Stenen tijdperk talisman
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
shifter
- Professor Pimpel
Stenen tijdperk talisman
Inmiddels is het stenen tijdperk op tafel geweest en dit smaakt naar meer. Ik zoek dus de uitbreiding, zodat deze ook speelbaar wordt met 5. Echter lijkt deze nergens (meer) te koop... weet iemand wanneer deze weer geproduceerd / geleverd wordt ?
Labels:
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Stenen tijdperk talisman
Volgens mij zit Talisman nog in het assortiment van 999-Games.
http://www.999games.nl/spel/Stenen+Tijdperk%3A+Talisman
Hier is het nog te koop.
http://www.999games.nl/spel/Stenen+Tijdperk%3A+Talisman
Hier is het nog te koop.
-
MrTijn
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: Gamen is nodig!
Hij komt volgens mij per Februari 2014 in herdruk. Moet daarbij wel vermelden dat deze herdruk al langer gepland staat en de oorspronkelijke leverdatum September 2013 was. Ik heb zelf laatst ook 1 potje met de uitbreiding gespeeld. Het is het wachten waard
.
-
Davio
- Nederlands Kampioen Dominion 2012
Eerlijk gezegd zou ik in plaats van een uitbreiding voor het Stenen Tijdperk een net iets geavanceerder spel kopen.
Dat is natuurlijk wel duurder, maar wat ik bedoel is dat als je meer wilt dan Stenen Tijdperk je misschien beter een ander spel kunt kopen.
Er zijn zoveel Worker Placements op de markt dat je je lol op kunt.
Dat is natuurlijk wel duurder, maar wat ik bedoel is dat als je meer wilt dan Stenen Tijdperk je misschien beter een ander spel kunt kopen.
-
Bartjes!
- Uitgever
De OP geeft aan dat ie het Stenen Tijdperk met 5 wil spelen; dat lukt niet door het kopen van een ander spelDavio schreef:Eerlijk gezegd zou ik in plaats van een uitbreiding voor het Stenen Tijdperk een net iets geavanceerder spel kopen.
-
shifter
- Professor Pimpel
Dat klopt idd... met smaakt naar meer, bedoelde ik dat deze vaker op tafel mag. Echter we spelen vaak met vijf vandaar. Inmiddels heb ik heel wat telefoon tjes gepleegd. Tweedehands afgespeurd, maar nog geen succes. Ik probeer het nog even en ga dan opzoek naar een duitse versie
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
Bij Adriaensen in Antwerpen hebben ze m inderdaad zoals Pleunie.william al zegt.
Of is dat niet zo?
Ik denk dat ik binnenkort ook aan wil schaffen:)
Of is dat niet zo?
Ik denk dat ik binnenkort ook aan wil schaffen:)
-
shifter
- Professor Pimpel
Dat is de duitse versie. Had al gemailed idd.
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Is de NL reprint inmiddels aangekondigd voor volgende maand?
Als ik de Duitse versie koop van de uitbreiding, kan dat gewoon gemengd worden met het basisspel, of zijn er componenten (kaarten/tegels/etc) met Duiste tekst erop?
Als ik de Duitse versie koop van de uitbreiding, kan dat gewoon gemengd worden met het basisspel, of zijn er componenten (kaarten/tegels/etc) met Duiste tekst erop?
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Nee, alles is taalonafhankelijk. Het enige is, dat de spelregels in het Duits zijn. Maar daar kun je vast wel ergens een vertaling van vinden.Bored Gaymer schreef:Is de NL reprint inmiddels aangekondigd voor volgende maand?
Ik heb de Duitse uitbreiding; je mag 'm van me overnemen. Ik weet niet of je ergens in de buurt van Amsterdam woont, of dat we elkaar een keer op een spellendag kunnen ontmoeten. Opsturen kan ook, maar dat wordt dan een stuk duurder. Stuur me maar een PB wanneer je geïnteresseerd bent, dan spreken we wel wat af en worden we het ook wel eens over de prijs.
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Bedankt voor de info en het aanbod. Ik denk dat ik liever wacht op de NL herdruk of anders de Duitse versie nieuw koop voor 18 euro (en in Essen misschien wel goedkoper).Richard van Vugt schreef:Ik heb de Duitse uitbreiding; je mag 'm van me overnemen. Ik weet niet of je ergens in de buurt van Amsterdam woont, of dat we elkaar een keer op een spellendag kunnen ontmoeten. Opsturen kan ook, maar dat wordt dan een stuk duurder. Stuur me maar een PB wanneer je geïnteresseerd bent, dan spreken we wel wat af en worden we het ook wel eens over de prijs.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Ik denk zeker dat je in Essen een stuk minder betaalt; zeker omdat het al een oudere uitgave betreft.Bored Gaymer schreef: Bedankt voor de info en het aanbod. Ik denk dat ik liever wacht op de NL herdruk of anders de Duitse versie nieuw koop voor 18 euro (en in Essen misschien wel goedkoper).
En dat is tegenwoordig al na een jaar of twee. Nog iets langer en er wordt al van een klassiek spel gesproken! Nou, dan speel ik heel wat dinosauriërs!
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'