Dat het vorige keer wat langer duurde dan normaal was een incident. De jaren daarvoor is het altijd goed gegaan.Erwin schreef: Soms zijn verkopers niet in de gelegenheid om tot na de veiling te wachten. Eén van de redenen waarom ik hoop op een fatsoenlijke afwikkeling door Ducosim.
Ducosim Spellenveiling 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Scaramouche
- Regenmaker
Re: Ducosim Spellenveiling 2014
Laatst gewijzigd door Scaramouche op do 12 dec 2013, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sjtollie
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Gamer-geek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
ik weet niet helemaal waar het aan ligt, maar ik proef de laatste tijd nogal wat negativiteit op de verschillende draadjes. We hebben het hier toch niet over drastische veranderingen?
mvg,
Danny
mvg,
Danny
-
Scaramouche
- Regenmaker
Lijkt me een goed plan, laten we het weer over leuke dingen hebben.Sjtollie schreef:ik weet niet helemaal waar het aan ligt, maar ik proef de laatste tijd nogal wat negativiteit op de verschillende draadjes. We hebben het hier toch niet over drastische veranderingen?
mvg,
Danny
Aankondiging is gedaan, terug naar de orde van de dag. (ik heb m'n post hierboven aangepast)
gr
Maurice
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Fijn om nu al te weten dat de veiling er weer aan komt! Kan ik me op tijd gaan voorbereiden...
Everybody has the right to play...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik heb een vraagje over jouw techniek van discussiëren. Waarom beweer je dat een negatieve toonzetting wilt stoppen, door een bericht te bewerken, terwijl je de vermeend negatieve tekst zichtbaar laat staan? Hiermee ontkracht je in feite jouw eigen bewering. Lijkt me niet handig.Scaramouche schreef: Dat het vorige keer wat langer duurde dan normaal was een incident. De jaren daarvoor is het altijd goed gegaan.
Ik vind het jammer dat je niet het vertrouwen hebt dat er een fatsoenlijke afhandeling zal zijn, er is namelijk geen reden om aan te nemen dat dat niet zo zal zijn.(ge-edit vanwege een negatieve toon, zal ik mee stoppen.)
Ik ervaar jouw doorgehaalde opmerking overigens niet als negatief (ook al klopt de veronderstelling dat ik geen vertrouwen heb niet helemaal).
Ten slotte vind ik de kwalificatie 'incident' ongemakkelijk. Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren een helpende hand uitgestoken naar Ducosim (rond de verhuizing van de beurs, promotie voor de beurs, fiscale risico's van de loterij, organisatie van de Nederlandse Spellenprijs in 2011 en, afgelopen voorjaar op jouw verzoek, door suggesties aan te leveren voor verbeteringen in de vereniging). Ducosimbestuurders kwamen stelselmatig hun afspraken niet na, reageerden niet op vragen, bedankten niet voor bijdragen en inzet en bevestigden de ontvangst van stukken niet. Ik heb de slordige afwikkeling van de veiling in 2012 niet als een incident ervaren, maar als het zoveelste blijk van laksheid.
-
Scaramouche
- Regenmaker
Ik heb het stukje doorgestreept omdat ik enkele uren na posten heb aangepast. De kans was groot dat mensen het al gelezen hadden en ik helder wilde blijven over wat ik poste.Erwin schreef: Ik heb een vraagje over jouw techniek van discussiëren. Waarom beweer je dat een negatieve toonzetting wilt stoppen, door een bericht te bewerken, terwijl je de vermeend negatieve tekst zichtbaar laat staan? Hiermee ontkracht je in feite jouw eigen bewering. Lijkt me niet handig.
Ik ervaar jouw doorgehaalde opmerking overigens niet als negatief (ook al klopt de veronderstelling dat ik geen vertrouwen heb niet helemaal).
