gezocht:infarkt, diamant, charly
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
gezocht:infarkt, diamant, charly
Is er iemand die Infarkt, Diamant en/of Charly wegdoet of weet waar één van deze nog te vinden zijn ?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Gunther
- Veenboer
Re: gezocht:infarkt, diamant, charly
Diamant zal moeilijk worden, is out of print en erg moeilijk te vinden/duur.
Tenzij je een keertje zoekt op Incan Gold. Die zie je nog regelmatig opduiken en is nagenoeg hetzelfde spel (als je zonder de leuke karretjes kan^^)
Charly meen ik me te herinneren bij Asmodee. Misschien is deze ook in de tinnen doosjes uitgekomen?
Tenzij je een keertje zoekt op Incan Gold. Die zie je nog regelmatig opduiken en is nagenoeg hetzelfde spel (als je zonder de leuke karretjes kan^^)
Charly meen ik me te herinneren bij Asmodee. Misschien is deze ook in de tinnen doosjes uitgekomen?
-
kronik
- Rooster Booster
Ik heb incan gold te koop
Sent from my LG-F180S using Tapatalk
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
PBkronik schreef:Ik heb incan gold te koop
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Infarkt heb ik net ergens tussen de aanbiedingen zien staan.dirk schreef:Is er iemand die Infarkt, Diamant en/of Charly wegdoet of weet waar één van deze nog te vinden zijn ?
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
En ik heb mezelf moeten tegenhouden om het niet te kopen, dus Dirk, grappig en tof dat jij interesse toont.Bart schreef:Infarkt heb ik net ergens tussen de aanbiedingen zien staan.dirk schreef:Is er iemand die Infarkt, Diamant en/of Charly wegdoet of weet waar één van deze nog te vinden zijn ?
Leek me vergelijkbaar met Foute vrienden Vette Feesten en dat ik vind qua spel iets minder, maar toch wel érg tof om te spelen door het thema.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]