Vooral Europe nog goed oefenen, want die ken ik niet zo goed. Die gaat op de een of andere manier ook altijd fout bij mij
Benelux finale Ticket to Ride
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bellegar
- Veenboer
Benelux finale Ticket to Ride
Zojuist bericht gehad over de Benelux finale. Het is op 11 mei in het Funkey Hotel in Brussel. We zijn met ongeveer 150 deelnemers en gaan TTR USA, TTR Europe en TTR Nederland spelen.
Vooral Europe nog goed oefenen, want die ken ik niet zo goed. Die gaat op de een of andere manier ook altijd fout bij mij
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Labels:
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Re: Benelux finale Ticket to Ride
Ik wil je daar gerust een keer bij helpen!Bellegar schreef:Vooral Europe nog goed oefenen, want die ken ik niet zo goed. Die gaat op de een of andere manier ook altijd fout bij mij
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Ik heb het via iemand anders ook al vernomen, maar ik heb de email of brief met informatie schijnbaar gemist?
Wat ik ook nog even wil klagen: Waarom nu pas bekend maken? Dat is al over 3 weken!
En ten slotte: Ik kan dus niet. Het is de dag na het NK Bordspellen, op Moederdag, en ik vertrek maandag voor een paar dagen weg (heel vervelend dat laatste
).
Ik wens andere spelers (winnaars van de voorronden) heel veel plezier en succes in Brussel!!!
Wat ik ook nog even wil klagen: Waarom nu pas bekend maken? Dat is al over 3 weken!
En ten slotte: Ik kan dus niet. Het is de dag na het NK Bordspellen, op Moederdag, en ik vertrek maandag voor een paar dagen weg (heel vervelend dat laatste
Ik wens andere spelers (winnaars van de voorronden) heel veel plezier en succes in Brussel!!!
Everybody has the right to play...
-
Bellegar
- Veenboer
Donderdagavond wat te doen? We hebben dan toch al een locatie gereserveerd...syroit schreef:Ik wil je daar gerust een keer bij helpen!Bellegar schreef:Vooral Europe nog goed oefenen, want die ken ik niet zo goed. Die gaat op de een of andere manier ook altijd fout bij mij
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zal een beetje van de timing afhangen. Zo tijdens de ALV zou wat asociaal zijn, lijkt me.Bellegar schreef:Donderdagavond wat te doen? We hebben dan toch al een locatie gereserveerd...syroit schreef:Ik wil je daar gerust een keer bij helpen!Bellegar schreef:Vooral Europe nog goed oefenen, want die ken ik niet zo goed. Die gaat op de een of andere manier ook altijd fout bij mij
-
Bellegar
- Veenboer
Is niet erg, dat zijn we zo ondertussen wel gewend van jousyroit schreef:Zal een beetje van de timing afhangen. Zo tijdens de ALV zou wat asociaal zijn, lijkt me.Bellegar schreef:Donderdagavond wat te doen? We hebben dan toch al een locatie gereserveerd...syroit schreef:Ik wil je daar gerust een keer bij helpen!Bellegar schreef:Vooral Europe nog goed oefenen, want die ken ik niet zo goed. Die gaat op de een of andere manier ook altijd fout bij mij
Maar ik bedoelde eigenlijk erna
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Ik ben ook door naar die ronde. Ben benieuwd. Heb er zin in!