Inzamelactie voor Sint voor ieder1

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

meijerc
Burgemeester

Inzamelactie voor Sint voor ieder1

Bericht door meijerc »

Voor kinderen van gezinnen waar er geen geld is voor Sinterklaas. Heeft SC Cultes des Goules ism JesterGames.nl wat op touw gezet.

Een bericht van de spellenwinkel waar wij veel zaken mee doen!
Als je zelf ook nog wilt doneren stuur mij een berichtje!

Spellenclub Cultes des Goules heeft haar eigen inzamelingsactie gehouden ten behoeve van Sint voor ieder1. Hiermee heeft de spellenclub veel speelgoed en tweedehands spellen opgehaald. Er waren ook wat geld donaties gedaan en daarmee is JesterGames naar de distributeurs gegaan. Met het budget van €150,-. Heeft JesterGames zijn best gedaan zoveel mogelijk spellen te kunnen kopen om in te leveren bij Sint voor ieder1. Heel veel kopen is helaas niet gelukt maar JesterGames heeft in samenwerking met Bergsala Enigma er als nog voor gezorgd dat buiten de 12 gekochten titels de distributeur zelf nog 41 spellen heeft gedoneerd! Hieronder Munchkin Koethulhu, Sla je Slagroom, etc!
Tijd om nog wat distributeurs te bellen! Hopelijk kan JesterGames op zijn beurt er voor zorgen dat nog meer kinderen een fijne Sinterklaas kunnen hebben.

Verzonden vanaf mijn Atari 2600 met behulp van Tapatalk 2
Mac-S
Genius
Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Inzamelactie voor Sint voor ieder1

Bericht door Mac-S »

Mooie actie!
Gebruiker 4724

Bericht door Gebruiker 4724 »

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel tweedehands spellen en speelgoed we inmiddels ingezameld hebben :)
meijerc
Burgemeester

Bericht door meijerc »

Ik heb begrepen dat voor de actie van JesterGames.nl er al 2 auto's nodig waren voor het vervoeren van Amsterdam naar de stichting! Dus met deze partij van de spellenwinkel zal er nog wel een derde auto bij moeten komen. :p

Verzonden vanaf mijn Atari 2600 met behulp van Tapatalk 2