Bol.com - aanbiedingen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
shifter
- Professor Pimpel
Re: 2 spellen voor 20 euro bij BOL
Ik zit momenteel in een probleem hierdoor.. bol neemt 0 verantwoording en schuift alles af. Mijn enthousiasme bij bolis ook al ver gedaald. Bestel er nagenoeg niks meer vanwege de prijs en de service.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk
-
Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Als Vlaming heb ik al veel bij bol besteld maar het is de laatste plaats waar ik een spel zou kopen 
-
missiloon
- Munchkin
Ik zou zelf ook geen spellen bij bol.com kopen, veel te prijzig, verder was ik enthousiast over ze tot 3 weken terug, toen ging mijn wasmachine na 2 jaar en 4 dagen stuk... ze wouden niets doen, ondanks de nederlandse wetgeving over deugdelijk product ed. sinds dien zou ik ook geen electronica meer bij ze kopen... Service kennen ze niet daar in mijn beleving.
-
suzanne24
- Geheim Genootschap
Ik ben gek op bol.com. Maar niet voor spellen inderdaad (tenzij ze toevallig eens een goede aanbieding hebben). Voor boeken ben ik altijd heel tevreden. Ik koop er vaak dure vakliteratuur die elders vaak nog duurder is en je nergens kan inzien. Bij bol.com kan ik het gewoon betellen, heb ik het snel binnen en kan ik het gewoon inzien en desgewenst weer terugsturen.
Grote apparaten (zoals een wasmachine) zou ik er nooit kopen. Maar daarvoor ga ik sowieso gewoon naar de winkel.
Al met al....voor bol.com een prima aanbieding dit, maar helaas voor hen weten wij de spellen goedkoper te vinden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Grote apparaten (zoals een wasmachine) zou ik er nooit kopen. Maar daarvoor ga ik sowieso gewoon naar de winkel.
Al met al....voor bol.com een prima aanbieding dit, maar helaas voor hen weten wij de spellen goedkoper te vinden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Ik heb het ook over spellen. Boeken e.d. wil ik daar nog wel eens kopen. Juridisch is bol de verkoper omdat zij het op hun site aanbieden.Flash schreef:Onder de aangegeven prijs staat aangegeven dat het de spellenwinkel en niet bol.com is die verkoopt en levert, dus ik ben het niet met je eens dat bol.com de verkopende partij is hier. Ik heb de algemene voorwaarden niet gelezen, maar ik vermoed dat ook daar staat aangegeven dat je voor problemen bij de spellenwinkel moet zijn en niet bij bol.com. Als dat het geval is, dan neemt bol.com ook geen verantwoordelijkheid.Duikertje schreef:Dat klopt wel, maar het is alsnog bol.com die het uiteindelijk verkoopt en de verantwoordelijkheid ervan neemt. Verder zijn spellen vrijwel altijd 25% duurder dan bij bv thegamefreak.nl omdat bol.com de verzendkosten er alvast bij de prijs bij doet. Nee, ik ben niet erg enthousiast over dat bedrijf.
Zelf ben ik wel degelijk enthousiast over bol.com alhoewel ik geen spellen via hen zou kopen. Ze hebben een zeer uitgebreid aanbod aan boeken en tonen direct aan of ik het ook tweedehands zou kunnen kopen. Ook voor de verkoop van diverse boeken heb ik regelmatig gebruik gemaakt van hen. Dat ik dan een bedrag aan hen verschuldigd ben, vind ik (gezien het publiek dat ik via hen bereik) niet meer dan redelijk.
Keep Exploring Games
-
Flash
- Wu Feng
Dus bol.com is ook de verkoper van de boeken die ik tweedehands aanbied via hun website? Lijkt me niet. Bol.com is simpelweg een webshop die het voor consumenten en ondernemingen mogelijk maakt om hun producten via hun website aan te bieden.Duikertje schreef:Juridisch is bol de verkoper omdat zij het op hun site aanbieden.
Bij bol.com zijn er twee categorieën met spellen. Je hebt spellen zoals bijvoorbeeld Regenwormen waar bol.com de verkoper en degene die levert is. Dit wordt duidelijk aangegeven op de website. Sterker nog, je kunt daarbij ook kiezen van wie je het spel wilt kopen/ontvangen.
