KS: Viticulture en Coup
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
KS: Viticulture en Coup
De titel zegt het eigenlijk al; ik ben op zoek naar de Kickstarter versies van Viticulture en Coup. Heb je één van deze spellen (of beide) en wil je het verkopen, stuur me gerust een pb
!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Re: KS: Viticulture en Coup
Waarom heb ik ze zelf niet gebacked vragen jullie je misschien af
? Ten tijde van Viticulture kende ik Kickstarter nog niet en toen Coup er was, wist ik niet dat deze er was helaas.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
die resistance coup is gewoon te krijgen in de winkels... Ik weet niet of er een versie verschil is tussen backen en gewoon kopen.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Misschien wacht je best even voor Viticulture.
De uitbreiding komt volgend jaar op Kickstarter en het basisspel zal je ook kunnen aankopen.
Ik heb deze week Euphoria binnengekregen dus het systeem om met Amazon te versturen werkt goed. Dus je hoeft niet bang te zijn voor tax en de douane.
Right, so we're going to have a Kickstarter campaign for Tuscany, and there will be a pledge level for Tuscany and Viticulture. Viticulture will also be available for pre-order by itself on our website once we know the production dates.
Wel niet zeker dat het de KS versie zal zijn. Best gewoon een mailtje sturen. Sympathieke gast.
De uitbreiding komt volgend jaar op Kickstarter en het basisspel zal je ook kunnen aankopen.
Ik heb deze week Euphoria binnengekregen dus het systeem om met Amazon te versturen werkt goed. Dus je hoeft niet bang te zijn voor tax en de douane.
Right, so we're going to have a Kickstarter campaign for Tuscany, and there will be a pledge level for Tuscany and Viticulture. Viticulture will also be available for pre-order by itself on our website once we know the production dates.
Wel niet zeker dat het de KS versie zal zijn. Best gewoon een mailtje sturen. Sympathieke gast.
Laatst gewijzigd door vdbmalmsteen op vr 20 dec 2013, 09:07, 2 keer totaal gewijzigd.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Klopt maar het schijnt dat deze toch wat promo's en KS exclusives mist, als ik de foto's op BGG vergelijk.16 Feet Pauly schreef:die resistance coup is gewoon te krijgen in de winkels... Ik weet niet of er een versie verschil is tussen backen en gewoon kopen.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Ik heb het inderdaad gevolgd javdbmalmsteen schreef:Misschien wacht je best even voor Viticulture.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Inmiddels beiden weer op KS te krijgen, mag slotje op.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zit een groot verschil op ...maxitaxi777 schreef:Klopt maar het schijnt dat deze toch wat promo's en KS exclusives mist, als ik de foto's op BGG vergelijk.16 Feet Pauly schreef:die resistance coup is gewoon te krijgen in de winkels... Ik weet niet of er een versie verschil is tussen backen en gewoon kopen.
Ik heb de eerste KS versie en RTD de winkelversie
KS zitten 5 kaarten van elk karakter in en de inquisitor. Blinkende munten
Winkelversie heeft 3 kaarten van elk en geen inquisitor. Matte munten.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Heb je de 5 kaarten van elk karakter niet nodig dan? Via de nu lopende KS zou je juist met meer mensen kunnen spelen nu dan 6. Vind het eigenlijk ook allemaal maar vaag hoor, moet ik toegeven. Anders kan ik ook nog gaan voor Coup winkelversie, als het enkel extra artwork is wat je mist t.o.v. KS editie.syroit schreef:Zit een groot verschil op ...maxitaxi777 schreef:Klopt maar het schijnt dat deze toch wat promo's en KS exclusives mist, als ik de foto's op BGG vergelijk.16 Feet Pauly schreef:die resistance coup is gewoon te krijgen in de winkels... Ik weet niet of er een versie verschil is tussen backen en gewoon kopen.
Ik heb de eerste KS versie en RTD de winkelversie
KS zitten 5 kaarten van elk karakter in en de inquisitor. Blinkende munten
Winkelversie heeft 3 kaarten van elk en geen inquisitor. Matte munten.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Door de 5 kaarten kan je met meer spelen, dus is geen must voor het spel, maar wel een meerwaarde.
De KS versie is dus beter dan de winkelversie.
Als je weet wat de inquisitor doet, kan je deze eigenschap ook aan de ambassador geven.
De KS versie is dus beter dan de winkelversie.
Als je weet wat de inquisitor doet, kan je deze eigenschap ook aan de ambassador geven.
-
mezzin
- Professor Pimpel
Je kan coup gewoon weer backen op kickstarter hij loopt weer 
https://www.kickstarter.com/projects/20 ... er-edition
Voor 42 dollar heb je coup + de expansion (had ik net zelf coup gekocht maar daar kan iemand anders wel weer blij mee maken) reken wel op augustus voordat je hem pas heb. en het project is EU friendly dus geen douane geneuzel.
https://www.kickstarter.com/projects/20 ... er-edition
Voor 42 dollar heb je coup + de expansion (had ik net zelf coup gekocht maar daar kan iemand anders wel weer blij mee maken) reken wel op augustus voordat je hem pas heb. en het project is EU friendly dus geen douane geneuzel.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Heb deze projecten beide gebacked
, dus kan een slotje op wat mij betreft!