De Bordspeler is dood, lang leve De Bordspeler!

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Xildur
Munchkin

Re: De Bordspeler is dood, lang leve De Bordspeler!

Bericht door Xildur »

Eerste keer dat ik het las, maar leuk blog!
Afbeelding
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door cymric »

De aller-, aller-, allerlaatste bijdrage op De Bordspeler kun je nu hier lezen. Alle links in dit topic zullen na november 2013 ophouden te functioneren—dus als je nog wat wilt lezen of als naslagwerk wilt gebruiken, zul je nog even snel een locaal kopietje van deze of gene bijdrage moeten maken.

Er wordt op het moment gestudeerd of dit forum de bijdragen op een eenvoudige manier kan archiveren, maar beloven kan ik op dit moment helemaal niets. Het is namelijk niet een kwestie van een paar simpele copy-paste-handelingen. Overigens heb ik zelf natuurlijk een uitgebreide backup die met de juiste software (die heel erg algemeen verspreid is) zó te benaderen is. Met andere woorden: ik heb alle tijd om samen met wie dan ook alle opties na te gaan.

Ook hier, op deze plek, een welgemeend bedankt! voor alle lof en aansporingen die in de loop der tijd aan mij gericht zijn en zijn geweest.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Jij ook super bedankt Maarten! Je hebt altijd een zeer eigen schrijfstijl en spellensmaak gehad. Maar juist daarom was het zo leuk om je bijdragen te lezen. :thumbup:
Lord Leuber
Party Animal

Bericht door Lord Leuber »

http://web.archive.org/web/201307260345 ... de-dingen/

Gelukkig is de wayback machine er ook altijd nog (voor velen wellicht een open deur).

In any case een mooie manier om deze blog terug te lezen, ik vind de schrijfsels van cymric meestal erg waardevol, vaak met een gevoel van "zoiets dacht ik ook, maar ik kon het niet zo mooi verwoorden." Bv over de beleving van Spiel nu ten opzichte van de nodige jaren geleden.

En qua recensies ook erg goed; niet iedereen gebruikt de hele schaal (1-10) op een relevante manier, en weet het zo te verwoorden dat je ook uit een 8-recensie weet te destilleren dat het voor jou niks is, of dat een 3-recensie jou misschien wel aanspreekt.

Zo nu weer verder lurken... :)
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

Lord Leuber schreef:http://web.archive.org/web/201307260345 ... de-dingen/

Gelukkig is de wayback machine er ook altijd nog (voor velen wellicht een open deur).
Bedankt voor de tip!
Lord Leuber schreef:In any case een mooie manier om deze blog terug te lezen, ik vind de schrijfsels van cymric meestal erg waardevol, vaak met een gevoel van "zoiets dacht ik ook, maar ik kon het niet zo mooi verwoorden." Bv over de beleving van Spiel nu ten opzichte van de nodige jaren geleden.

En qua recensies ook erg goed; niet iedereen gebruikt de hele schaal (1-10) op een relevante manier, en weet het zo te verwoorden dat je ook uit een 8-recensie weet te destilleren dat het voor jou niks is, of dat een 3-recensie jou misschien wel aanspreekt.
+1
Afbeelding