Zit ik om 20:20 klaar voor de TV zoals op de voorpagina staat aangegeven, maar niks geen Bas te zien alleen maar één of ander programma over oldtimers. Hoe zit dat?Dierik schreef:7) Zoals al eerder genoemd verschijnt vanavond Bas Vreeswijk van Boosterbox in het programma ‘En dan Nog Even Dit’ van TV-Oost.
Spellenspektakel 2008
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cab
- Burgemeester
-
Dierik
- Erelid
Ik heb geen idee, maar je kunt de uitzending gelukkig ook via het web nog bekijken. Klik op Bas Vreeswijk op TV-Oostcab schreef:Zit ik om 20:20 klaar voor de TV zoals op de voorpagina staat aangegeven, maar niks geen Bas te zien alleen maar één of ander programma over oldtimers. Hoe zit dat?Dierik schreef:7) Zoals al eerder genoemd verschijnt vanavond Bas Vreeswijk van Boosterbox in het programma ‘En dan Nog Even Dit’ van TV-Oost.
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik heb via e-mail alleen de standaard nieuwsbrief ontvangen. Geen persbericht.Dierik schreef:Ik kreeg vanmiddag van Libema een mail dat er vandaag een persbericht is verspreid. Als het goed is die ook naar de webmasters van de diverse spellensites verstuurd.
Als het per post is verzonden, dan is het wellicht naar een oud adres gegaan.
Ronald/Spelmagazijn
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
Dat is een flinke promotie hopen dat het goed uitpakt dit jaar. Zag er vorig jaar mooi uit maar ik had het gevoel dat het toch rustiger was jaren daar voor.
En ze hebben toen heel erg veel promotie gedaan op Jetix.
En ze hebben toen heel erg veel promotie gedaan op Jetix.
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
Dierik
- Erelid
De laatste nieuwsbrief voordat het SSP begintzet alles nog even op een rijtje 
-
Viva
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: la Vida
Het staat mij nog bij dat ergens een aktie-coupon geprint kon worden om op het SpSp een korting te bedingen wanneer boven een bepaald bedrag aan spellen was gekocht (bij 999 naar ik meen).
Iemand die nog weet waar dit ergens gevonden kan worden? Met opruimwoede is eigen exemplaar verloren gegaan en misschien hadden we er wel gebruik van willen maken a.s. weekeinde.
Iemand die nog weet waar dit ergens gevonden kan worden? Met opruimwoede is eigen exemplaar verloren gegaan en misschien hadden we er wel gebruik van willen maken a.s. weekeinde.
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Piet
- Beheerder
-
Dierik
- Erelid
Vorig jaar had 999 een "normale" verkoopstand net als dit jaar. Wel was er vorig jaar een aparte verkoopstand met veel 999-spellen waarbij de opbrengst naar het goede doel ging. Michael Bruinsma stond daar zelf achter de standpietlavens schreef:Ik zie dat 999 een verkoopstand heeft. Is dat een dumpstand zoals enkele jaren geleden? Iemand enig idee hoe dat vorig jaar was?
-
Bartjes!
- Uitgever
Inmiddels heeft Viva 'm ontvangen. Hij zat vandaag ook weer in de nieuwsbrief van 999 Games.Viva schreef:Het staat mij nog bij dat ergens een aktie-coupon geprint kon worden om op het SpSp een korting te bedingen wanneer boven een bepaald bedrag aan spellen was gekocht (bij 999 naar ik meen).
-
Viva
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: la Vida
Onze dank Bart! En waarempel dat was dus ook de plek waar we hem vorige maal van hadden afgeprint!
Korting op onze spellen
Speciaal en uitsluitend voor onze trouwe nieuwsbrieflezers hebben we nu al een aanbieding. Knip onderstaande kortingscoupon uit en neem deze mee naar het Spellenspektakel. Bij besteding van minimaal 50 euro op de verkoopstand van 999 Games ontvangt u eenmalig tegen inlevering van deze coupon 10% korting op uw aankoop. Een prima manier om uw favoriete spellen voordelig aan te schaffen!
-
ErwinC
- Matroos
-
Bartjes!
- Uitgever
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
-
Vogeltje
- Garnaal
Volgens mij heb ik dan met jou vandaag "Stenen tijdperk" gespeeld.humske schreef:Eerst heb ik vermeld op de zaterdag en de zondag te komen, dit is gewijzigd ivm een begrafenis.
nu ben ik er vandaag ff kort om 1 of heel misschien 2 spelletjes te spelen van 3-6 en zondag als het goed is wel de hele dag.
see you!
Zou dat kunnen?