Mee eens: Dominique is (voor mij) een autoriteit op bordspellengebied dus het zo op de man spelen is mijns inziens niet kuis...bionicman schreef:Ik weet dat voor velen onder ons bordspellen meer zijn dan gewoon een hobby. Smaken verschillen en iedereen heeft zijn eigen voorkeur en mening. Ik heb beide edities van Battelore nog niet gespeeld, dus kan ik daarover niets zeggen. Over deze opmerking kan ik echter enkel concluderen dat dit niet leidt tot een constructieve meerwaarde. Spijtigmaartend schreef:Ik heb ook zo'n dochter die altijd het laatste woord wil hebben.!
BatteLore (niet meer verkrijgbaar!) (+230 miniaturen)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Re: BatteLore (niet meer verkrijgbaar!) (+230 miniaturen)
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
Gebruiker 5703
hij is intussen verkocht, bedankt voor de interesse
Misschien is het ook boeiend om een topic te starten over de eerste BattleLore versus de tweede?
groetjes
Misschien is het ook boeiend om een topic te starten over de eerste BattleLore versus de tweede?
groetjes
-
maartend
- Critico
Waar is je opmerking gebleven van "slecht opgevoed zeker?".dominique schreef:asme terumaartend schreef:Ik heb ook zo'n dochter die altijd het laatste woord wil hebben.
Eerst zo'n nare opmerking en dan weer gewoon OT? Leuke kerel ben jij.
Een verontschuldiging is hier wel op zijn plaats.
Kon ik wel om lachen. Leuke sneer terug.
En gratz met de vlotte verkoop. Mag ik vragen wat je ong. voor de uitbridingen creatures en heroes rekende? Dan heb ik een indicatie
-
Gebruiker 5703
alles is weggegaan voor 50 euro met verzendkosten
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dus als iemand geen "autoriteit" is, mag je wel op de man spelen!? Eens kijken, welke nobody op dit forum zal ik dan eens gaan schofferen vandaag?Drekster2001 schreef:Mee eens: Dominique is (voor mij) een autoriteit op bordspellengebied dus het zo op de man spelen is mijns inziens niet kuis...
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Helemaal mee eens (en dus verkeerd overgekomen/opgeschreven door mijMac-S schreef:Dus als iemand geen "autoriteit" is, mag je wel op de man spelen!? Eens kijken, welke nobody op dit forum zal ik dan eens gaan schofferen vandaag?Drekster2001 schreef:Mee eens: Dominique is (voor mij) een autoriteit op bordspellengebied dus het zo op de man spelen is mijns inziens niet kuis...
This is what happens when you find a stranger in the Alps!