Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Eens met Ditterio. Al heb ik mijn versie van Ra ook 2e hands gekocht voor 10 euro. Mag weer eens hier op tafel komen overigens, maar ja de keuze in spellen wordt steeds groter.
Morrighan schreef:
- Ra (999 Games editie) / 10 Euro
Dit is echt een koopje! Ik heb dit spel en kan het iedereen aanraden, zeker aan deze scherpe prijs.
Het spel is af en aan out of print geweest. De prijzen varieerden door de jaren heen nogal. Van 50-60 Euro, tot terug naar 10-15 Euro en vervolgens weer omhoog naar 40 Euro. Maar ik ben geen verzamelaar, en persoonlijk vind ik het spel niet eens zo fantastisch. En aangezien ik echt MOET opruimen gaat dat wat ik niet speel gewoon de deur uit. Ik heb geen zin om het WEER te gaan bewaren voor mocht het plots weer veel geld waard zijn. Het interesseert me eerlijk gezegd niet eens zo veel, eigenlijk.