Heb een niet Nederlandse versie met daarbij geleverd wat onduidelijke regels in het Nederlands. Snap alles op 2 dingen na:
Je speelt 3 rondes, ik neem aan dat in elke ronde alle ingrediënten ( dus ook de gebruikte in een voorgaande ronde weer in de stapel gaan? Ik weet dat ongebruikte ingrediënten blijven liggen voor een volgende ronde
Klopt dit ook?
3 speciale kaarten: 1 voor 15 willekeurige kaarten 1 voor basisgerecht plus 6 van dezelfde en 1 voor basisgerecht plus 3 van de laagste???
Alvast bedankt
Mamma mia
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
alejandro
- Veenboer
-
Flash
- Wu Feng
Re: Mamma mia
Alle gebruikte ingrediënten vormen de nieuwe trekstapel. De ongebruikte ingrediënten blijven liggen en de ingrediënten die iedereen op hand heeft, blijven op hand.alejandro schreef: Je speelt 3 rondes, ik neem aan dat in elke ronde alle ingrediënten ( dus ook de gebruikte in een voorgaande ronde weer in de stapel gaan? Ik weet dat ongebruikte ingrediënten blijven liggen voor een volgende ronde
Klopt, de speciale kaarten zijn:alejandro schreef: 3 speciale kaarten: 1 voor 15 willekeurige kaarten 1 voor basisgerecht plus 6 van dezelfde en 1 voor basisgerecht plus 3 van de laagste???
Alvast bedankt
- 15 willekeurige ingrediënten;
- 6 ingrediënten naar keuze (en één basis ingrediënt); en
- 1 basis ingrediënt en 3 van hetzelfde ingrediënt, wat het ingrediënt moet zijn waarvan er op dat moment het minste van 'in de oven liggen' (niet zijnde het basis ingrediënt).
-
alejandro
- Veenboer
Re: Mamma mia
Dank je !