bericht door nightwing »

hallo uno,

al een poos geleden dat je dit bericht plaatste, maar als het goed is spelen jullie nog steeds...?
ik kom uit krommenie en zou graag weer eens in een D&D groep spelen. ik heb zelf 2.5 en 3.0 gespeeld, maar Pathfinder lijkt mij zeker interessant, of spelen jullie nog steeds 4.0?
hopelijk hebben jullie nog steeds een speler nodig. (er heeft zo te zien verder niemand zich aangemeld) meer info over mij vindt je bij het voorstel forum onder ''even voorstellen"

Grz,

nightwing.
mezzin
Professor Pimpel
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door mezzin »

Hoi Uno,

Misschien ook wat laat maar ik heb ook wel interesse heb geen ervaring met D&D maar wil het wel al een hele tijd spelen. Dus als er nog ruimte is. Hoor ik het graag.
shaggy1987
PIONier

Bericht door shaggy1987 »

Hoi,
ik weet dat ik erg laat ben maar zoeken jullie nog spelers?
Ik heb een beetje ervaring met D&D 3.5 en zoek al een tijdje een nieuwe groep. Pathfinder toch?