Bol.com - aanbiedingen

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Stenen Tijdperk € 25 bij Bol.com

Bericht door maxitaxi777 »

Bored Gaymer schreef: Binnenkort maar de uitbreiding erbij halen.
Dat gaat lastig worden als ik andere berichten op het forum van de afgelopen tijd een beetje gevolgd heb. Of lag de uitbreiding er nog wel in de winkel waar jij Stenen Tijdperk hebt opgehaald?
Bored Gaymer
Fabrieksmanager

Bericht door Bored Gaymer »

Ik heb het spel bij Bart Smit opgehaald met de bon van de vriendenloterij.

De uitbreiding is 18 euro bij Amazon.de, en heb deze daar vannacht besteld. :)
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
maxitaxi777
Maarschalk

Ja oké, ik bedoelde de Nederlandstalige uitbreiding. Hoewel er volgens mij weinig verschil zit tussen de verschillende talenversies bij dit spel.
Bored Gaymer
Fabrieksmanager

Bericht door Bored Gaymer »

Er zijn geen taalafhankelijke spelonderdelen, dus Duitse versie of Nederlandse maakt in dit geval echt niets uit. De regels zijn op internet te vinden.

Ik had 999games wel gemaild met de vraag of ze de Nederlandse uitbreiding nog opnieuw gaan uitbrengen, maar na bijna een week nog geen antwoord op gekregen.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
dj_tiga
Joker

2 spellen voor 20 euro bij BOL

Bericht door dj_tiga »

http://www.bol.com/nl/l/speelgoed/spell ... index.html

Iemand een idee of hier goede deals zijn te maken.
Spelmaecker Davy
Garnaal

Re: 2 spellen voor 20 euro bij BOL

Bericht door Spelmaecker Davy »

Dit lijkt me een serieuze misleiding...

Ze verkopen de kaartspellen aan een prijs van zogezegd €10.99 - 11.99 per spel. Een normaal kaartspel kost €8.95 (toch waar ik deze koop). Dus je mag er nog 2 kopen voor €20, dan nog heb je teveel betaald.

Dobbelspellen zoals regenwormen, konijnen hokken zijn dan weer iets duurder dan €10. Dus daar zou ik misschien over durven twijfelen om er 2 voor 20 te kopen.

Maar tussen al deze spellen zit er niets naar mijn gading.
maxitaxi777
Maarschalk

Ja oké, maar Bol.com is altijd duur in die kaartspellen hé, dat is niet alleen nu. Ik blijf het ook afzetterij vinden in vergelijking met andere webshops of zelfs echte winkels die € 8,99 vragen, maar ze zijn bij Bol.com nog wel consequent in hun prijzen voor de betreffen kaartspellen.
olavf
El Capitan

Bericht door olavf »

Tja, op deze manier kan bol.com goede sier maken met haar standaard veel te hoge prijzen. Gewoon elders kopen! 90% van deze aanbiedingen koop je dan voor minder dan €10 per stuk. Bol.com is geen optie voor het kopen van spellen (en m.i. ook niet voor boeken).
maartend
Critico

Bericht door maartend »

olavf schreef:Tja, op deze manier kan bol.com goede sier maken met haar standaard veel te hoge prijzen. Gewoon elders kopen! 90% van deze aanbiedingen koop je dan voor minder dan €10 per stuk. Bol.com is geen optie voor het kopen van spellen (en m.i. ook niet voor boeken).
Heel soms wel. Zij waren de eerste met Carcassonne big box voor 35 euro. Gratis verzending. Geen spijt van.
En laatst Escape voor 20 euro.
Afbeelding
sinead
Stamhoofd

Bericht door sinead »

maartend schreef:Heel soms wel. Zij waren de eerste met Carcassonne big box voor 35 euro. Gratis verzending. Geen spijt van.
En laatst Escape voor 20 euro.
Klopt, ik heb Escape voor € 20 inclusief verzending gekocht bij Bol.com. Geen slechte aanbieding!
Afbeelding
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games

Bericht door Duiker »

Bol.com....vraagt 115€ voor Mage Knight. (€55 bij andere winkels). I rest my case.
Keep Exploring Games
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Duikertje schreef:Bol.com....vraagt 115€ voor Mage Knight. (€55 bij andere winkels). I rest my case.
Is dat wel van Bol.com zelf? Die werken toch ook met externe partijen?
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Erwin schreef:
Duikertje schreef:Bol.com....vraagt 115€ voor Mage Knight. (€55 bij andere winkels). I rest my case.
Is dat wel van Bol.com zelf? Die werken toch ook met externe partijen?
Klopt, je koopt via bol.com, maar het wordt geleverd door een ander. In geval van Mage Knight is dat Heuvelplein.
Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games

Bericht door Duiker »

Dat klopt wel, maar het is alsnog bol.com die het uiteindelijk verkoopt en de verantwoordelijkheid ervan neemt. Verder zijn spellen vrijwel altijd 25% duurder dan bij bv thegamefreak.nl omdat bol.com de verzendkosten er alvast bij de prijs bij doet. Nee, ik ben niet erg enthousiast over dat bedrijf.
Keep Exploring Games
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

Duikertje schreef:Dat klopt wel, maar het is alsnog bol.com die het uiteindelijk verkoopt en de verantwoordelijkheid ervan neemt. Verder zijn spellen vrijwel altijd 25% duurder dan bij bv thegamefreak.nl omdat bol.com de verzendkosten er alvast bij de prijs bij doet. Nee, ik ben niet erg enthousiast over dat bedrijf.
Onder de aangegeven prijs staat aangegeven dat het de spellenwinkel en niet bol.com is die verkoopt en levert, dus ik ben het niet met je eens dat bol.com de verkopende partij is hier. Ik heb de algemene voorwaarden niet gelezen, maar ik vermoed dat ook daar staat aangegeven dat je voor problemen bij de spellenwinkel moet zijn en niet bij bol.com. Als dat het geval is, dan neemt bol.com ook geen verantwoordelijkheid.

Zelf ben ik wel degelijk enthousiast over bol.com alhoewel ik geen spellen via hen zou kopen. Ze hebben een zeer uitgebreid aanbod aan boeken en tonen direct aan of ik het ook tweedehands zou kunnen kopen. Ook voor de verkoop van diverse boeken heb ik regelmatig gebruik gemaakt van hen. Dat ik dan een bedrag aan hen verschuldigd ben, vind ik (gezien het publiek dat ik via hen bereik) niet meer dan redelijk.