Dag allemaal,
Enige jaren geleden heb ik op de spellenbeurs 'Spel' in Broechem (Ranst) een spel gespeeld dat werkte volgens een principe van dag 1 tot 7, waarbij je grondstoffen onder de vorm van blokjes kon inzetten om naar de markt te gaan en uiteindelijk bij dag 7 te verschepen.
Ik meen me te herinneren dat iedereen een kartonnen scherm had waarmee de voorraad grondstoffen geheim te houden was...
Aangezien dit een leuk spel was, zou ik dit opnieuw willen spelen, maar ik weet helaas de titel niet meer, kan me iemand verder helpen?
Dank u wel alvast.
Als dit bericht elders in het forum gepost moet worden, laat het me dan a.u.b. weten!
Naam van spel onbekend
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Peeke
- Joker
-
dominique
- Hazelnoot Ridder
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Naam van spel onbekend
Een visueel hulpmiddel bij Dominique's suggestie:

-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Dat klinkt inderdaad als Colonia.
Een vriend van mij heeft de collector's edition daarvan te koop staan dacht, dus als je het spel zou willen kopen, mag je altijd een pb'tje sturend dan wil ik wel eens horen of hij het nog steeds wilt verkopen en wat hij ervoor vraagt.
Een vriend van mij heeft de collector's edition daarvan te koop staan dacht, dus als je het spel zou willen kopen, mag je altijd een pb'tje sturend dan wil ik wel eens horen of hij het nog steeds wilt verkopen en wat hij ervoor vraagt.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Peeke
- Joker
Ja, dit is het spel waarnaar ik op zoek was! Dank je wel!dominique schreef:Colonia?