RPGSpeler gezocht rond kortrijk

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Banemus
Jakkiebak!

RPGSpeler gezocht rond kortrijk

Bericht door Banemus »

Wij zijn op zoek naar 1 of 2 spelers die interesse hebben in een warhammer fantasy roleplay (3rd edition ) spel te doen.
Op deze moment zijn wij met 3 mensen van allemaal rond de 30 jaar. Ik zelf ga de gm zijn, ik ben redelijk nieuw in rpg's dus er moet nog wat uit gezocht worden. Maar 1 van de andere 2 spelers heeft ervaring met roleplaying games. Dus we hebben wel al een basis.

Maar ik vond dat 2 personen net te weinig is om een "gezonde" party te hebben in dit spel dus zoeken we daarom nog wat volk.

Moest je interesse hebben laat me iets weten!
Spelmaecker Davy
Garnaal

Re: RPGSpeler gezocht rond kortrijk

Bericht door Spelmaecker Davy »

Banemus schreef:Wij zijn op zoek naar 1 of 2 spelers die interesse hebben in een warhammer fantasy roleplay (3rd edition ) spel te doen.
Op deze moment zijn wij met 3 mensen van allemaal rond de 30 jaar. Ik zelf ga de gm zijn, ik ben redelijk nieuw in rpg's dus er moet nog wat uit gezocht worden. Maar 1 van de andere 2 spelers heeft ervaring met roleplaying games. Dus we hebben wel al een basis.

Maar ik vond dat 2 personen net te weinig is om een "gezonde" party te hebben in dit spel dus zoeken we daarom nog wat volk.

Moest je interesse hebben laat me iets weten!
Zelf is dit niet 'my cup of tea', maar waarom klop je niet even aan bij replay? De spellenclub uit Kortrijk. Zij houden regelmatig roleplay gamenights. Ze komen wekelijks samen in jeugdhuis reflex.
Banemus
Jakkiebak!

Bericht door Banemus »

Omdat ik donderdag avond tussen 18.45, 19.15 uur thuis kom van mijn werk. Dan moet ik mijn dochter in haar bed steken. Dan eten, opruimen en tegen dat ik klaar ben is het bedtijd voor me zelf :) want moet er om 5.45 uur uit.

Maar zal er is over nadenken, misschien dat ik het wel eens doen want de replay ligt achter mijn huis eigenlijk.

Wat is de gemiddelde leeftijd daar eigenlijk?
beholder
Uno

Bericht door beholder »

He tof dat er nog rollenspelers in kortrijk zijn.
Woldian
PIONier

Bericht door Woldian »

Aha nog spelers in de buurt :-)

Zelf speel ik Pathfinder op http://www.woldiangames.com omdat ik ook geen tijd meer heb om nog gezellig rond tafel te zitten... werk, dochter, vrouwke, enz... Ik zit sedert 2001 of zo op Woldian Games waar ik zelf ook DM. Zeer toffe community. Voertaal uiteraard Engels. Momenteel een 100 tal actieve spelers.

(zie ook mijn post onder 'Rollenspellen' en onder 'Spelers gezocht' : PATHFINDER spelers gezocht)

Als jullie vragen hebben mail je me maar op woldian.stevenvdb@gmail.com