Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
syroit schreef:En misschien ook al gelijk vermelden dat de keuze van auto ook wat beperkter wordt.
Vanaf juni (of juli) 2014 wordt in het Ruhrgebied (de stadscentra vooral dan) enkel nog auto's met een groene milieusticker toegelaten!
Oftewel, ik ga op zoek naar ander vervoer
Misschien is er iemand anders die wilt rijden van Roll the Dice... Of een sponsorauto zoeken, jullie netwerk is best groot.
Het makkelijke was dat ik een 7-zitter heb. Dus voor vrijdag en zaterdag doen we aan carpoolen tussen de beurs en de slaapplaats. Dus geen idee wat het beste is voor het milieu 1 auto met gele sticker of 2 met een groene.
Voor velen klinkt dit goed, voor mij iets minder, maar ik heb volgend jaar tocht een 7-zitter met groene sticker ... De vorige auto heeft helaas de geest gegeven, dus een andere is op komst!
Ik moet de sticker nog wel even aanvragen ... maar zal wel op tijd binnen zijn vermoed ik
Voor zij die er ook een willen bestellen, in NL betaal je makkelijk een 15 euro.
Via Stad Keulen, even een formulier invullen, scan van je autopapieren uploaden en 5 euro (ook voor buitenlanders) overmaken. Dan nog een week of 2-3 geduld en de sticker ligt op de deurmat.
syroit schreef:
Ik moet de sticker nog wel even aanvragen ... maar zal wel op tijd binnen zijn vermoed ik
Voor zij die er ook een willen bestellen, in NL betaal je makkelijk een 15 euro.
Via Stad Keulen, even een formulier invullen, scan van je autopapieren uploaden en 5 euro (ook voor buitenlanders) overmaken. Dan nog een week of 2-3 geduld en de sticker ligt op de deurmat.
Nice ga ik gelijk ook regelen voor onze auto's is dat maar weer gebeurd. Ik heb een C1 en een xsara picasso die laatste misschien een gele maar we gaan het zien.
Waaarschijnlijk ga ik dit jaar ook naar Essen zeker omdat ik een kickstarter heb waarbij de porto kosten vs essen rond de 70 dollar was dus een deel van de reis is al betaald plus dan kan ik naar essen en dan natuurlijk ook nog de douane kosten dus dat is nog een keer 30 euro plus dus daar kan ik een hoop kilometers meer rijden.
Trouwens gaan er veel voor een dag naar essen ook als ze uit noord-holland komen het is een drie en half uur rijden het is te doen maar niet ideaal natuurlijk. Maar is 1 dag wel genoeg?
Ach, er zijn tegenwoordig zoveel nieuwe spellen op Spiel dat zelfs vier dagen niet meer genoeg is, dus daar moet je je niet door laten leiden.
Kijk gewoon wat jou het beste uitkomt en geniet van de beurs.
Zelfs een week is niet genoeg. Ik zou het best een week kunnen uithouden daar. Er zijn altijd nog meer spelletjes te spelen...
Maar na 2 dagen heb je meestal wel gezien wat je wilde zien, het gaat vooral om het spelen wat veel tijd kost
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Bellegar schreef:Zelfs een week is niet genoeg. Ik zou het best een week kunnen uithouden daar. Er zijn altijd nog meer spelletjes te spelen...
Maar na 2 dagen heb je meestal wel gezien wat je wilde zien, het gaat vooral om het spelen wat veel tijd kost
Ik weet toch wel dat jij op dag 4 redelijk "gaar" bent ... maar inderdaad het mag langer duren
mezzin schreef:Nog advies welke dagen te gaan koopjes / drukte?
De beste koopjes vind je meestal op zondag, de prijzen durven dan al eens wat te zakken maar dan loop je het risico dat een aantal items uitverkocht is. Het is dus een kwestie van prioriteiten stellen, wil je zo goedkoop mogelijk en kiezen uit hetgeen er nog is kan je best op zondag gaan, wil je alles zien en eventueel iets meer betalen ga je best zo vroeg mogelijk (donderdag/vrijdag)
Druk is het er sowieso op alle vier de dagen dus daar moet je het niet voor doen. Alhoewel dat ik moet zeggen dat 't vorig jaar best meeviel (kwam misschien door de nieuwe indeling ??)
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
dirk schreef:De beste koopjes vind je meestal op zondag, de prijzen durven dan al eens wat te zakken maar dan loop je het risico dat een aantal items uitverkocht is.
Dat laatste
Had ik met meerdere spellen toen ik op zondag ging om koopjes te gaan doen. Dus tot zondag wachten om spellen wat goedkoper te scoren bleek dit jaar geen goed idee. Toen ik aankwam ben ik onmiddellijk de verschillende standjes met must-buys afgegaan, maar zelfs op zondagochtend was een groot deel al uitverkocht.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
dirk schreef:De beste koopjes vind je meestal op zondag, de prijzen durven dan al eens wat te zakken maar dan loop je het risico dat een aantal items uitverkocht is.
Dat laatste
Had ik met meerdere spellen toen ik op zondag ging om koopjes te gaan doen. Dus tot zondag wachten om spellen wat goedkoper te scoren bleek dit jaar geen goed idee. Toen ik aankwam ben ik onmiddellijk de verschillende standjes met must-buys afgegaan, maar zelfs op zondagochtend was een groot deel al uitverkocht.
Duidelijk (voor de kooptjes dus niet) eerder dat ze het hebben is belangrijker dus dan wordt het waarschijnlijk donderdag of vrijdag