Groupon: voor EUR 5 pp naar het SpSp!!!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Gebruiker 4724
Re: Groupon: voor EUR 5 pp naar het SpSp!!!
Ah daar was ik al bang voor :S Wel logisch, maar wat onhandig
Labels:
-
Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Dank je wel voor de tip. Ook huize Moppersmurf heeft twee tickets gekocht....
Ik haat spellen.
-
Duikertje1990
- PIONier
Thanks! Scheelt weer 2* 7 euro. Een keer raden waar dat geld heen gaat. 
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Let op: de Groupon actie duurt nog tot en met zondag 3 november, dus vanaf nu nog ruim 1 dag!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Oja, idd, lastig want ding ook mee naar het winnen van tickets, waarvan de uitslag pas bekend wordt ná het aflopen van de Groupon-actie.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Is er iemand die interesse heeft om samen met mij de Groupon actie voor zaterdag te doen? Dan moeten we wel afspreken bij de ingang van te voren.
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Op www spelgroepphoenix.nl is eenzelfde oproep voor de zaterdag. Misschien moeten jullie even contact met elkaar opnemen?grunnboy schreef:Is er iemand die interesse heeft om samen met mij de Groupon actie voor zaterdag te doen? Dan moeten we wel afspreken bij de ingang van te voren.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
RonKa
- Meeple
Ze lijken het Spellenspektakel te willen pushen met dit soort scherpe aanbiedingen. Ik denk dat het vorige bezoekersaantal toch weer ruim verbroken gaat worden. Het is ze gegund,
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Hoe meer bezoekers, hoe blijer de standhouders. Hoe blijer de standhouders, hoe meer standhouders volgend jaar. En dat trekt weer nieuwe bezoekers, enzovoorts.
-
Yorick
- Jakkiebak!
Ja maar waarom doen ze de prijs dan niet gewoon standaard lager? Dan krijg je ook meer bezoekers. Nu gaat er ook nog een 50%!! naar groupon (standaard fee).
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ook nog even op de valreep gekocht
!
Edit: Ik weet dat ik hem gekocht heb door alles in te vullen en te bevestigen, maar nu bestaat mijn zojuist aangemaakte account ineens niet? Of is dat een kwestie van wachten op bevestiging en link naar iDeal per mail? Hoe ging dat bij jullie?
Edit: Ik weet dat ik hem gekocht heb door alles in te vullen en te bevestigen, maar nu bestaat mijn zojuist aangemaakte account ineens niet? Of is dat een kwestie van wachten op bevestiging en link naar iDeal per mail? Hoe ging dat bij jullie?
-
Dierik
- Erelid
Ik denk dat de organisatie via deze actie bezoekers probeert te bereiken die anders helemaal niet gekomen zouden zijn. Op Groupon komen waarschijnlijk veel mensen die anders nooit op de Spellenspektakelsite waren terecht gekomen. Als daarvan nu toch een deel naar Eindhoven komt heb je dus meer bezoekers en dat is zowel voor de beursorganisator maar ook zeker voor de standhouders weer positief.Yorick schreef:Ja maar waarom doen ze de prijs dan niet gewoon standaard lager? Dan krijg je ook meer bezoekers. Nu gaat er ook nog een 50%!! naar groupon (standaard fee).
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Als je nu op de Groupon link klikt uit de eerste pagina van deze post, dan blijkt dat ze de actie hebben verlengd. Nog tot en met donderdag kun je gebruik maken van de aanbieding. Hij is volgens de Groupon site inmiddels al 223 keer gekocht.
-
olavf
- El Capitan
Oh jee, dan zijn wij vast niet de doelgroep! Allemaal weer inleverenDierik schreef:Ik denk dat de organisatie via deze actie bezoekers probeert te bereiken die anders helemaal niet gekomen zouden zijn. Op Groupon komen waarschijnlijk veel mensen die anders nooit op de Spellenspektakelsite waren terecht gekomen. Als daarvan nu toch een deel naar Eindhoven komt heb je dus meer bezoekers en dat is zowel voor de beursorganisator maar ook zeker voor de standhouders weer positief.Yorick schreef:Ja maar waarom doen ze de prijs dan niet gewoon standaard lager? Dan krijg je ook meer bezoekers. Nu gaat er ook nog een 50%!! naar groupon (standaard fee).
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
olavf schreef:Oh jee, dan zijn wij vast niet de doelgroep! Allemaal weer inleverenDierik schreef:Ik denk dat de organisatie via deze actie bezoekers probeert te bereiken die anders helemaal niet gekomen zouden zijn. Op Groupon komen waarschijnlijk veel mensen die anders nooit op de Spellenspektakelsite waren terecht gekomen. Als daarvan nu toch een deel naar Eindhoven komt heb je dus meer bezoekers en dat is zowel voor de beursorganisator maar ook zeker voor de standhouders weer positief.Yorick schreef:Ja maar waarom doen ze de prijs dan niet gewoon standaard lager? Dan krijg je ook meer bezoekers. Nu gaat er ook nog een 50%!! naar groupon (standaard fee).