Spellendag De Pittige Pion XXL 25 januari 2014

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

kimm
Party Animal

Spellendag De Pittige Pion XXL 25 januari 2014

Bericht door kimm »

De Pittige Pion bestaat in Januari 1 jaar en we gaan dit niet onopgemerkt laten voorbij gaan!
We organiseren een lange spellendag op zaterdag 25 Januari 2014!
Vanaf 14 uur tot middernacht kan je bij ons komen spelen!

Gedurende de ganse tijd kan je spellen spelen, ook enkele vergrote spellen zullen aanwezig zijn. Versnaperingen/ taart en drank ter plaatse verkrijgbaar. Tijdens de avond is het mogelijk om ook nog eten te bestellen. Een gans team zal klaar staan om jullie te begeleiden en uitleggen in het spelen van spellen. Ook een groot aanbod aan kinderspellen!

Van 14 uur tot 16 uur zal er een tweedehands verkoop zijn van gezelschapsspellen.
Tafelverkoop door iedereen die hier de kans wil krijgen om zijn spellen te verkopen.
Een tafel reserveren is noodzakelijk en mogelijk tot en met woensdag 8 Januari!

Moesten er al mensen zijn die interesse hebben in het verkopen ter plaatse van hun tweedehandsspellen op deze spellendag mogen een privé bericht sturen.

Onderstaande kan je onze flyer terug vinden!
Laatst gewijzigd door kimm op zo 17 nov 2013, 11:25, 3 keer totaal gewijzigd.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spellendag De Pittige Pion XXL

Bericht door syroit »

Het kan zijn dat ik er over lees, maar wanneer vindt deze spellendag juist plaats?
Jahwe
Regenmaker
Persoonlijke Ondertitel: Demo-Spel

Bericht door Jahwe »

syroit schreef:Het kan zijn dat ik er over lees, maar wanneer vindt deze spellendag juist plaats?
Datum staat er niet in maar ze willen het dan ook onopgemerkt laten voorbij gaan ;-)
De spellenspeciaalzaak in Leuven! http://www.demo-spel.be
kimm
Party Animal

Bericht door kimm »

Sorry , in mijn gedachten stond die erin maar ergens toch vergeten in te geven. :)
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

kimm schreef:Sorry , in mijn gedachten stond die erin maar ergens toch vergeten in te geven. :)
Ik ken dat ... pas ,nog een mail naar de leden gestuurd over het zelfde met 2 verschillende data, ook niet handig!
kimm
Party Animal

Bericht door kimm »

syroit schreef:
kimm schreef:Sorry , in mijn gedachten stond die erin maar ergens toch vergeten in te geven. :)
Ik ken dat ... pas ,nog een mail naar de leden gestuurd over het zelfde met 2 verschillende data, ook niet handig!
Ja ik ben hier zoals gewoonlijk met veel dingen tegelijk bezig en ook nog zieke kindjes in huis. :) Mss een beetje "te" multi. :)

In bijlage ook de flyer voor onze dag!
kimm
Party Animal

Re: Spellendag De Pittige Pion XXL 25 januari 2014

Bericht door kimm »

Ondertussen hebben we ook nog in samenwerking met spelshop kunnen regelen voor een verkoopstand van nieuwe spellen op deze dag. Meer nieuws volgt zeker nog.
kimm
Party Animal

Bericht door kimm »

Onze spellendag komt eraan en krijgt mooi vorm.
Voor een aantal open plaatsen zijn we nog op zoek naar mensen die ter plekke van 14 tot 16 uur hen spellen willen verkopen. Geef zeker en vast een seintje indien je interesse hebt!
kimm
Party Animal

Bericht door kimm »

Alles staat op punt en mooi ingepland.

Voor de mensen die last moment nog graag wat spellen zouden willen te koop aanbieden, dit kan!! We hebben op onze spellendag een ruimte voorzien waar mensen spontaan mogen komen staan met hun 2 de hands spellen van 14 tot 16 uur . Moest je nog op laatste moment beslissen om toch enkele spellen mee te nemen om deze bij ons te verkopen dan kan dit zonder enige meerprijs!
kimm
Party Animal

Bericht door kimm »

Morgen is onze grote dag.

Ik ben net ook een aantal vergrootte spellen gaan uithalen.
Morgen zal er alvast een grote Ticket To Ride zijn ,Takenoko, River Dragons en nog enkele andere. En uiteraard ook heel wat demonstratie en speel spellen!

Er zijn ook enkele tafels nog vrijgehouden voor mensen die gewoon op de moment zelf langskomen en wat spellen willen te koop aanbieden. Deze mensen kunnen bij deze tafels gaan staan om hun spellen aan te bieden tussen 14 en 16 uur.

Mogelijkheid tot aankoop van drank en stukje taart!

Kom zeker eens een kijkje nemen en speel gezellig mee.
Wij kijken er alvast naar uit!
kimm
Party Animal

Bericht door kimm »

Met onze leden meegeteld, konden we finaal rekenen op de komst van zo'n 90 mensen. Rond 15u00 waren zelfs zo'n 50 mensen tegelijk actief bezig met spellen te spelen en konden we gelukkig net genoeg tafels voorzien. Ook de verkoopstanden waren tevreden.
Kortom en zoals we hier en daar van anderen mochten vernemen, een meer dan geslaagde dag en eigenlijk toch wat boven de reeds optimistisch getinte verwachting.

Wie meedeed aan de straatquiz van ROBtv, kan zichzelf één van de komende 4 woensdagen bewonderen op het scherm. Je kan dit ook online bekijken, we geven zeker de link dan wel eens door. En zo staat DPP nog eens in de kijker.

Aan alle bezoekers en helpers een fijne dankjewel. Wij hadden een zeer mooie en leuke dag. Ook van harte dank aan Spelshop voor de fijne samenwerking en aan Jumping Turtle Games voor een voorsmaakje van het spel in aantocht : Baby Blues