te koop jerusalem nieuw 22,50 nieuw,nog niet gebruikt

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
johny_bordspelmania
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: johny

te koop jerusalem nieuw 22,50 nieuw,nog niet gebruikt

Bericht door johny_bordspelmania »

in stans
Yorick
Jakkiebak!

Re: te koop jerusalem nieuw 22,50 nieuw,nog niet gebruikt

Bericht door Yorick »

Let op koop niet van deze persoon.

Bespaar jezelf gewoon ellende.
JeroenK
Jakkiebak!

Bericht door JeroenK »

Ook nog eens vrij prijzig. In Essen was dit spel 3 euro. Wel weer jammer dat ik het een jaar daarvoor al voor 10 euro had gekocht...
Autobots, roll out!
Joeri
Grote Dienaar

Bericht door Joeri »

Was in Essen 5 euro...

Er zijn in het verleden problemen geweest bij een verkoop van hem.
Ik ken deze verkoper niet maar ik ben het ondertussen wel een beetje beu dat wanneer hij iets wil verkopen er steeds een post komt met "koop niet van hem"!

Heeft hij niet het recht om zich opnieuw te bewijzen? Of ben ik gewoon naïef?
off all the things i've lost,
i miss my mind the most!
Yorick
Jakkiebak!

Bericht door Yorick »

Ik wou dat iemand mij had gewaarschuwd. Ieder ander mag van mij best die 2e kans geven hoor. Maar niemand zal dit toch kopen aangezien het zwaar overpriced is.
VFeight
Jakkiebak!

Bericht door VFeight »

Ik wou hier toch even reageren, ik kan het niet laten.

...dus als we de lijn doortrekken zijn alle koopjes in Essen de standaardprijs ofzo??
22,50 heb ik niet over voor Jersualem maar dat betekent niet dat deze zo ZWAAR overpriced is. Als je hem voor 5euro wil, wel dan moet je maar naar Essen gaan. Hoeveel zal het spel je nog kosten na betalen van benzine + inkom?
Kan iemand mij zeggen waar in heel de Benelux dit spel nog aan die prijs te koop staat?

Dit betekent dan ook dat een spellenshop als Adriaensen een afzetter is ofzo? Nieuwprijs: 42,60euro.

Ik heb geen idee of deze persoon al dan niet betrouwbaar is, daar spreek ik mij niet over uit, het gaat hem om de flauwe reacties dat dit een overdreven prijs zou zijn.
Niemand verplicht je om te kopen en mits een beetje overeen te komen kan deze waarschijnlijk wel aan 15 of 20 op de kop getikt worden, wat een goede prijs is voor het spel. Om daar je neus voor op te halen vind ik maar triestig.

De waarde van een spel schommelt ook. Kijken we naar een spel als Wikinger, ik heb die vroeger dikwijls als koopje zien staan op 2dehands plaatsen. Als er nu eentje zou opduiken denk ik niet dat hij 5euro zal te koop staan.

En als laatste: je bent hier als verkoper bijna verplicht om je prijs iets hoger te zetten, want al zou je het spel aan 5euroaanbieden, nog is er een 90% kans op de vraag of je het spel niet wegdoet voor 3euro...

Dit is mijn mening, ik onderstreep even dat ik hier absoluut niemand wil mee aanvallen, dat moest me gewoon even van het hart
meijerc
Burgemeester

Bericht door meijerc »

Helemaal eens met VFeight.
johny_bordspelmania
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: johny

Bericht door johny_bordspelmania »

Iedereen staat vrij om het spel danwel te kopen of niet.

Als mensen altijd zo negatief willen doen laat ze dan maar hun gang gaan zulke mensen kunnen jij en ik toch niet veranderen.
Het lijken soms net kleine kinderen.
Aan een ieder die iets positiefs te melden heeft, stel ik zeer op prijs in ieder geval.
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bridget »

