Mooi, he, zo'n makkelijk excuusDierik schreef:Gewoon kopen Bart, over 10 jaar speel je thuis met zijn vierenBartjes! schreef:Maar wie weet is het vlees straks toch weer enorm zwak en is het argument dat mijn dochter over 4 a 6 jaar mee kan doen een goed excuus![]()
![]()
![]()
Quined: Warlock
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Bartjes!
- Uitgever
Re: Quined: Warlock
Labels:
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik ga er 6 kopen. Kunnen we met z'n allen in het bejaardentehuis dit spelen over 50 jaar.Bartjes! schreef:Mooi, he, zo'n makkelijk excuusDierik schreef:Gewoon kopen Bart, over 10 jaar speel je thuis met zijn vierenBartjes! schreef:Maar wie weet is het vlees straks toch weer enorm zwak en is het argument dat mijn dochter over 4 a 6 jaar mee kan doen een goed excuus![]()
![]()
![]()
-
Bartjes!
- Uitgever
Gezellig, Kasper! Kom je dan wel in Brabant wonen?grunnboy schreef: Ik ga er 6 kopen. Kunnen we met z'n allen in het bejaardentehuis dit spelen over 50 jaar.
-
hanh43
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: spoorzoeker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Daar teken ik voor! Help je me tijdig herinneren?grunnboy schreef:Ik ga er 6 kopen. Kunnen we met z'n allen in het bejaardentehuis dit spelen over 50 jaar.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Met een ervaren veteraan van 120 wordt het daar vast een feest.hanh43 schreef:Daar teken ik voor! Help je me tijdig herinneren?grunnboy schreef:Ik ga er 6 kopen. Kunnen we met z'n allen in het bejaardentehuis dit spelen over 50 jaar.
-
Dierik
- Erelid
De regels staan sinds gisteren online: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... NL_WEB.pdf
-
The wasp
- Spelauteur
Schitterend om te zien dat Fabrice erin geslaagd is om zijn spelidee te slijten...
Ik ga zeker eens langslopen in Essen.
Ik weet nog goed dat Fabrice ons feliciteerde met Yedo, maar in 1 adem door zei dat hij wel gezonde jaloezie voelde
. Toen vertelde hij over zijn proto's thuis enz... en zo zijn we een beetje in contact gebleven. En het was leuk om een beetje van de zijlijn te zien hoe zijn droom in vervulling kwam.
Veel succes... en beste vlamingen en nederlanders...een beetje chauvinisme kan geen kwaad! Buzzen voor Warlock op Essen, posten op de BBG pagina, visibility is alles... dus je kunt allen Fabrice een beetje helpen
.
Ik ga zeker eens langslopen in Essen.
Ik weet nog goed dat Fabrice ons feliciteerde met Yedo, maar in 1 adem door zei dat hij wel gezonde jaloezie voelde
Veel succes... en beste vlamingen en nederlanders...een beetje chauvinisme kan geen kwaad! Buzzen voor Warlock op Essen, posten op de BBG pagina, visibility is alles... dus je kunt allen Fabrice een beetje helpen
-
Waut
- Regenmaker
8/10 van Tom Vasel/The Dice Tower. Dat kan als reclame wel tellen 
-
Piet
- Beheerder
Klopt. En ik heb de indruk dat er wat puntenverlies is door het artwork. Want hij is echt heel enthousiast.Waut schreef:8/10 van Tom Vasel/The Dice Tower. Dat kan als reclame wel tellen
-
rober
- Standaard moderator
Inderdaad een mooie opsteker.
Stiekem zit er toch zeker wat moois verborgen in die duistere magie.
Stiekem zit er toch zeker wat moois verborgen in die duistere magie.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Dat vind ik persoonlijk ook wel een minpunt, ik ben nogal vatbaar voor mooie looks van een spel (jep, zo oppervlakkig ben ik wel) en dat vind ik bij Warlock persoonlijk niet echt terug. Maar tof om te horen dat het spel desondanks toch de moeite is. Misschien dat ik het bij gelegenheid toch eens een kans geef dan.Piet schreef:Klopt. En ik heb de indruk dat er wat puntenverlies is door het artwork. Want hij is echt heel enthousiast.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Inderdaad, een prima spel!rober schreef:Stiekem zit er toch zeker wat moois verborgen in die duistere magie.
-
Fabrice
- Spelauteur
Positieve kritieken van Erwin Broens en Tom Vasel, daar doen we het voor!
-
Piet
- Beheerder
Oh, ik dacht dat je het deed voor het speelplezier van die vele duizenden spelertjes...fabbe1 schreef:Positieve kritieken van Erwin Broens en Tom Vasel, daar doen we het voor!