Je hebt echter ook spellen, zoals Mage Knight, waarbij duidelijk aangegeven staat dat de verkoper en de partij die levert een ander is. Bol.com faciliteert daarbij alleen, zij zijn de tussenpersoon. Als je de koop aangaat komt de koopovereenkomst tot stand tussen jou als koper en de desbetreffende winkel als verkoper.
Ontbreken er onderdelen? Dan zul je bij de winkel moeten aankloppen en niet bij bol.com.
Komt de doos beschadigd aan? Dan zul je bij de winkel moeten aankloppen en niet bij bol.com.
Bol.com staat overigens wel in (garandeert) voor bepaalde voorwaarden waar hun partners aan moeten voldoen. Als daar iets mis blijkt te zijn, kun je bol.com aanspreken. Anders niet.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
-
Duikertje1990
- PIONier
Laten we het er maar op houden dat het ingewikkeld is, juridisch ligt het niet zo eenvoudig namelijk en ik ben afgestudeerd in bedrijfskunde maar ik heb geen zin in een verhaal van een paar a4'tjesFlash schreef:Dus bol.com is ook de verkoper van de boeken die ik tweedehands aanbied via hun website? Lijkt me niet. Bol.com is simpelweg een webshop die het voor consumenten en ondernemingen mogelijk maakt om hun producten via hun website aan te bieden.Duikertje schreef:Juridisch is bol de verkoper omdat zij het op hun site aanbieden.
Bij bol.com zijn er twee categorieën met spellen. Je hebt spellen zoals bijvoorbeeld Regenwormen waar bol.com de verkoper en degene die levert is. Dit wordt duidelijk aangegeven op de website. Sterker nog, je kunt daarbij ook kiezen van wie je het spel wilt kopen/ontvangen.
Je hebt echter ook spellen, zoals Mage Knight, waarbij duidelijk aangegeven staat dat de verkoper en de partij die levert een ander is. Bol.com faciliteert daarbij alleen, zij zijn de tussenpersoon. Als je de koop aangaat komt de koopovereenkomst tot stand tussen jou als koper en de desbetreffende winkel als verkoper.
Ontbreken er onderdelen? Dan zul je bij de winkel moeten aankloppen en niet bij bol.com.
Komt de doos beschadigd aan? Dan zul je bij de winkel moeten aankloppen en niet bij bol.com.
Bol.com staat overigens wel in (garandeert) voor bepaalde voorwaarden waar hun partners aan moeten voldoen. Als daar iets mis blijkt te zijn, kun je bol.com aanspreken. Anders niet.
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
En dat was de verkeerde account maar dat maakt niet uit.
En dat Heuvelplein 115 euro vraagt voor Mage Knight...laat je nakijken.
Keep Exploring Games
-
Flash
- Wu Feng
Daar zijn we het helemaal over eens in elk gevalDuikertje schreef:En dat was de verkeerde account maar dat maakt niet uit.
En die a4'tje mogen best per pb komen hoor, als afgestudeerd jurist ben ik best benieuwd naar je onderbouwing
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Kan ik me voorstellen. Een juridisch epistel van een bedrijfskundige is ongetwijfeld een bron van vermaak.Flash schreef:En die a4'tje mogen best per pb komen hoor, als afgestudeerd jurist ben ik best benieuwd naar je onderbouwing
-
grietje
- Meeple
Deze actie loopt nu weer, maar ze hebben nu ook een paar duurdere spellen er tussen staan. Misschien interessant voor sommigen? Heb zelf coney island en revolver gekocht voor samen 20 euro (normaal 50 bij bol)
-
maartend
- Critico
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
En Vampire Empire?
Daar is van alles over te lezen op het forum (van een tijd terug) maar nog niemand heeft een recensie geplaatst...
Daar is van alles over te lezen op het forum (van een tijd terug) maar nog niemand heeft een recensie geplaatst...
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Kijk ook eens in de Spellendatabase - daar staan wat korte 'recensies' van Revolver en Lost Temple.