Ik ben niet de persoon om hier een opmerking te plaatsen maar het knaagt ...
Gezien de voorgeschiedenis alle begrip voor waarschuwingen, afraden, ... zeker steeds opnieuw doen!
Hoeft natuurlijk geen afrekening te zijn ...
te koop jerusalem nieuw 22,50 nieuw,nog niet gebruikt
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: te koop jerusalem nieuw 22,50 nieuw,nog niet gebruikt
Het is een beetje een dubbel gevoel, langs de ene kant mag je inderdaad mensen waarschuwen maar langs de andere kant ben ik van mening dat iedereen wel een tweede kans mag krijgen maar dat is dan weer moeilijk als je iedereen afraadt om te kopen bij deze persoon.
Ik denk dat de meeste mensen hier wel de voorgeschiedenis kennen en zelf dan maar moeten beslissen of ze kopen of niet.
En het is nu aan Johnny om te bewijzen dat hij geleerd heeft van zijn fout, hij zal zelf ook wel beseffen dat als hij het nu nog eens verknoeid hij niets meer te zoeken zal hebben hier.
Ik wens hem succes toe en hoop op een goede afloop !!
Ik denk dat de meeste mensen hier wel de voorgeschiedenis kennen en zelf dan maar moeten beslissen of ze kopen of niet.
En het is nu aan Johnny om te bewijzen dat hij geleerd heeft van zijn fout, hij zal zelf ook wel beseffen dat als hij het nu nog eens verknoeid hij niets meer te zoeken zal hebben hier.
Ik wens hem succes toe en hoop op een goede afloop !!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!