Eens met Joeri. Stop met die negativiteit tegen de persoon in kwestie. Koop dan via Marktplaats, Ebay of andere websites, kan ook fout gaan.
Spreek af op een beurs of plek in NL of B, of regel thuis afhalen, als je 100% zekerheid wilt.
Everybody has the right to play...
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Hoewel ik ook van mening ben dat het niet continu herhaald hoeft te worden, kan ik me wel in Yorick's reactie verplaatsen. Als je geld betaald hebt, tijdenlang niets hoort terwijl er wel door die persoon op het forum wordt gepost, er uiteindelijk door interventie een belofte komt dat het geld wordt teruggestort en dit vervolgens ook nog eens 3 maanden duurt (nogmaals; in de tussentijd wordt er wel vrolijk gepost en worden berichten gelezen; vat ik het zo goed samen, Yorick?), dan kan ik de frustratie heel erg goed begrijpen. Ik denk dat iedereen hetzelfde zou hebben als het hem of haar overkwam. Om het dan continu te herhalen hier, is dan weer iets anders. Maar snappen doe ik het ergens wel. En dit snap ik dan weer niet:
Bridget schreef:Koop dan via Marktplaats, Ebay of andere websites, kan ook fout gaan.
Dit vind ik dan weer een beetje een kromme redenatie en een niet bepaald treffende vergelijking; als het hier mis gaat met iemand, dan moeten we maar uitwijken naar Marktplaats en dergelijke? Dat vind ik niet passen bij de warme community die Bordspelmania is (en die Marktplaats en Ebay niet zijn). Juist bij een dergelijke community van gelijkgestemden - die regelmatig aanvoelt als een warme deken en waarvan heel veel mensen elkaar goed kennen van beurzen, verenigingen, etc. - moet je er toch van op aan kunnen dat er op een normale en eerlijke wijze zaken gedaan kunnen worden? Als dat niet kan, moet de persoon die nalatig is maar een IP-ban krijgen, bijvoorbeeld voor een periode van een jaar. Of een handelsverbod op deze site, voorgoed of tijdelijk. Ik noem maar wat.
Yorick
Jakkiebak!

Bericht door Yorick »

Bartjes! schreef: vat ik het zo goed samen, Yorick?
Helemaal

Als je dat "kinderachtig" moet je er maar overheen lezen. Er zijn misschien mensen die nog van niks weten een die wil ik dan ook graag waarschuwen. En als niemand het doet, zal ik het blijven doen.
Bridget
Phoenix

Bericht door Bridget »

Bartjes! schreef:En dit snap ik dan weer niet:
Bridget schreef:Koop dan via Marktplaats, Ebay of andere websites, kan ook fout gaan.
Dit vind ik dan weer een beetje een kromme redenatie en een niet bepaald treffende vergelijking; als het hier mis gaat met iemand, dan moeten we maar uitwijken naar Marktplaats en dergelijke? Dat vind ik niet passen bij de warme community die Bordspelmania is (en die Marktplaats en Ebay niet zijn). Juist bij een dergelijke community van gelijkgestemden - die regelmatig aanvoelt als een warme deken en waarvan heel veel mensen elkaar goed kennen van beurzen, verenigingen, etc. - moet je er toch van op aan kunnen dat er op een normale en eerlijke wijze zaken gedaan kunnen worden? Als dat niet kan, moet de persoon die nalatig is maar een IP-ban krijgen, bijvoorbeeld voor een periode van een jaar. Of een handelsverbod op deze site, voorgoed of tijdelijk. Ik noem maar wat.
Hmm, was laat gisteravond...
Ik bedoel eigenlijk ook zoiets te zeggen ja. Dat als je op Marktplaats koopt, dat het ook fout kan gaan. En op deze website verwacht je dat niet inderdaad. Iedereen kent elkaar wel zo'n beetje (althans een heleboel mensen). Ik koop (en verkoop) ook graag via dit forum omdat ik dan meer garantie heb dat het goed gaat.
Yorick
Jakkiebak!

Bericht door Yorick »

Bridget schreef:

Ik bedoel eigenlijk ook zoiets te zeggen ja. Dat als je op Marktplaats koopt, dat het ook fout kan gaan. En op deze website verwacht je dat niet inderdaad. Iedereen kent elkaar wel zo'n beetje (althans een heleboel mensen). Ik koop (en verkoop) ook graag via dit forum omdat ik dan meer garantie heb dat het goed gaat.

Hiermee geef je zelf aan dat het dus vervelender is als het hier fout gaat. :)
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Zullen we dit topic omdopen naar iets anders en de starter een nieuwe laten openen om zijn spel te laten verkopen?
Afbeelding
Bridget
Phoenix

Bericht door Bridget »

Yorick schreef:
Bridget schreef:

Hiermee geef je zelf aan dat het dus vervelender is als het hier fout gaat. :)
Maar dat hoef je dan niet continue te blijven herhalen en erin wrijven en zo.
Stuur de eventuele koper een pb om te waarschuwen en blijf niet topics vervuilen.