Nederlandstalige handleidingen (PDF) bij Amigo

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dierik
Erelid

Nederlandstalige handleidingen (PDF) bij Amigo

Bericht door Dierik »

Op Cliquenabend.de zag ik een tip staan dat er op de website van Amigo een pagina staat met daarop maar liefst 42 Nederlandtalige handleidingenvan spellen die zij hebben uitgegeven. Altijd handig als je een keer een handleiding kwijt bent :D
Johanna
Caballero

Bericht door Johanna »

Handig :D . Mijn dochter kocht in vakantie Halli Galli zonder spelregels. Omdat we het vorig jaar een keer geleend hadden van iemand, wisten we de regels nog wel zo ongeveer. Maar dit is handiger. (Nu weten we zeker dat we het op de goede manier spelen).
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Nederlandstalige handleidingen (PDF) bij Amigo

Bericht door Erwin »

Dierik schreef:Op Cliquenabend.de zag ik een tip staan dat er op de website van Amigo een pagina staat met daarop maar liefst 42 Nederlandtalige handleidingenvan spellen die zij hebben uitgegeven. Altijd handig als je een keer een handleiding kwijt bent :D
Cliquenabend is er zeer laat bij, die lijst staat namelijk al "eeuwen" op de Amigo website. Volgens mij is zo'n beetje de helft van deze vertalingen afkomstig van hun toenmalige huisvertaler uit Leusden...... :wink: