Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Dagmar schreef:
Nou wacht ik alleen nog met smart op Erwin. Ik ben benieuwd of deze smeekbede ook gaat helpen
Wie ben ik om een smeekbede van een vriendelijke dame te negeren?
Zou ik normaal niet durven..... maar 'dankzij' ontstoken neusholtes is de planning een tikje in de war geraakt. Ik heb al een hele berg geschreven, maar ben helaas nog niet klaar. Er komen deze week ook nog bijdragen van anderen binnen. Ik ben bang dat ik de boel pas zondag kan plaatsen.
Wat vervelend dat je niet lekker bent geweest. In dat geval trek ik mijn smeekbede onmiddelijk in. Eerst beter worden en dan lezen we het resultaat daarna wel.
Dagmar schreef:Wat vervelend dat je niet lekker bent geweest. In dat geval trek ik mijn smeekbede onmiddelijk in. Eerst beter worden en dan lezen we het resultaat daarna wel.
Bedankt allen voor jullie verslagen. Het was een avondvullend programma om ze allemaal door te kunnen nemen. Het geeft wel een aardige kijk op de nieuwe spellen en het heeft de nieuwsgierigheid zeker aangewakkerd naar bepaalde (nieuwe) spellen. Hopenlijk kunnen we enkele daarvan reeds op het SpSp beproeven.