Op de rest van je mail ga ik niet in. Ik kan mij zelf niet verdedigen tegen de dingen die jij opschrijft, omdat ik daar niet direct (misschien zijdelings) bij betrokken was. Dus een weerwoord van mij zal altijd nutteloos zijn.
Zowiezo kan ik moeilijk iets doen aan dingen die in het verleden zijn gebeurd.
Het enige dat ik kan doen is toezien op een leuke en netjes lopende veiling. En zeggen dat ik het volste vertrouwen heb in het team dat dit jaar de veiling weer organiseert.
Mochten er dingen zijn die jij me persoonlijk aanrekent, dan hoor ik dat graag, want ik ben me eerlijk gezegd van geen kwaad bewust. Dat zou ik wel graag in een pm willen horen om geen ellenlange discussie in dit topic te krijgen. Mocht het nodig zijn wil ik dat gerust in een nieuwe topic naar voren brengen. Nogmaals, ik weet van geen kwaad, maar ik ben ook bereid om dat toe te geven mocht dat wel zo zijn.
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Ik ben sowieso geen voorstander van doorgehaalde teksten. Meestal zijn ze lollig bedoelt: 'O kijk mij eens, ik schrijf het, maar toch niet, want in het eggie staat er wat anders.' Erg melig.
Het is gebleken al moeilijk genoeg te zijn om de diverse nuances op een forum tot uitdrukking te kunnen brengen; het gaat vaker fout dan goed; men wordt snel verkeerd begrepen door dubieuze toevoegingen; 'Het was niet zo bedoeld', 'Ik dee nog een smiley erachteraan dus nou ja dan kon je toch weten dat'. Nee dus.
Het is gebleken al moeilijk genoeg te zijn om de diverse nuances op een forum tot uitdrukking te kunnen brengen; het gaat vaker fout dan goed; men wordt snel verkeerd begrepen door dubieuze toevoegingen; 'Het was niet zo bedoeld', 'Ik dee nog een smiley erachteraan dus nou ja dan kon je toch weten dat'. Nee dus.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Als we toch off-topic gaan 
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Leuk! Maar die twee waren het in hun negativiteit toch eigenlijk altijd eens? Alleen overtroffen ze hier elkaar mee. 'It was terrible!' 'It was awful!'
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Kan het ook gewoon weer on topic over de veiling gaan?
Ik vind het niet gepast om in elk topic van Ducosim weer oude koeien uit de sloot te gaan halen...
Ik vind het niet gepast om in elk topic van Ducosim weer oude koeien uit de sloot te gaan halen...
Everybody has the right to play...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Prima plan. Mijn opsomming van een handvol feiten was louter bedoeld ter relativering van jouw kwalificatie ‘incident’. Naar een discussie over ouwe koeien ben ik niet op zoek (zoals we kunnen zien, duiken die hier vanzelf wel opScaramouche schreef:Op de rest van je mail ga ik niet in.
-
Scaramouche
- Regenmaker
Even een herinnering dat de inschrijving voor de veiling vanaf 10 minuten geleden geopend is.
Direct naar het invulformulier
En hier is het reglement te vinden
ik heb mijn kavels al aangemeld.
Succes!
Succes!
-
Dierik
- Erelid
En ingediend!Scaramouche schreef:Even een herinnering dat de inschrijving voor de veiling vanaf 10 minuten geleden geopend is.
Succes!
-
Richard van Vugt
- Garnaal
De meeste klachten beginnen met de disclaimer: 'Niet om het een of ander hoor maarre...
...ik heb mijn kavels aangemeld. Krijg ik geen bevestiging? Ik wil graag weten of de mail is aangekomen.'
...ik heb mijn kavels aangemeld. Krijg ik geen bevestiging? Ik wil graag weten of de mail is aangekomen.'
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Dierik
- Erelid
Ik ontving na een paar dagen een (handmatige) bevestigingsmail van Eelke.Richard van Vugt schreef:De meeste klachten beginnen met de disclaimer: 'Niet om het een of ander hoor maarre...