http://bordspeler.nl/2013/11/05/de-weg- ... spektakel/
20 jaar Spellenspektakel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Dierik
- Erelid
20 jaar Spellenspektakel
Erwin heeft op zijn blog een erg leuk artikel geschreven over de geschiedenis van het Spellenspektakel. Ik heb het met erg veel plezier gelezen.
Labels:
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Re: 20 jaar Spellenspektakel
Dat was inderdaad een lesje geschiedenis waar ik er wel meer van wil hebben. Schitterend, Erwin.
Even ideetje: Kan er op het spellenspektakel niet een stoel neergezet worden voor Erwin, om verhalen uit de oude doos te vertellen. Dan mag Paulus op schoot zitten
.
Even ideetje: Kan er op het spellenspektakel niet een stoel neergezet worden voor Erwin, om verhalen uit de oude doos te vertellen. Dan mag Paulus op schoot zitten
-
Gebruiker 4724
Mooi stuk! En wat een herinneringen brengt dit boven
Had al gigantisch zin in zaterdag, nu kan ik al helemaal niet meer wachten. Van '97 t/m '06 ben ik elk jaar geweest, sindsdien niet meer door verschillende redenen. Ben erg benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn!
Had ik al gezegd dat ik er gigantisch veel zin in heb?
Had ik al gezegd dat ik er gigantisch veel zin in heb?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Haha dat mag dan wel zo een troon worden zoals uit Game of ThronesWilly the Kid schreef:Dat was inderdaad een lesje geschiedenis waar ik er wel meer van wil hebben. Schitterend, Erwin.
Even ideetje: Kan er op het spellenspektakel niet een stoel neergezet worden voor Erwin, om verhalen uit de oude doos te vertellen. Dan mag Paulus op schoot zitten.
Leuk stukje over de geschiedenis van het Spsp. Ik weet nog dat ik er was in de tijden van hoog spel e.d.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Bedankt voor de leuke reacties. Ik had al goede zin om dit verhaal te schrijven, deze reacties bezorgen me achteraf nog meer plezier.
Met Pauly op één klapstoel gaan zitten, lijkt me fataal voor het desbetreffende meubelstuk (wat uiteraard niet de schuld zou zijn van de jeugdige atleet onder ons).
Met Pauly op één klapstoel gaan zitten, lijkt me fataal voor het desbetreffende meubelstuk (wat uiteraard niet de schuld zou zijn van de jeugdige atleet onder ons).
-
Frank SpSp
- Jakkiebak!
Erg fijn om te lezen! Ik wist dat het Spellenspektakel al een tijdje meeging, maar ik had geen idee dat onze mooie beurs al zo'n rijke geschiedenis had. En dan ben ik vroeger toch ook regelmatig als bezoeker over de vloer gekomen.. 
Ik ben trouwens groot voorstander van een 'Erwin en Pauly vertellen' hoek. Eventueel ben ik zelfs bereid er niet één, maar wel twee stoelen voor te reserveren! Hopelijk neemt dat al je zorgen weg, ik hoor graag op welke tijden jullie spreekuur komen houden
Ik ben trouwens groot voorstander van een 'Erwin en Pauly vertellen' hoek. Eventueel ben ik zelfs bereid er niet één, maar wel twee stoelen voor te reserveren! Hopelijk neemt dat al je zorgen weg, ik hoor graag op welke tijden jullie spreekuur komen houden
Het Spellenspektakel op 8 & 9 november 2014!!!
http://www.spellenspektakel.nl
http://www.spellenspektakel.nl
-
Enrico
- Caballero
Leuk verhaal en ook voor een groot deel herkenbaar voor mij.
Gezien de foto (ik sta achter de ons alle bekende groene snuiter
) maak ik ook een heeeeeeeel klein beetje deel uit van deze geschiedenis.
Gezien de foto (ik sta achter de ons alle bekende groene snuiter
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Fantastische geschiedenisles en ik heb allerlei geweldige herinneringen die weer naar boven zijn gekomen. Ik krijg nog meer zin in het weekend. 
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Mistharfare
- Website beheerder
Met Erwin en Paul in 1 stand heb je de rest van de beurs niet meer nodig 
Laatst gewijzigd door Mistharfare op do 07 nov 2013, 06:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Klavertje4
- Grote Dienaar
Dit wordt mijn eerste spellenspektakel. Leuk om zo vooraf dit stuk te lezen vanaf hoe het begon tot nu.
-
RoyalRumble69
- Party Animal
Mooi geschreven inderdaad. Eind jaren 90 is voor mij het spellenvirus begonnen op het spellenspektakel. Ik kan me nog de aankleding van de beurs herinneren. Ik vond het echt geweldig. En dan de diversiteit die er was aan activiteiten. Op een gegeven moment kon je zelfs een clinic zwaardvechten krijgen en kwam Hans Klok zijn trucjes laten zien. Ik kan me ook nog goed de treincoupés voor de geest halen waarin een diversiteit aan treinspellen lag, met voor mij als absolute topper toen Union Pacific, wat ik overigens (wellicht mede door deze sentimenten) nog steeds een erg goed spel vind.
Ik ga dan ook met veel plezier weer twee dagen naar het beursgebouw. Dit jaar voor het eerst om te demoën (op zondag, op zaterdag speel ik met de familie). Ik heb er zin in!
Ik ga dan ook met veel plezier weer twee dagen naar het beursgebouw. Dit jaar voor het eerst om te demoën (op zondag, op zaterdag speel ik met de familie). Ik heb er zin in!
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
We vallen in herhaling, maar als het goed is, kan het niet vaak genoeg gezegd worden: alweer een heel mooie bijdrage Erwin! 
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Beter met twee mannen op een klapstoel dan een lange koesterde wens van Erwin:Erwin schreef: Met Pauly op één klapstoel gaan zitten, lijkt me fataal voor het desbetreffende meubelstuk (wat uiteraard niet de schuld zou zijn van de jeugdige atleet onder ons).
twee mannen die samen op een doos Roborally gaan zitten!
Dat is pas eeuwig zonde!
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Twonky als zetpil lijkt me geen pretje.JeVo schreef:Beter met twee mannen op een klapstoel dan een lange koesterde wens van Erwin: twee mannen die samen op een doos Roborally gaan zitten!
Dat is pas eeuwig zonde!
P.S. ik heb nog een paar grappige foto's aan het verhaal toegevoegd. Nogmaals dank voor de leuke reacties.