Ducosim Spellenveiling 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Re: Ducosim Spellenveiling 2014
Een paar dagen...
Ik heb de 21e een mail gestuurd met mijn kavels. Dan had ik toch al wel wat mogen terugverwachten?
Ik begin Erwin's irritatie toch wel te begrijpen en te onderschrijven, op deze manier. Wat een geklungel.
Al drieëntwintig jaar lid, maar op deze manier niet lang meer.
Ik heb de 21e een mail gestuurd met mijn kavels. Dan had ik toch al wel wat mogen terugverwachten?
Ik begin Erwin's irritatie toch wel te begrijpen en te onderschrijven, op deze manier. Wat een geklungel.
Al drieëntwintig jaar lid, maar op deze manier niet lang meer.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik heb ook keurig een mail ontvangen van Eelke. Kan me voorstellen dat het wat langer duurt als het met de hand gecontroleerd word.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Mag ik iets zeggen? Scripted?NielsZW schreef:...als het met de hand gecontroleerd word.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Er hoeft toch niets gecontroleerd te worden, alleen een bevestiging van: ontvangen?
*hoofd schudt*
*hoofd schudt*
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik zou zeggen: jij wil wat, stuur Eelke een mail. Of vind je het leuker om het liever en public te doen?
Ik heb geen zin in deze discussie. Jij wil iets weten. Mail die beste man.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Dit is geen discussie. En als het dat wel was, staat het je vrij om eraan deel te nemen of om 'm links te laten liggen. Maar je hebt geen zeggenschap over wat wel en niet gezegd mag worden, gelukkig.NielsZW schreef:
FYI: Ik heb Ducosim/Eelke gisteren gemaild en de kavellijst opnieuw verstuurd. Daar heb ik nog geen bevestiging van ontvangen.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik zeg niet wat er wel of niet gezegd mag worden. Ik stel een vraag. Daarin zit wel mijn mening maar 'gelukkig' mag ik dat zeggen. Want dat wordt niet voor mij bepaald.
Mooi. Als je hem hebt gemaild dan komt de bevestiging vast binnenkort.
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Aangezien Scaramouche/Ducosim hier kind aan huis is, reageer ik in eerste instantie hier. Mijn initiële reactie betrof een vraag. Geen start van een discussie (wat jij ervan maakt). Jij stelt een vraag; die door jou gestelde - en door mij hierboven beantwoorde- vraag is nogal tendentieus en heeft niets met het probleem te maken dat ik aanvoerde.NielsZW schreef:Ik zeg niet wat er wel of niet gezegd mag worden. Ik stel een vraag. Daarin zit wel mijn mening maar 'gelukkig' mag ik dat zeggen. Want dat wordt niet voor mij bepaald.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
-
Richard van Vugt
- Garnaal
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Aangezien Scaramouche en Eelke niet 1 en dezelfde persoon zijn, zit je toch verkeerd...Richard van Vugt schreef:Aangezien Scaramouche/Ducosim hier kind aan huis is, reageer ik in eerste instantie hier. Mijn initiële reactie betrof een vraag. Geen start van een discussie (wat jij ervan maakt). Jij stelt een vraag; die door jou gestelde - en door mij hierboven beantwoorde- vraag is nogal tendentieus en heeft niets met het probleem te maken dat ik aanvoerde.NielsZW schreef:Ik zeg niet wat er wel of niet gezegd mag worden. Ik stel een vraag. Daarin zit wel mijn mening maar 'gelukkig' mag ik dat zeggen. Want dat wordt niet voor mij bepaald.
Everybody has the right to play...
-
Richard van Vugt
- Garnaal
'slash' Ducosim, stond er...Bridget schreef: Aangezien Scaramouche en Eelke niet 1 en dezelfde persoon zijn, zit je toch verkeerd...
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Maar Niels zei ook al dat je Eelke moest mailen hier over, ipv publiekelijk te klagen.
En je vraag hier neerzetten voor andere mensen en/of Scaramouche /'slash' Ducosim heeft dus niet zoveel zin. Of verwacht je dat Scaramouche nu meteen Eelke gaat mailen? Wat je zelf dus ook rechtstreeks kan doen?
-zucht-
*gaat zich met andere dingen bezig houden*
En je vraag hier neerzetten voor andere mensen en/of Scaramouche /'slash' Ducosim heeft dus niet zoveel zin. Of verwacht je dat Scaramouche nu meteen Eelke gaat mailen? Wat je zelf dus ook rechtstreeks kan doen?
-zucht-
Everybody has the right to play...
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Welcome in the real world,Bridget schreef:Maar Niels zei ook al dat je Eelke moest mailen hier over, ipv publiekelijk te klagen.
-zucht-
waar geklaagd wordt, waar dingen niet perfect zijn, en waar mensen zich verbazen over het uitblijven van zoiets simpels als een bevestiging.
Wat denken 'jullie' nou, dat ik Eelke niet allang zelf gemaild heb?
Maar wanneer ik geen antwoord krijg, om wat voor reden ook (mijn eerste mail bleek niet te zijn aangekomen), probeer ik het hier. Dat jullie dat niet zint, zal mij aan mijn * roesten.
Dat je je in eerste instantie al met andere dingen had moeten bezighouden, hoef je hier niet nog eens exhibitionistisch te etaleren.
Gratis tip: vanuit je middenrif ademhalen, dan hoef je niet zo vaak te zuchten.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Eelke
- Sojaboon
Welcome in the real world, waar mensen geklaagd wordt, waar dingen niet perfect zijn en waar mensen zich verbazen over zoiets simpels dat je in de kerstvakantie niet de elke dag achter de computer zit.Richard van Vugt schreef:Welcome in the real world, waar geklaagd wordt, waar dingen niet perfect zijn, en waar mensen zich verbazen over het uitblijven van zoiets simpels als een bevestiging.
Tot nu toe heeft niemand, inclusief mijzelf, de moeite genomen om de invoer van kavels te automatiseren. In de praktijk komt het er dus op neer dat alle 150+ kavels met de hand geknipt en geplakt moeten worden. Dat kost tijd en dat heb ik niet elke dag. Iedereen die kavels indient moet dus gewoon wat meer geduld hebben. Ik werk de e-mails namelijk gewoon van oud naar nieuw af. En eerlijk gezegd ben ik het wel eens met de meesten dat een forum niet de beste plek ik om meer informatie te krijgen.
Los van dit alles staat de teller (inclusief die van Richard) op 36 aanbieders met 168 kavels.
Groet, groet Eelke