Bol.com - aanbiedingen

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Stenen Tijdperk € 25 bij Bol.com

Bericht door Duiker »

maxitaxi777 schreef:
Duikertje schreef: p.s. Mocht er iemand in de buurt van Kerkrade wonen en gratis 30 seconds willen (leuk partyspel!); http://link.marktplaats.nl/770071936
Haha, die zag ik zojuist ook staan inderdaad! Helaas woon ik daar niet in de buurt :(, anders had ik hem zeker opgehaald.
Ja ik ook, dat spel gaat meestal voor 25 euro weg op MP. Kon hem een keer voor 10 euro kopen, had ik toen niet gedaan omdat ik al veel te veel spellen had gekocht toen. Maar marktplaats blijft een interessant platform, veel verkopers hebben geen idee wat een bordspel waard is en vragen vaak veel te weinig of veel te veel..
Keep Exploring Games
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Duikertje schreef:
maxitaxi777 schreef:
Duikertje schreef: p.s. Mocht er iemand in de buurt van Kerkrade wonen en gratis 30 seconds willen (leuk partyspel!); http://link.marktplaats.nl/770071936
Haha, die zag ik zojuist ook staan inderdaad! Helaas woon ik daar niet in de buurt :(, anders had ik hem zeker opgehaald.
Ja ik ook, dat spel gaat meestal voor 25 euro weg op MP. Kon hem een keer voor 10 euro kopen, had ik toen niet gedaan omdat ik al veel te veel spellen had gekocht toen. Maar marktplaats blijft een interessant platform, veel verkopers hebben geen idee wat een bordspel waard is en vragen vaak veel te weinig of veel te veel..
Klopt ja, haha. Kopen zou ik 30 Seconds niet, omdat een kennis van me het spel al heeft en ik het eigenlijk alleen daar ook zou spelen. Als het gratis is daarentegen en Kerkrade om de hoek zou zijn, laat ik het spel natuurlijk niet liggen :P. Kan het altijd nog uitproberen met wat andere mensen uit de vriendenkring.

Prijzen te hoog op MP zie je geregeld, soms ook van tweedehands spellenwinkels waarbij dan de nieuwprijs nog lager is dan hun prijs, haha! Prijzen te laag zijn dan weer minder vervelend om te zien; goed om je voordeel mee te doen als je dat spel toch zocht :).
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Precies, het is alleen zo vervelend om door honderdduizenden Monopoly's, stratego's, schaakspellen, ganzenborden enz heen te spitten...

En een mooi voorbeeld van die tweedehands spellenwinkels zag ik op het spellenspektakel.

De uitgever van de Zwarte Kater verkocht dat spel op zijn stand voor 1 euro, terwijl het tweedehands bij die grote tweedehandszaak lag voor 10 euro... Dat is 1000% verschil... :thumbdown:
Keep Exploring Games
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Duikertje schreef:Precies, het is alleen zo vervelend om door honderdduizenden Monopoly's, stratego's, schaakspellen, ganzenborden enz heen te spitten...

En een mooi voorbeeld van die tweedehands spellenwinkels zag ik op het spellenspektakel.

De uitgever van de Zwarte Kater verkocht dat spel op zijn stand voor 1 euro, terwijl het tweedehands bij die grote tweedehandszaak lag voor 10 euro... Dat is 1000% verschil... :thumbdown:
Hou op. Ergste dat er is.
Afbeelding
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Ik heb de afgelopen nacht en vannacht tot zover 80 pagina's bekeken op MP. Dat zijn 8.000 advertenties, en ik ben nog maar terug tot 10 januari... :crazy:
Keep Exploring Games
Duiker
Gouverneur

Bericht door Duiker »

Ik moet echt eens ophouden met spellen kopen alleen maar omdat ik ze voor een goede prijs kan krijgen. Ik hou helemaal niet van worker placement spellen, en ik heb het Stenen Tijdperk sowieso al te vaak gespeeld op Yucata. Maarja, toch een bon van de vriendenloterij gevonden voor 15 euro, dus toch maar gekocht..
Keep Exploring Games
Elsje07
El Capitan

Bericht door Elsje07 »

Duikertje schreef:Ik moet echt eens ophouden met spellen kopen alleen maar omdat ik ze voor een goede prijs kan krijgen. Ik hou helemaal niet van worker placement spellen, en ik heb het Stenen Tijdperk sowieso al te vaak gespeeld op Yucata. Maarja, toch een bon van de vriendenloterij gevonden voor 15 euro, dus toch maar gekocht..
:lol:
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Duikertje schreef:Ik moet echt eens ophouden met spellen kopen alleen maar omdat ik ze voor een goede prijs kan krijgen. Ik hou helemaal niet van worker placement spellen, en ik heb het Stenen Tijdperk sowieso al te vaak gespeeld op Yucata. Maarja, toch een bon van de vriendenloterij gevonden voor 15 euro, dus toch maar gekocht..
Haha, ik koop ook veel spellen maar wel uit mijn interessegebied :P. Spelmechanismen waar ik niet van houd, koop ik ook geen spellen van.
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Elsje07 schreef:
:lol:
Ik heb hem ook gekocht. Ook al vaak op Yucata en iOS gespeeld en meestal verlies ik. Nu kan ik eens echt aan tafel gaan oefenen. :P
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
Bored Gaymer
Fabrieksmanager

Bericht door Bored Gaymer »

Heb de bon ook gekocht op MP voor 20 euro inclusief.

Halve prijs van de winkelwaarde vind ik op zich wel de moeite waard. Beter dan een spel zelf via MP opgestuurd krijgen want dan komt het altijd in een plastic tas aan of laatst met inpakpapier van de Xenos!
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Ik verpak de spellen ook vaak eerst in plastic tasjes van de xenos/action en daar gaat dan van dat stevige/dikke bruine pakpapier om heen. Tot nu toe zijn alle spellen goed aangekomen ;-)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Weet iemand of ik de bon ook kan gebruiken om de game online te bestellen?
Afbeelding
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

maartend schreef:Weet iemand of ik de bon ook kan gebruiken om de game online te bestellen?
Nee, je bent verplicht hem op te halen bij een Bart Smit winkel.
Afbeelding
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Willy the Kid schreef:
maartend schreef:Weet iemand of ik de bon ook kan gebruiken om de game online te bestellen?
Nee, je bent verplicht hem op te halen bij een Bart Smit winkel.
Thnx. Afijn, heb nog 2 maanden
Afbeelding
Bored Gaymer
Fabrieksmanager

Bericht door Bored Gaymer »

Ze hadden het spel overigens niet in de schappen liggen. Heb erom gevraagd bij de kassa met de bon en ze ging er een van achter halen, waar een flinke stapel lag. Weet niet of het in elk filiaal zo is.

Inmiddels het spel 3 x gespeeld deze week en erg leuk spel. Speelt makkelijk weg.

Binnenkort maar de uitbreiding erbij halen.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"