Hmmm, lijkt wel een CMYK-afbeelding die zonder conversie naar RGB is opgeslagen als jpeg. Resultaat: hoofdpijnkleurtjes.Dierik schreef:Ik zag dat Frank Quispel ook een afbeelding van de definitieve speelstukken van Bloom heeft vrijgegeven op BGG. Hieronder vind je hem terug
SPIEL 2008
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
jeroenh
- Professor Pimpel
Onderdanks de enthousiaste uitdrukking van het plaatje vind ik dat de wijziging van het thema het spel wel goed heeft gedaan. Toen ik hoorde dat het van groenteveldjes naar bloemenveldjes zou gaan, was ik bang voor een extreem abstract spel. Het spelmechanisme blijft natuurlijk abstract, maar de grafische omzetting maakt het spel wel een stuk speelbaarder en vrolijker dan het prototype!Dierik schreef:
Ben overigens wel benieuwd welke van mijn speelvrienden met de kleur roze durft te spelen (inclusief het "schattige" varkentje)...
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Dierik
- Erelid
Ronald is de laatste tijd wat minder actief op zijn site, maar heeft er gelukkig toch weer een preview voor Spieluit weten te persen
Opmerkelijk vind ik wel dat QWG niet onder het kopje "Nederlandse uitgevers" staat aangezien ze dit jaar met drie internationale releases komen. Maar wellicht komen er nog extra pagina's aangezien de html "essen08a" is genoemd
Opmerkelijk vind ik wel dat QWG niet onder het kopje "Nederlandse uitgevers" staat aangezien ze dit jaar met drie internationale releases komen. Maar wellicht komen er nog extra pagina's aangezien de html "essen08a" is genoemd
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Wees gerust. De komende weken wordt het overzicht verder uitgebreid. De verhuizing is nog niet helemaal afgerond, maar we proberen de draad ondertussen weer op te pakken.Dierik schreef:Ronald is de laatste tijd wat minder actief op zijn site, maar heeft er gelukkig toch weer een preview voor Spieluit weten te persen![]()
-
Dierik
- Erelid
Ondertussen is bekend dat het spel Duck Dealer heet en zich in de ruimte afspeelt. Niet echt mijn thema, maar vooruitDierik schreef:Ik zag op BGN dat Splotter is toegevoegd aan de "Preview Update" voor SPIEL. Weliswaar nog met vraagtekens maar dit zou kunnen betekenen dat Splotter voor het eerst sinds 2005 een nieuw spel gaat uitbrengen
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Agricola - Im Wandel der Jahreszeiten is de gratis uitbreiding op Spiel

En de handleiding kun je hier downloaden.

En de handleiding kun je hier downloaden.
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
-
Boes
- Garnaal
Gratis op te halen tijdens Spiel voor Wie Verhext!
Wie verhext!-Goodie 13.10.2008
Auf der größten Publikumsveranstaltung für Spiele, der SPIEL in Essen, wird es am Stand der Stiftung Spielen in Österreich (Halle 9, Stand Nr. 10) eine kleine, kostenlose Erweiterung in Postkartenformat zu unserem Erfolgsspiel Wie verhext! geben. Und nebenan (9/11) findet ihr den -Stand, mit der Möglichkeit, neben den aktuellen -Spielen auch diese Erweiterung gleich auszuprobieren.
Overgenomen van de Alea website
Wie verhext!-Goodie 13.10.2008
Auf der größten Publikumsveranstaltung für Spiele, der SPIEL in Essen, wird es am Stand der Stiftung Spielen in Österreich (Halle 9, Stand Nr. 10) eine kleine, kostenlose Erweiterung in Postkartenformat zu unserem Erfolgsspiel Wie verhext! geben. Und nebenan (9/11) findet ihr den -Stand, mit der Möglichkeit, neben den aktuellen -Spielen auch diese Erweiterung gleich auszuprobieren.
Overgenomen van de Alea website
-
Dierik
- Erelid
De plattegrond van de hallenis nu ook te bekijken 
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap